Правекс Банк
Шкода, що не читала відгуки про цей банк, могла б уникнути дуже неприємної ситуації. Справа у тому, що Правекс зовсім не піклується про стан своїх банкоматів. Ці старі залізяки нещадно "жеруть" картки! І є вже купа відгуків про це в інтернеті! І мій випадок - це типово. Типово пройти всі кола ада із підтримкою Правекса, яка спочатку наполягає на танцях з бубнами біля банкомата, які ніяк не допомагають, а потім намагається перекинути відповідальність на банк-емітент. В результаті, витративши купу часу і нервів, свою картку я змогла повернути через два тижні! Не раджу користуватися банкоматами Правексбанка, краще витратити 15-20 хвилин і знайти банкомат іншого банка. Сподіваюся, мій досвід допоможе комусь уникнути подібної ситуації. А керівництво Правекса нарешті зверне увагу на цю проблему!
Жахливий банк. Таких кричучих, грубих, пихатих працівниць, як у віддленні на Княжому затоні 4 (м.Київ), напеввно більше ніде не зустрічала. Центральний офіс нічого не знає і за кожним питанням посилає до відділення. А відділення нічого не знає і ні за що не відповідає. Обходьте стороною. Ставлю 1 зірочку лише тому, що поставити 0 зірочок програма не дозволяє.
Пофіксіть свій платіжний портал, вже двічі за допомогою нього сплачував кредит і двічі кошти не проходять, а повертаються на картку, причому на самому сервісі платіж ніби відбувся. Це добре, що у мене кредитодавець лояльний і попередження надсилали, що оплати досі немає, в іншому випадку вже б у прострочку зі штрафами вийшов.
З 01.10.2024 Банк оновлює деякі тарифи на розрахунково-касове обслуговування. Я розумію, що інфляція та зміни на ринку можуть впливати на тарифи, але ж настільки різко змінювати?! Так скоро всі клієнти від вас повтікають.Одним словом чергове покращення(
Обслуговування бажає бути кращим. Хоч би якусь акцію зробили, ніяк не вміють зацікавити та втримати клієнтів.
Це просто жах, а не банк. Дуже не зручний додаток, допомоги від операторів не дочекаєшся. Однією з останніх крапель стала спроба відновити пароль, щоб його відновити треба пройти 10 кол пекла, дочекатися оператора, назвати всіх паспортні дані,карткові дані, дані всіх родичів і після того тебе все рівно відправлять на відділення, яке ,якщо ти живеш в невеликому місті знаходиться від тебе на відстані чорта на кулічках. А якщо ти помилишся з циферкою тебе заблокують
Не розумію, але це жах. Звернувся до відділення на предмет відкриття рахунку юр.особи в вівторок 28.05, надали всі документи і з запевненнями менеджера що рахунок буде відкритий в пятницю 31.05, крайній строк понеділок, пошли боротись з відсутністю єл.єнергії, в пятницю звернулись у відділеня ну шо, ну як отримали відповідь фін мон розглядає. Сьогодні четверг 6.06. а відповіді ніякої. Не зрозуміло що твориться, повернулись часи В.Януковича, коли була необхідність отримати Свідотство платника ПДВ, і отрримували відмову, а тут від головного інквізитова (фінмона)ніякої відповіді. Звернення в колцентр були одразу перекинуті на відділеня для розгляду скарги ???
Паскудний банк. Карту відкрили на роботі, вже відкрила собі зарплатну карту іншого банка - як чуйку мала (та й пам'ятаю минулі проблеми в обслуговуванні, чому й була здивована діями мого керівництва - як можна його було обрати для зарплатного проекту). В банку жахливий, недолугий моб. додаток з постійними лагами і тупорилою системою входу. Був черговий збій додатку, не змогла увійти - вибило з форми введення 5-значного коду, який я пам'ятала, і вхід затребував логін і пароль, якими, через вхід по коду, я вже давно не користувалась і не пам'ятала. В інших банках пароль можна відновити (є кілька варіантів ідентифікації), у цьому недобанку - лише 1 варіант. Відновити пароль не вдалося, мій аккаунт в додатку заблоковано. Для розблокування потрібно їхати у велике місто - бо в невеликих містах немає відділень цього тупобанка. МІЙ аккаунт для мене ж і заблоковано цими ур...ми. І це в умовах війни. Виїхати кудись не можу - а працівникам гар. лінії банка на це ..... Дякую долі, що на карті майже нічого немає - кілька копійок - хай недобанк їми подавиться (є досвід не довіряти банкам і одразу знімати готівку). Ніколи і нікому не порекомендую цей тупорилий банк (причому трабли з ним були, коли картку в ньому мені відкрили і на колишній моїй роботі).