Автомобиль застраховал по договору КАСКО через приложение , спустя три месяца вечером поцарапал передний бампер и накладку на крыле.Позвонил в страховую, мне сказали что можно не вызывать полицию, ущерб не большой и по договору достаточно приехать на СТО все оценят и оплатят.Спустя две недели после осмотра я набрал в страховую и мне отказали в возмещении ущерба, по их словам на бампере была царапина на момент страхования(хотя мне не предоставили фото царапины ) и он не застрахован а накладка крыла не относиться к этому дтп, я попросил прослушать запись моего разговора с оператором когда прошло дтп, через неделю они согласились компенсировать накладку. На момент страхования автомобилю был год и пробег составлял примерно 28т.км. думаю на капоте тоже можно найти скол.Что в дальнейшем тоже будет отказом для выплат если что то произойдет.На вопрос как компания страхует авто по частям мне не ответили.И почему не предупреждают при составлении договора что авто не застраховано полностью, также не ответили.Сотрудники не компетентные ,на диолог не идут!Поэтому не рекомендую связываться с этой компанией.
Вітаємо! Нам дуже прикро, що Ви саме так трактуєте виконання виконання умов договору. Вами було заявлено пошкодження переднього бамперу з правої сторони. При отримані документів огляду було зазначено пошкодження: переднього бамперу, дверки передньої правої та розширювача крила переднього правого. Бампер, що складається з 3х частин, мав пошкодження на момент страхування (зафіксовано на фотоогляді). Страхова компанія відшкодувала заміну арки переднього правого колеса та полірування дверки передньої правої. Пошкодження переднього бамперу виключені з розрахунку страхового відшкодування, оскільки мали пошкодження на момент взяття авто на страхування відповідно до п. 29.5 Договору (Страховик має право відмовити у виплаті страхового відшкодування, якщо під час укладення Договору деталь та/або вузол ТЗ були пошкоджені та потребували ремонту та/або заміни та/або пофарбування, що зафіксовано на фотографіях на момент страхування. В такому випадку страхове відшкодування на відновлення такої деталі та/або вузла ТЗ не виплачується за будь-яких умов та незалежно від отримання такою деталлю та/або вузлом ТЗ нових пошкоджень, крім випадку, якщо з моменту укладення Договору до настання події, що має ознаки страхового випадку, така деталь та/або вузол ТЗ були відновлені, що підтверджується документами про проведення такого відновлення, Актом огляду ТЗ, складеного та/або фотографіями, зробленими представником Страховика. Умови цього пункту Договору не застосовуватимуться, якщо під час укладення Договору деталь була пошкоджена та потребувала тільки відновлення лакофарбового покриття, при цьому деталь від отриманих нових пошкоджень потребує ремонту або заміни (п. 29.5.26 Договору). При страхуванні менеджер описує основні ризики, котрі покриваються та відповідає на всі питання, які цікавлять або не зрозумілі Застрахованій особі. Фотофіксація/огляд при взятті на страхування робиться саме для фіксування вже наявних пошкоджень. Після підтвердження факту усунення пошкоджень на авто, покриття буде діяти на усі цілі деталі, в т.ч. на передній бампер. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
Все інформативно та зручно! Також приємний підхід до клієнта. А про швидкість виплати я приємно вражена! Тільки не вистачає автомобіля, яким я могла б користуватися на час доки мій у ремонті.
Вітаємо! Щиро дякуємо Вам за довіру та відмінну оцінку! Нам дуже приємно, що Ви залишилися задоволені роботою нашої команди! З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
Нікому не раджу користуватися послугами цієї компанії, особливо по здоров'ю. Отримали безпідставну відмову, яку будемо оскаржувати. Компанія не вважає за потрібне навіть повідомити про прийняте рішення :ні листом, ні на електронну пошту, ні в телефонному режиму. Цю страховку нав' язує Приватбанк, бо вони їх партнери, але жодних роз' яснень про умови страхування, у разі страхового випадку, від банку ви теж не отримаєте.
Вітаємо! Підкажіть, будь ласка, номер справи/договору для перевірки інформації, адже Ви не вказали ці дані при публікації відгуку та в самому відгуку. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
Купую вже 7 років тут повну автоцивілку, майно та каско. З майном і каско все і так зрозуміло, а от автоцивілку зацінила в минулому році. після дтп переживала, що водій іншої машини буде постійно дзвонити і репетувати. і як же я здивувалася, коли через 2 неділі він написав. класна страхова, вже все в ремонті, тож рекомендую. Пару років назад чоловік потрапив в дпт, винний був інший водій, то виплату чекали 6 місяців.
Вітаємо! Щиро дякуємо Вам за відгук та відмінну оцінку! Нам дуже приємно, що Ви залишилися задоволені роботою нашої команди! Бережіть себе та своїх рідних. З повагою, Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС».
Побачив на сайті, що є послуга зі страхування авто від воєнних ризиків. Зацікавився, перейшов на сторінку і що побачив? Нічого! Окрім 1% від вартості авто. Навіть стартову срахову суму не написали. Маю ще заповнювати якісь там форми, щоб розрахунок отримуватина калькулятор. Ок, пішов заповнювати. І на першому ж кроці "Марка авто" мені видає помилку "Sorry, no matching options". Вибачте, та з такими танцями з бубнами, вже і не цікаво, яка там сума страхова буде.
Дякуємо за зворотній зв'язок. Уточніть, будь ласка, про який сайт йде мова, адже на нашому сайті є загальна інформація по покриттю продукту, проте немає калькулятора, про який Ви згадуєте. На нашому сайті є можливість залишити заявку для консультації та розрахунку по продукту. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
Обіцяють "золоті гори", а самі ані ліки не оплатили, ані аналізи базові! То від чого ви мене тоді застрахували?! Коли при смерті буду, хоч щось відшкодуєте, чи як? Більше ніколи у вас страхуватися не буду і нікому не раджу!
Вітаємо! Щиро дякуємо Вам за зворотній зв’язок! Уточніть, будь ласка, номер справи або договору для проведення перевірки, якщо Ви мали досвід співпраці з нами. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
Раніше не мала справи з цією страховою. Обираю страховку, мені потрібна найпростіша, а тут в ARX дорогувато виходить, добре що нульова франшиза, але наприклад активний відпочинок мені не потрібен, і весь світ поки що не треба, варто було б зробити якийсь пакет простіший і дешевший.
Дякуємо Вам за зворотній зв’язок! Основний пакет страховки для подорожей включає швидку невідкладну допомогу, невідкладну амбулаторну і стаціонарну допомогу, невідкладну стоматологічну допомогу, транспортування до медичної установи, медична евакуація з-за кордону, репатріація тіла, оплата термінових повідомлень, оплата ліків, а також медичний консьєрж та альтернативна медична думка. В компанії є 3 варіанта програм: класична, оптимальна та преміальна. З повагою, Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
Медичне страхування в цій страховій на висоті, а ось автоцивілку не рекомендую нікому. Можливо проблема в персоналі, який розглядав справу. Варто попрацювати в цьому напрямку краще!
Вітаємо! Щиро дякуємо Вам за зворотній зв’язок! Уточніть, будь ласка, номер справи по Автоцивілці для проведення перевірки. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
Вперше купув цю страховку. Було невеличке дтп з моєї вини. Нарахування і виплату, яка перекрила ремонт зробили через 2 тижні після огляду. Страховкою задоволений.
Вітаємо! Щиро дякуємо Вам за відгук та відмінну оцінку! Нам дуже приємно, що Ви залишилися задоволені роботою нашої команди! Будемо дуже вдячні, якщо Ви залишите номер справи. Бережіть себе та своїх рідних. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС».
Абсолютно задоволена рівнем послуг. Вже не перший рік оформлюю в ARX медстраховку. Дуже оперативна та ввічлива служба підтримки, рекомендую.
Вітаємо! Щиро дякуємо Вам за відгук та відмінну оцінку! Нам дуже приємно, що Ви залишилися задоволені роботою нашої команди! Бережіть себе та своїх рідних. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»