Чому не можу додзвонитися до оператора?
Ни когда не дозвонишься в этот банк,вечно надо звонить сутками,я не думаю что это капец какой крутой банк что так много будет звонит и в чат боте ждала ответ три часа, если вам клиенты не нужны продолжайте в том же духе
Доброго дня. Я лише хочу запитати. З якого дива я маю надати комусь якісь підтвердження звідки і куди я отримую чи відправляю власні кошти? Я є підприємцем закордоном ,я чоловікові не звітую про свої доходи. Чому я маю звітувати чужим мені особам і тим більше надавати будь яку інформацію?
Заблокували рахунки та відмовили в обслуговуванні після надання запитуваних документів про походження коштів
Не банк а повний жах, заблокували картку через те що поповнив її на 15000
Заблокували карту без причини, зв'язатися з підтримкою неможливо
Скачав додаток Alians все супер заповнив форму особисті дані, та відкрив кредитну карту, дали ліміт 10 тисяч гривень, дуже вдячний. В подальшому буду співпрацювати з банком 👍
30 октября 2025 г.Станіславе, вітаємо! Ми вам дуже вдячні за теплий відгук про застосунок Alliance та оцінку його зручності – це дуже цінно для нашої команди. Користуйтеся із задоволенням, а ми продовжуємо розширювати функціонал застосунку і додавати ще більше переваг для зручності наших клієнтів 💙
Переказала кошти помилково на цей банк. Написала кучу листів і заповнила якіся форми заяв.... Пройшло більше двох неділь, нічого не відповіли... Не можу зв'язатися з ними не по телефону не по телеграм.... Служба підтримки найгірша!
30 октября 2025 г.Наталія, добрий день! Ми перевірили інформацію за вашим запитом – вам надійшла відповідь від банку на вашу електронну адресу 20.10.2025. У разі виникнення подальших питань, ви завжди можете звертатися до нашої служби підтримки в Telegram (@Alliancebank_Bot). Вона працює 24/7, і ми будемо раді допомогти.
Жах, за цілий день неможливо додзвонитися оператору, заблокували 20000 гривень, бачу навряд вони їх повернуть, ******* якесь
30 октября 2025 г.Ольга, вітаємо! Ми перевірили інформацію за вашим відгуком – ваші картки активні. Нам дуже прикро, що у вас склалося таке враження про банк. Ми не блокуємо кошти без підстави – всі перевірки проводяться відповідно до вимог законодавства і є обовʼязковими для банків. Ми раді, що питання вирішене, і бажаємо вам приємного користування застосунком та його сервісами.
Не можу звязатися з лінією вже пів години поспіль.
30 октября 2025 г.Надія, вітаємо! Перепрошуємо за очікування. Інколи лінії бувають перевантажені, але наші оператори завжди повертаються зі зворотнім дзвінком. Ми також маємо інші канали служби підтримки, наприклад чат в Telegram (@Alliancebank_Bot). Він працює 24/7, і якщо оператори гарячої лінії зайняті, в Телеграмі ви отримаєте відповідь оперативніше. Дякуємо за розуміння і сподіваємось, ви зміните думку про банк на краще.