0 800 307 555
0 800 307 555
Райффайзен Банк

Райффайзен Банк

3,46
Рейтинг составлен на основе оценок посетителей сайта Finance.ua. Один человек может оставить только один голос. Мы не удаляем отзывы, если они не противоречат нашим правилам.
(67)

Отзывы о Райффайзен Банк

Валерія 

10 марта 2025 г.

Чи співпрацює Райффайзен з країною агресором? Чи єх офіційний лист щодо цього?

Максим 

8 марта 2025 г.

Банкомат не видав кошти 40 тис гривень, але при цьому знялись з рахунку. Підтримка допомогти не може. Оформлення заявку на спірну транзакцію, срок розгляду до 14 днів. Не раджу нікому цей банк.

Сергій 

7 марта 2025 г.

Поганий інтернет банкінг, оператора не можливо додзвонитись. Постійно вимагає доступ до моїх контактів. Неприємно.

7 марта 2025 г.

Вітаємо. Нам щиро шкода, що у Вас склалось таке враження. Розуміємо бажання одразу з'єднатись з оператором для вирішення питання. Проте, наш банк рухається в сторону використання ШІ. Рея покриває вирішення поширених запитів для того, щоб Ви не чекали в черзі, а могли швидко отримати відповідь. Наш бот Рея не сприймає довгі запити (більше 15 слів), пропонує сформулювати запит більш стисло або рекомендує писати в чаті. Ви завжди можете звернутися до нас із будь-якими запитаннями в чат підтримки «MyRaif». Для зв’язку з оператором на Головній сторінці у правому верхньому кутку натисніть на «Навушники». Наші колеги радо допомагають щодня з 7:00 до 00:00. Що стосується доступу до контактів - застосунок запитує цю інформацію для можливості здійснення переказів за номером телефону і поповнення мобільного. Ви можете не надавати цей доступ, але маємо попередити, що при відмові – система буде здійснювати періодичне нагадування про необхідність надання доступу. З повагою та турботою, фахівець Валерія.

Оксана 

2 марта 2025 г.

Що робити людям, у яких телефон без інтернету?На ноутбук myRaif не можливо завантажити. Буду змінювати бак

2 марта 2025 г.

Вітаємо! Перепрошуємо, якщо ця ситуація негативно вплинула на Ваше враження. Ми розуміємо, що для багатьох користувачів web-версія системи є зручною. Проте, ми прийняли рішення сконцентрувати наші зусилля на розвитку мобільного застосунку з ряду причин. 1. Безпека: Мобільні застосунки зазвичай забезпечують вищий рівень безпеки завдяки вбудованим функціям захисту, таким як біометрична аутентифікація та шифрування даних. 2. Зручність: Більшість наших клієнтів віддають перевагу мобільним застосункам, адже вони завжди під рукою і дозволяють швидко здійснювати банківські операції. 3. Функціональність: Мобільні застосунки дозволяють інтегрувати різноманітні функції, такі як push-сповіщення, які допомагають клієнтам бути в курсі всіх важливих подій та транзакцій. Ми прагнемо забезпечити найвищий рівень обслуговування та зручності для наших клієнтів і віримо, що мобільний застосунок, стане незамінним інструментом у Вашому житті. Дякуємо за розуміння. З повагою і турботою, фахівець Ксенія." 2. Зручність: Більшість наших клієнтів віддають перевагу мобільним застосункам, адже вони завжди під рукою і дозволяють швидко здійснювати банківські операції. 3. Функціональність: Мобільні застосунки дозволяють інтегрувати різноманітні функції, такі як push-сповіщення, які допомагають клієнтам бути в курсі всіх важливих подій та транзакцій. Ми прагнемо забезпечити найвищий рівень обслуговування та зручності для наших клієнтів і віримо, що мобільний застосунок, стане незамінним інструментом у Вашому житті. Дякуємо за розуміння. З повагою і турботою, фахівець Ксенія.

Дар'я 

20 февраля 2025 г.

Негативні враження від роботи служби валютної підтримки. Не можуть чітко донести інформацію щодо потрібних документів для оформлення валютного платежа. Вислуховую тераду про ситуацію в країні від співробітників, і структурую це в план дій - що мені потрібно робити щоб отримати кошти. Не можу це назвати сервісом. Займає час. Якщо маєте справу з іноземними платежами, це погане рішення тут відкривати рахунок ФОП.

21 февраля 2025 г.

Добрий день! Дуже прикро, що нам не вдалось виправдати очікування та Ви залишились незадоволені сервісом нашого Банку. Ми готові допомагати вирішувати будь-які питання, адже в Райфі працюють компетентні фахівці. Хочемо зазначити, перелік документів, які необхідно надати для здійснення валютних платежів знаходиться у вільному доступі на сайті Банку: https://raiffeisen.ua/documents/biznesu/valyutni-operacii ( "Пам'ятка з експортно-імпортних операцій"). Під час аналізу документів колеги з профільного підрозділу можуть зв'язатися з Вами для додаткових уточнень. Розуміємо, наскільки важливо отримувати чіткі та коректні відповіді на запитання, і ми докладемо всіх зусиль, щоб виправити ситуацію та забезпечити найкращий рівень підтримки. Звернення вже зафіксовано, наш менеджер з обслуговування клієнтського сервісу ретельно проаналізує ситуацію та зв'яжеться з Вами для додаткового обговорення. Просимо очікувати на дзвінок! З повагою і турботою, фахівець Оксана

Тетіана 

20 февраля 2025 г.

Мкажіть будь ласка чи можливо зробити карту на загранпаспорт? Ід карта закінчилася і немає можливості продовжити

21 февраля 2025 г.

Вітаємо. Якщо у Вас наявний закордонний біометричний паспорт, Ви можете відкрити рахунок за допомогою нашого нового застосунку - "MyRaif". Для цього потрібний буде застосунок "Дія", в який завантажено Ваш паспорт, а також - налаштований "Дія.Підпис". Завантажити застосунок "MyRaif" Ви можете за посиланням: https://landing.raiffeisen.ua/uk/pryvatnym-osobam/onlain-servisy/oformyty-bakivsku-kartku-onlain-zamovyty-kartku.html Крім цього, відкрити рахунок Ви можете також у будь-якому відділенні банку з документами (закордонний паспорт та ідентифікаційний код). Також підходить "Дія", але враховуючи ситуацію з електропостачанням - можуть бути труднощі зі зчитуванням. Переглянути розміщення найближчого відділення та його графік роботи Ви можете за посиланням: https://raiffeisen.ua/viddilennya З повагою та турботою, фахівець Валерія.

Анна 

14 февраля 2025 г.

Супер!!!!!!!...классс

17 февраля 2025 г.

Вітаємо! Надзвичайно приємно отримувати такий зворотній зв'язок. Докладемо максимум зусиль, щоб користування послугами нашого Банку приносили тільки позитивні емоції. Дякуємо за вибір Райфу! З повагою та турботою, фахівець Валерія.

Олег 

12 февраля 2025 г.

Погано бильше месяца второй раз не могут вырешить проблему чтоб работало и правду не говорят и не видят на горячей линии попередню розмову а також говорят что вместе колцентр разные с банком менеджер и не ставят блоукування и фильтра не лозвона но ставят бо в додатку написано один номер Але с Киевстар и с лайыа до нього дозвонитись не модна даже коли попытался поменять номер и перезагрузить додаток это с дрдатком который не полностью в работе а в тесте он не працюе и менеджеры в банке не працюють даже договорится с клиентом не хотят на вечер чтоб вырешить проблему хотя можно но они не хотят в е от обычного клиента морозяться

13 февраля 2025 г.

Вітаємо! Нам дуже шкода, що досвід обслуговування в Райфі призвів до таких вражень та емоцій ☹ Ваш відгук є важливим для нас. Хочемо запевнити, що Інформаційний центр працює в штатному режимі, жодних складнощів із дозвоном не зафіксовано. Наш новий застосунок "MyRaif" активно розвивається, ми додаємо нові функції з кожним оновленням та вдячні, що Ви є одним із користувачів. Побажання та зауваження допомагають нам покращувати функціонал, щоб він відповідав потребам кожного клієнта, якщо такі наявні напишіть свій фідбек. Маємо інформацію, що звернення вже перебуває в роботі менеджера з питань клієнтського сервісу, який комунікує з Вами. Додатково зафіксуємо інформацію. З повагою та турботою, фахівець Ксенія.

Ирина 

8 февраля 2025 г.

Обслуживание на горячей линии, ужасное,хамки редкостные,за такое обслуживание, не я должна вам платить,а вы мне доплачивать

10 февраля 2025 г.

Вітаємо! Нам дуже шкода, що досвід обслуговування в Райфі призвів до таких вражень та емоцій ☹ Ваш відгук дуже важливий для нас, ми прагнемо зробити все можливе, щоб виправити ситуацію. Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні та турботливі фахівці, які завжди готові допомогти. Ми розуміємо, як важливо швидко та ефективно вирішувати питання клієнтів, тому обов'язково перевіримо інформацію та зробимо все можливе для покращення Вашого досвіду. Звернення вже зафіксовано, наш менеджер з обслуговування клієнтського сервісу ретельно проаналізує ситуацію та зв'яжеться з Вами для додаткового обговорення. З повагою та турботою, фахівець Ксенія.

Наталія 

4 февраля 2025 г.

Добрий день! Дуже пагане враження від послуг. Банком користується мій чоловік як зарплатною. Треба було замінити картку тому. ща закінчився строк . Перевипуск картки , як сказала оператор - 800!!! гривень. Це щось неймовірне, і як тільки зможемо, змінимо банк. На жаль, не Аваль не цінує постійних кнієнтів.

5 февраля 2025 г.

Добрий день! Нам прикро, що ця ситуація вплинула на Ваше враження про Райф. Випуск та перевипуск карток здійснюється відповідно до тарифного плану, за яким відкрито рахунок. Для тарифної моделі "Prestige", яка є преміальним пакетом послуг, вартість випуску додаткової картки становить - 800 грн. Детальніше ознайомитися з тарифами Банку Ви можете за посиланням: https://raiffeisen.ua/storage/files/tariff-25012025.pdf . Також інформуємо, що термін дії всіх карток, які завершилися під час війни (з лютого 2022 року), а також тих, що закінчуються у січні, лютому, березні 2025 року, автоматично подовжується на 1095 днів (3 роки). Проте, щоб уникнути можливих незручностей при розрахунках у майбутньому - рекомендуємо оновити картку. Ми би хотіли детальніше проаналізувати це питання та прокомунікувати з власником рахунку, створили запит до менеджера з питань клієнтського сервісу, який зв'яжеться з Вами для уточнення. Просимо очікувати на дзвінок. З повагою і турботою, фахівець Інна.

Данные проверены Finance.ua 06.03.2025
Данные проверены Finance.ua 06.03.2025
Finance.uaБанки УкраиныРайффайзен БанкОтзывы о Райффайзен Банк