Це якийсь Шок просто,несправедливі
этот банк участник мошеннических схем,его цель вывод денег в нал, данная репутация заработана открытым счетам разным мошенникам и кидалам, не рискнул бы открывать счет, никогда не уверен в дальнейшей судьбе этого ОПГ
Ужасний банк, якщо не хочете проблеми то краще цей банк обходити стороною.
Найгірший банк з яким мені колись прийшлось стикатися!
1. Зарахування коштів на картковий рахунок по IBAN зі свого рахунку в іншому банку має комісію 0,5%. Я ще можу зрозуміти комісію при внесенні готівки через касу банку (касир рахує купюри, клавіши натискає і т.д.) але при банківському переказі ??? 2. Банк не дружелюбний до своїх клієнтів. Щоб відкрити картку Very card з кредитним лімітом в 100 тисяч грн. мені достатньо пройти ідентифікацію через ДІЯ. Але щоб закрити цю картку мені необхідно йти у відділення банку. Навіщо??? Я бачу тільки одну причину - це щоб клієнту як можна складніше було здихатись продуктів цього банку. Я дуже незадоволений!
Не рекомендую!! З першого дня не підходив пароль! Гаряча лінія нічим не допомогла! Також одні комісії
На карте смешной кредитный лимит в 3000 грн, карта всегда находится в льготном периоде и я не платил проценты. Но, Банк решил стать ушлым и заняться разводом чистой воды! В приложении указывалась сумма, которую нужно закинуть на карту, что бы остаться в льготном передиоде. Что же придумали мошенники из Таскомбанка? - А давайте обманывать клиентов и занижать сумму в ПРИЛОЖЕНИИ банка, которую нужно внести на карту для льготного периода. В приложении показывает, что все в порядке, Вы внесли сумму верно для сохранения льготного периода. А в первых числах следующего месяца естественно снимают проценты за пользование кредитным лимитом. Обратившись в поддержку, отвечает одна и та же женщина, явно в возрасте, которая нагло врёт, обманывает, и пытается сделать из Вас дурака. Но, с ее стороны это выглядит очень глупо и смешно. Начинает вешать лапшу, что это просто сборй в приложении, и из-за этого не корректно отображается сумма, это ошибка Банка, но Вы сами виноваты! Ибо именно Вы должны звонить в Банк и уточнять, все ли у них в порядке, и сколько именно нужно внести денег на карту. Самое эпичное, этот цирк начался в июле! Первый кидок Банка был первого августа! Второй в сентябре, сняли 193 грн, через 2 дня сняли ещё 95 грн. 283 грн процентов за один месяц при лимите 3000 грн. Мало того, что кинули второй раз с льготным периодом и сняли с меня проценты, так ещё и почти 10% за один месяц. P.S. Такие сбои в Банках недопустимы, а если даже и случаются, их моментально устраняют. А почему не устраняет Таскомбанк? Все верно, этот "сбой" обычный мошеннический ход банка и создан им же! P.P.S. На вопрос, почему Банк не может решить элементарную проблему, мне горе-сотрудница ответила 'А Ви нам її вирішите?". Вообщем, сказочный цирк глупых мошенников!
Мені без мого відома перенесли мою карту спортбанку в це щось.Після того як мені перенесли мою картку, вона не стала відображатися в додатку, кредитна лінія була повністю погашена.Я подумав - ок, але тут раптово у мене з'явилася заборгованість, при тому, як мені розповіли в банку, заборгованість становила 1 гривню, а відсотки 79 гривень за 2 місяці. Цікава схема.Погасити заборгованість можливості немає, тому що картка не відображається, незрозуміло навіть куди переказувати.Звідки взялися відсотки на повністю погашеній картці теж незрозуміло, але виписку вони не надають, нібито, у неї її немає (звідки тоді знають про заборгованість).На картку за замовчуванням накладено обмеження, які я можу зняти тільки особисто, навіть не може мій представник і вони мені пропонують проїхати 5000 км, щоб отримати можливість знову користуватися карткою. Дивно. Відсотки з нізвідки, послугу не надають, але відсотки гребуть. Таке нахабне неприкрите шахрайство ще потрібно пошукати.
хотів отримати консультацію в чат боті щодо неможливості входу в кабінет, але марія так і незмогла дати відповідь в чому проблема. Тоді я вирішив подзвонити на гарячу лінію банку, в трубці почув "здраствуйтє чєм можем вам помочь" для початку хотів би отримати консультацію українською мовою попросив я,працівник банку відповів "харашо ждітє вам пєрєзвонят" Ви взагалі притомні? у вас працівники незнають або нехочуть спілкуватися державною мовою. У нас війна з москворотими а в банку і дальше какаразніца.
Вітаю. 27.05.24 звернувся в бот, через телеграм до оператора. Є створений запит з присвоєним запиту номером. Неодноразово питав, коли буде відповідь на моє питання. Отиимував відповідь: "через 3 дні", "згідно закона, на протязі місяця". 02.07.24 відповіді так і немає і немає ніякої інформації на імейлі про стан розгляду, строки закінчення розгляду і т.д. Клієнтоорінтованість нульова!