Не є клієнтом банку і ніколи в житті не буду. Дзвонять у вихідні з самого ранку щоб шо? На приколі чи як?
Припиняю користуватися послугами цього банку, його застосунком і нікому не рекомендую. За всіма напрямками моя оцінка 1 з 5. Ситуація наступна. В застосунку переводив кошти зі своєї картки на Ощадний рахунок Рюкзак. І вони зникли: списані з картки, а на депозит не надійшли. Двічі писав в Вайбері в підтримку, прикладав скани і жодного feedback не отримав: чи прийнято звернення, чи прийняте якесь рішення. Нічого. Довелося звернутися у найближче відділення банку в м. Вінниця, вул. Привокзальна. З таким непрофесіоналізном, неклієнтоорієнтованостю і відвертим хамством (за власні гроші, доречі) я ще не стикався. Розповідаю ситуацію цій, так званій, спеціалістці. А далі почалися сюр і хамство.Такого депозиту як Ощадний рахунок Рюкзак, чую я від цієї особи, у нас не існує. Показую застосунок: у заголовку написано «Ощадний рахунок Р». Там же написано «Р», а не рюкзак, чую я у відповідь. Гортаю вниз, написано «Ощадний рахунок Рюкзак». Ну, да, написано Рюкзак і хамська посмішка від недоспеціалістки. Роздруковує виписку по картці і каже, що гроші у мене на картці. Знову показую застосунок: на картці немає такого залишку. А далі чую взагалі сюр з тією самою хамською посмішкою (типу, сам дурень): «Це ваш застосунок, у мене інша програма». Отже, застосунок цього недолугого банку мій. Заявляю на нього свої авторські і майнові права😊. Далі підключився один олень-спеціаліст з цього відділення, намагався заступитися за, начебто, дівчину (не за спеціаліста, який має якісно виконувати свою роботу). Зрештою, гроші я зняв касі. А все могло вирішитися однією простою фразою від підтримки чи цієї недолугої «спеціалістки»: гроші зараховані на ваш баланс і ви можете отримати їх в касі будь-якого відділення нашого банку. А так… Прощавай, ТАСКОМБАНК!
Це найгірший банк за історію людства. Якщо щось трапиться з вашими грошима без вашого відому - банк скаже "це все ви, ваші діти може грають в ігри, це ви вкрали в себе гроші спочатку з гео Ірак, потім Кіпр. У ваших проблемах тільки ви винні" це сюр.. таких відповідей оператора я ще не чула.. допомоги 0. Гроші списали - вкрали, банк звинуватив клієнта. Якщо хочете зберегти гроші - щоб їх не списали шахраї о 4 ранку - НІКОЛИ не користуйтеся цим л**ном
Це якийсь Шок просто,несправедливі
этот банк участник мошеннических схем,его цель вывод денег в нал, данная репутация заработана открытым счетам разным мошенникам и кидалам, не рискнул бы открывать счет, никогда не уверен в дальнейшей судьбе этого ОПГ
Ужасний банк, якщо не хочете проблеми то краще цей банк обходити стороною.
Найгірший банк з яким мені колись прийшлось стикатися!
1. Зарахування коштів на картковий рахунок по IBAN зі свого рахунку в іншому банку має комісію 0,5%. Я ще можу зрозуміти комісію при внесенні готівки через касу банку (касир рахує купюри, клавіши натискає і т.д.) але при банківському переказі ??? 2. Банк не дружелюбний до своїх клієнтів. Щоб відкрити картку Very card з кредитним лімітом в 100 тисяч грн. мені достатньо пройти ідентифікацію через ДІЯ. Але щоб закрити цю картку мені необхідно йти у відділення банку. Навіщо??? Я бачу тільки одну причину - це щоб клієнту як можна складніше було здихатись продуктів цього банку. Я дуже незадоволений!
Не рекомендую!! З першого дня не підходив пароль! Гаряча лінія нічим не допомогла! Також одні комісії
На карте смешной кредитный лимит в 3000 грн, карта всегда находится в льготном периоде и я не платил проценты. Но, Банк решил стать ушлым и заняться разводом чистой воды! В приложении указывалась сумма, которую нужно закинуть на карту, что бы остаться в льготном передиоде. Что же придумали мошенники из Таскомбанка? - А давайте обманывать клиентов и занижать сумму в ПРИЛОЖЕНИИ банка, которую нужно внести на карту для льготного периода. В приложении показывает, что все в порядке, Вы внесли сумму верно для сохранения льготного периода. А в первых числах следующего месяца естественно снимают проценты за пользование кредитным лимитом. Обратившись в поддержку, отвечает одна и та же женщина, явно в возрасте, которая нагло врёт, обманывает, и пытается сделать из Вас дурака. Но, с ее стороны это выглядит очень глупо и смешно. Начинает вешать лапшу, что это просто сборй в приложении, и из-за этого не корректно отображается сумма, это ошибка Банка, но Вы сами виноваты! Ибо именно Вы должны звонить в Банк и уточнять, все ли у них в порядке, и сколько именно нужно внести денег на карту. Самое эпичное, этот цирк начался в июле! Первый кидок Банка был первого августа! Второй в сентябре, сняли 193 грн, через 2 дня сняли ещё 95 грн. 283 грн процентов за один месяц при лимите 3000 грн. Мало того, что кинули второй раз с льготным периодом и сняли с меня проценты, так ещё и почти 10% за один месяц. P.S. Такие сбои в Банках недопустимы, а если даже и случаются, их моментально устраняют. А почему не устраняет Таскомбанк? Все верно, этот "сбой" обычный мошеннический ход банка и создан им же! P.P.S. На вопрос, почему Банк не может решить элементарную проблему, мне горе-сотрудница ответила 'А Ви нам її вирішите?". Вообщем, сказочный цирк глупых мошенников!