Пумб-це найгірший банк. З мого карткового рахунку було здійснено стягнення коштів без жодного пояснення або попередження. Я не отримувала повідомлень про причину цього списання, а також не надавала згоди на таку операцію.Я вже кілька разів зверталася до ваших онлайн-консультантів та залишала заявки щодо з’ясування цієї ситуації, проте не отримала жодної змістовної відповіді. Більше того, співробітники, які телефонують, не бачать або ігнорують залишені мною заявки, і замість допомоги нагадують про наявність заборгованості, не зважаючи на суть мого звернення. Будьте обережні і обирайте інший банк, бо Пумб робить стягнення з вашого рахунку без вашої згоди!
Найгірший банк у світі. Зробила помилковий грошовий переказ 27.06.2025 с Приват банк і як гадала на свою кредитну картку Пумб,але помилилась у двох числах , отримувач теж є клієнтом Пумба але то не мій виявився рахунок,прошу працівників Пумб зробити повернення коштів на мою кредитку картку, так я є клієнтом банку,так як це був помилковий переказ коштів, помилково поповнення картки, кажуть звертайтесь до банку відправника , тобто до Приват банку, а що Приват банк- він зробив переказ, каже з приводу помилкового поповнення картки звертайтесь до банку до якого надійшли кошти , і що вони не надсилають запити до інших банків за помилковий переказ коштів, цим займається банк одержувач коштів. Якщо хочете багато нервувати , отримати багато стресу, тоді Вам саме до банку Пумб, Willkommen. Закриваю на днях свій кредит і закриваю, блокую цю картку, з мене досить
Вітаємо, Наталіє! Шкода, що Ви маєте негативне враження про наш банк та вирішили припинити співпрацю з нами. Для повернення коштів потрібен офіційний запит від банку-відправника, що обґрунтовує правомірність такої дії. Заяву на оскарження переказу має формувати та обслуговувати банк-відправник. Щойно ми отримаємо з його боку запит на повернення коштів, він одразу ж буде взятий в роботу. Дякуємо за розуміння!
Таке, враження що тут бабульки зібралися і за кожну власну проблему, навіть не пов'язану з банком намагаються тут викласти всю свою "душу" ПУМБ нормальний банк, ваші ситуації це дріб'язок порівнянно з проблемами в інших банках, так ПУМБ не ідеальний але навіть в відгуках служба підтримки намагається допомогти вирішити ситуацію, у інших банках взагалі жах що коїться...
Сергію, дякуємо за Ваш відгук і довіру до ПУМБ! 💛 Нам дуже приємно, що ви відзначили нашу службу підтримки та готовність допомагати. Ми дійсно намагаємося бути поруч у будь-якій ситуації, навіть якщо вона виходить за межі банківських питань. Працюємо далі, щоб ставати ще кращими для вас!
"Огромное Вам Спасибо" за отвратительное отношение и реагирование на мое обращение от 06.06.2025 г. N 202506-2853, чтобы прочитать текст нотариальной доверенности и принять решение Вам необходимо 30 дней. Очень "оперативно" Вы разрешаете простые, элементарные вопросы, чтобы прочитать нотариальную доверенность. Позор Вам за такое оношение...!!!
Вітаємо! Як показала перевірка, 06 червня 2025 року Ви звернулися до відділення та надали нотаріально посвідчену довіреність. Після перевірки встановлено, що в тексті довіреності відсутнє чітке формулювання повноважень щодо здійснення банківських операцій, зокрема — відкриття або отримання додаткової платіжної картки. У зв’язку з цим, співробітником відділення було оперативно (того ж дня) направлено сканкопію довіреності до Юридичного департаменту Головного офісу для погодження. На момент підготовки відповіді юридичний висновок ще очікується. Ви були проінформовані, що з Вами зв’яжуться одразу після отримання рішення. Дії працівника відділення були професійними та повністю відповідали діючим внутрішнім регламентам і нормативним документам Банку.
Не живу в Украiнi вже 4 роки. В ПУМБ залишився кредит. Хочу сплачувати його, але втратила доступ до додатку й до рахунку. Доступ лише за укр номером, якого давно не маю. Прошу змiнити номер на польський - запрошують до вiддiлення, але ж я за кордоном! Платити через Swift дорого. Такое враження, що там залишилися однi дурнi.
Вітаємо! Змінити номер телефону без доступу до застосунку можна лише у відділенні банку. Також, до відділення може звернутись довірена особа. Сплатити кредит Ви можете з іншого банку чи сервісу, якщо втрачений доступ до застосунку ПУМБ. Просимо, будь ласка, звернутися до відділу заборгованості для уточнення інформації по кредиту та для отримання реквізитів: чат-підтримка у Telegram pumb.ua/tg або Viber pumb.ua/fb. Також Ви можете зателефонувати за номерами телефонів: (044) 290 84 84 (096) 290 84 84 (095) 290 84 84 (093) 290 84 84
Оформив у ПУМБУ процедуру чаржбеку (запит на повернення суми за послугу, які не були надані), а саме, минулого року купував бензин на віртуальну карту Авіас, заправки закрилися. Бензин не доставили і згідно процедури чаржбека платіжна система Мастеркард повинна повернути гроші. Через пумб оформив заявку на повернення, , а далі просто шахрайство з боку банку, ПУМб мало того що гроші від МастерКард не повернув (хотя обіцяли) а замість цього вони ще й зняли мої особисті гроші з рахунку на сумму повернення. Тобто мало того, що банк не зарахував мені гроші від Майстер кард, так ще й вкрав мої особисті гроші, ще й загнав мій рахунок фізособи в мінус, що в принципі неможливо. Оформляю скаргу в НБУ і припиняю від будь-яку співпрацю з ПУМБОМ. Не очикува , що банк здатний просто на рівному місці красти гроші. Слуджа підтримки банку згодна, що зняття некоректне, і кажуть, що будуть розбиратися, але багато чого від цього не легше.
Вітаємо, Артеме! З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали на Вашу ел.пошту. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Хуже банка не встречала . Открыла карту , проверила чтоб за границей все работало. Ехала с маленьким ребенком . Приехала в отель , пыталась расплатится , начались отказы , якобы банк расценивает как оплата за азартные игры , разбила сумму вчетверо , он даже минимальную не дал оплатить . Из за банка чуть нас не выселили . Хорошо , что взяла с собой Приват . Перекинула туда и оплатила без проблем . Хотите не нервничать - выбирайте другой банк .1 Звезда , чтоб сохранился комментарий , по факту 0 звезд
Вітаємо! Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою проблемою. Ми б хотіли все перевірити, чому саме трапилась така ситуація. Просимо Вас звернутися на гарячу лінію нашого банку за будь-яким з номерів: +38 044 290 7 290 +38 096 290 7 290 +38 050 290 7 290 +38 093 290 7 290 або надіслати ПІБ, ІПН, суть звернення та деталі операції у приватні повідомлення нашої офіційної сторінки за посиланням: https://www.facebook.com/pumbua Бажаємо Вам гарного дня!
Банк отстойнеший в приложении даже нет онлай поддержки . И вечно у них какие то проблемы .
Вітаємо! Шкодуємо, що у Вас виникли негативні емоції. Ми бажаємо у всьому розібратись, саме тому, просимо Вас звернутися на гарячу лінію нашого банку за будь-яким з номерів: +38 044 290 7 290 +38 096 290 7 290 +38 050 290 7 290 +38 093 290 7 290 або надіслати ПІБ, ІПН та суть звернення у приватні повідомлення нашої офіційної сторінки за посиланням: https://www.facebook.com/pumbua Бажаємо Вам гарного дня!
ПУМБ вимагає приїхати з Швейцарії до України лише для того, щоб встановити застосунок на новий телефон і розблокувати рахунок!Я є клієнтом ПУМБ, але наразі на постійній основі перебуваю за кордоном — у Швейцарії. Після встановлення застосунку ПУМБ на мій новий особистий пристрій банк автоматично заблокував доступ до мого рахунку, аргументуючи це «підозрілою активністю».Я не вчиняв жодних підозрілих транзакцій — я просто оновив пристрій. Попри це, банк не лише відмовився надати можливість дистанційного поновлення доступу, але й вимагає моєї фізичної присутності у відділенні в Україні (понад 2000 км), що є абсолютно неможливо.Такі вимоги суперечать Постанові НБУ №64, яка прямо зобов’язує банки забезпечувати можливість дистанційної ідентифікації клієнтів через відеоверифікацію, BankID, КЕП або застосунок «Дія».Усі мої неодноразові звернення були проігноровані. Відповіді — шаблонні, формальні, без врахування реальних обставин. Співробітники банку виявили зневажливе ставлення та відмовилися навіть розглянути варіанти, які не суперечать законодавству.Фактично ПУМБ залишив мене без доступу до власних коштів на невизначений термін. У моєму віці (76 років) це питання не лише зручності, а й виживання — адже йдеться про необхідність постійного лікування та витрат на медикаменти.Я звертаюся до громадськості, журналістів, правозахисників і регуляторів: така практика є припустимою? Цікаво, скільки ще клієнтів ПУМБ опинилися у подібній ситуації?
Вітаємо, Юрію! Шкодуємо, що в Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо все перевірити, тому просимо Вас надіслати ПІБ, ІПН та суть звернення у приватні повідомлення нашої офіційної сторінки за посиланням: https://www.instagram.com/pumb.ua/ аби ми мали можливість зафіксувати запит та розібратись в ситуації.
Брешуть про реальний курс. На сайті та у зведеній таблиці Фінаси.юа курс вказано вищий, а реально у відділенні курс нижче.
Вітаємо, Іване! На сайті нашого Банку вказано готівковий та комерційний обмінні курси. Якщо Ви бажаєте дізнатися актуальний курс на певний час, рекомендуємо відвідати наш сайт за посиланням: https://about.pumb.ua/info/currency_converter та скористатися фільтром для відбору, щоб отримати актуальну інформацію про курси валют. Звертаємо Вашу увагу, що курси валют можуть відрізнятися в окремих відділеннях Банку. Також інформуємо, що Банк не несе відповідальності за інформацію, розміщену модераторами форуму Finance.ua.