Правекс Банк
Правекс Банк в основному для клієнтів преміум сегменту. Тому там нема зайвих черг. Всі відділення підвищеного комфорту. Красиві стильні м'які крісла для відвідувачів, комфортне обслуговування. Банк з іноземним капіталом, тому дійсно багато ступенів перевірок навіть при реєстрації додатку. Але це ж викликає повагу одночасно. Банк надійний, стабільний, віддає перевагу захисту і достовірності інформації. Хто вже відчув різницю преміум обслуговування , тому в інших банках нема чого робити. А людський фактор , то складова нашого менталітету- без нього ніяк. Зважувати треба факти. Банк реально пропонує найвигідніші відсоткові ставки по депозитах , по кредитам. Таких умов жоден банк не пропонує. Факт є факт. Це банк для ділових людей , які вміють рахувати.
Вперше я відчула непереборне бажання висвітлити зразкове обслуговування банку. Маю достатній, до десятка, досвід співпраці з різними банками. На Приват, свого часу, навіть подавала до суду. Та зовсім неочікувано для себе я відкрила банк, яким можна пишатись та рекомендувати його, як зразок. І це - "Правексбанк" у м.Вінниця, по вул.Архітектора Артинова. Вибравши цей банк для зручності, як максимально наближений до місця проведення сдєлки, я звернулась до нього із багатьма запитаннями. Моє здивування гостинністю, доброзичливістю, чуйністю, професіоналізмом, небайдужістю її співробітників вийшло за межі реальності. Домашня, комфортна атмосфера, увага до всіх моїх потреб, миттєва реакція на всі виклики клієнта створило емоційне піднесення. Без зайвих подробиць, так повинен працювати кожен банк. Я не знаю, чи вплине моя думка на репутаційний рівень вінницького "Правексбанку", але, на мій погляд, варто періодично проводити там екскурсії по обміну досвідом та просуванню ідеї "клієнт та його потреби є зосередженням зусиль у кожній обслуговуючій установі". З побажаннями найкращого сервісу у кожній банковській установі - Валентина Гуськова.
Мене банк влаштовує. Не найкращий серед тих, що є в Україні, звістно, особливо хромає підтримка, але інше на пристойному рівні. Ставлю чотри зірки, одну знімаю саме через підтримку, дуже погано знають власні продукти банку і доводиться довго чекати на лінії поки "уточнюють інформацію".
Інтерфейс онлайн-банкінгу просто "вирви око"! Проблем із зором не маю, але очі втомлюються навіть після недовго користування застосунком, цифри зливаються, не розібрати. Навігація побудована незрозуміло за яким принципом, вкрай незручна і займає багато часу, поки знайдеш потрібну функцію.
Шкода, що не читала відгуки про цей банк, могла б уникнути дуже неприємної ситуації. Справа у тому, що Правекс зовсім не піклується про стан своїх банкоматів. Ці старі залізяки нещадно "жеруть" картки! І є вже купа відгуків про це в інтернеті! І мій випадок - це типово. Типово пройти всі кола ада із підтримкою Правекса, яка спочатку наполягає на танцях з бубнами біля банкомата, які ніяк не допомагають, а потім намагається перекинути відповідальність на банк-емітент. В результаті, витративши купу часу і нервів, свою картку я змогла повернути через два тижні! Не раджу користуватися банкоматами Правексбанка, краще витратити 15-20 хвилин і знайти банкомат іншого банка. Сподіваюся, мій досвід допоможе комусь уникнути подібної ситуації. А керівництво Правекса нарешті зверне увагу на цю проблему!
Жахливий банк. Таких кричучих, грубих, пихатих працівниць, як у віддленні на Княжому затоні 4 (м.Київ), напеввно більше ніде не зустрічала. Центральний офіс нічого не знає і за кожним питанням посилає до відділення. А відділення нічого не знає і ні за що не відповідає. Обходьте стороною. Ставлю 1 зірочку лише тому, що поставити 0 зірочок програма не дозволяє.
Пофіксіть свій платіжний портал, вже двічі за допомогою нього сплачував кредит і двічі кошти не проходять, а повертаються на картку, причому на самому сервісі платіж ніби відбувся. Це добре, що у мене кредитодавець лояльний і попередження надсилали, що оплати досі немає, в іншому випадку вже б у прострочку зі штрафами вийшов.
З 01.10.2024 Банк оновлює деякі тарифи на розрахунково-касове обслуговування. Я розумію, що інфляція та зміни на ринку можуть впливати на тарифи, але ж настільки різко змінювати?! Так скоро всі клієнти від вас повтікають.Одним словом чергове покращення(
Обслуговування бажає бути кращим. Хоч би якусь акцію зробили, ніяк не вміють зацікавити та втримати клієнтів.
Це просто жах, а не банк. Дуже не зручний додаток, допомоги від операторів не дочекаєшся. Однією з останніх крапель стала спроба відновити пароль, щоб його відновити треба пройти 10 кол пекла, дочекатися оператора, назвати всіх паспортні дані,карткові дані, дані всіх родичів і після того тебе все рівно відправлять на відділення, яке ,якщо ти живеш в невеликому місті знаходиться від тебе на відстані чорта на кулічках. А якщо ти помилишся з циферкою тебе заблокують
