Шановні, це справді найгірший банк України по рівню обслуговування! Маю там депозит, який наразі заблоковано, бо неможливо пройти ідентифікацію! Весь час вимагають якісь нові і нові документи, які просто неможливо надати! Не раджу нікому!!!
Не є клієнтом банку і ніколи в житті не буду. Дзвонять у вихідні з самого ранку щоб шо? На приколі чи як?
Припиняю користуватися послугами цього банку, його застосунком і нікому не рекомендую. За всіма напрямками моя оцінка 1 з 5. Ситуація наступна. В застосунку переводив кошти зі своєї картки на Ощадний рахунок Рюкзак. І вони зникли: списані з картки, а на депозит не надійшли. Двічі писав в Вайбері в підтримку, прикладав скани і жодного feedback не отримав: чи прийнято звернення, чи прийняте якесь рішення. Нічого. Довелося звернутися у найближче відділення банку в м. Вінниця, вул. Привокзальна. З таким непрофесіоналізном, неклієнтоорієнтованостю і відвертим хамством (за власні гроші, доречі) я ще не стикався. Розповідаю ситуацію цій, так званій, спеціалістці. А далі почалися сюр і хамство.Такого депозиту як Ощадний рахунок Рюкзак, чую я від цієї особи, у нас не існує. Показую застосунок: у заголовку написано «Ощадний рахунок Р». Там же написано «Р», а не рюкзак, чую я у відповідь. Гортаю вниз, написано «Ощадний рахунок Рюкзак». Ну, да, написано Рюкзак і хамська посмішка від недоспеціалістки. Роздруковує виписку по картці і каже, що гроші у мене на картці. Знову показую застосунок: на картці немає такого залишку. А далі чую взагалі сюр з тією самою хамською посмішкою (типу, сам дурень): «Це ваш застосунок, у мене інша програма». Отже, застосунок цього недолугого банку мій. Заявляю на нього свої авторські і майнові права😊. Далі підключився один олень-спеціаліст з цього відділення, намагався заступитися за, начебто, дівчину (не за спеціаліста, який має якісно виконувати свою роботу). Зрештою, гроші я зняв касі. А все могло вирішитися однією простою фразою від підтримки чи цієї недолугої «спеціалістки»: гроші зараховані на ваш баланс і ви можете отримати їх в касі будь-якого відділення нашого банку. А так… Прощавай, ТАСКОМБАНК!
Це найгірший банк за історію людства. Якщо щось трапиться з вашими грошима без вашого відому - банк скаже "це все ви, ваші діти може грають в ігри, це ви вкрали в себе гроші спочатку з гео Ірак, потім Кіпр. У ваших проблемах тільки ви винні" це сюр.. таких відповідей оператора я ще не чула.. допомоги 0. Гроші списали - вкрали, банк звинуватив клієнта. Якщо хочете зберегти гроші - щоб їх не списали шахраї о 4 ранку - НІКОЛИ не користуйтеся цим л**ном
Це якийсь Шок просто,несправедливі
этот банк участник мошеннических схем,его цель вывод денег в нал, данная репутация заработана открытым счетам разным мошенникам и кидалам, не рискнул бы открывать счет, никогда не уверен в дальнейшей судьбе этого ОПГ
Ужасний банк, якщо не хочете проблеми то краще цей банк обходити стороною.
Найгірший банк з яким мені колись прийшлось стикатися!
1. Зарахування коштів на картковий рахунок по IBAN зі свого рахунку в іншому банку має комісію 0,5%. Я ще можу зрозуміти комісію при внесенні готівки через касу банку (касир рахує купюри, клавіши натискає і т.д.) але при банківському переказі ??? 2. Банк не дружелюбний до своїх клієнтів. Щоб відкрити картку Very card з кредитним лімітом в 100 тисяч грн. мені достатньо пройти ідентифікацію через ДІЯ. Але щоб закрити цю картку мені необхідно йти у відділення банку. Навіщо??? Я бачу тільки одну причину - це щоб клієнту як можна складніше було здихатись продуктів цього банку. Я дуже незадоволений!
Не рекомендую!! З першого дня не підходив пароль! Гаряча лінія нічим не допомогла! Також одні комісії