Креди Агриколь Банк
15 років обслуговування і за два дня так впасти в очах клієнта. На лінії не додзвонитись 2 дні!!! Пишеш їм наберіть ви, є ряд питань, ні, дзвонити не будуть. Буду змінювати банк. Оператор Варвара, вдячна за небажання бути клієнтоорієнтовною
Была вчера в отделении банка, могу сказать что там работают очень хорошие люди. Я пришла немного нервная, но они спокойно выслушали, помогли с решением проблемы, большое спасибо за понимание!
хороший інтернет додаток у банку, все інше середне, немає що виділити
Це вже повне лайно!!!!Ваш банк - це суцільна підстава!!!!!!Через ваші технічні роботи, постійні проблеми, я о 00:29 , знаходячись в іншому місті, не можу обміняти валюту в додатку і відповідно розрахуватися за готель!!!!!Ви самий відстійний банк!!!!Це ваша турбота про клієнта???? Це так ви називаєте себе успішним банком??????Ви відстій ПОВНИЙ!!!!!!!Ваша служба підтримки - це марне витрачання мого часу!!!!!Навіть всіх нецензурних слів не вистачить, щоб висловити мій гнів!!!!!!!!!
Не бачу сенсу писати, оскільки вже і дзвонила у банк, і писала, нічого не змінюється, але я все ж таки розповім коротку історію. Я поклала гроші на депозит декілька місяців тому, але мені зараз дуже потрібні вони, бо збираюсь переїхати закордон, пояснюю це працівникам, вони відповідають, що згідно договору ... і шаблоні фрази, але я ж кажу це форс-мажор, мені дуже треба, я поїду і більше не збираюсь повертатись, мені терміново потрібно поїхати, а їм всеодно
Заблокували зарплатну картку без попередження та повідомлення. Узнала про це при спробі оплатити рахунок в ресторані. Після п'ятої спроби зрозуміла, що проблема з карткою. Подзвонила в банк. Кажуть потрібно прийти (!) оновити дані! Уявляю яка проблема таке блокування для людей які в цей час десь за кордоном і якщо єдина платіжна картка - Credit Agricol. Не дивлячись на багаторічну співпрацю, більше не довіряю цьому банку. Буду шукати інший банк для свого підприємства.
Це найгірше обслуговування! Без мого відома, без жодних повідомлень заблокували всі карти!!! Подзвнила на гарячу лінію... ці "фахівці" нічого не можуть пояснити окрім стандартної фрази "ми вирішуємо це питання". Ви срейозно? Протягом 3 годин я не можу оплатити рахунки. На прийняття коштів - карта працює, а на відправку - ні. І це при тому, що я є ВІП клиєнтом цього банку. Це не банк, а якась повна халепа!!! І ви ще позіціонуєте себе як міжнародний банк з якісним обслуговуванням!!!
Банк, якому клієнту до одного місця. Більше 2 років клієнт банку, все було добре, але остання ситуація показала, що банк не піклується про клієнтів. Було зроблено запит на відміну операції оплати на одне комунальне підприємство. Я роблю запит на відміну, це мої кошти, які я надав банку для проведення операцій, і банк мені каже,що вони нічого не можуть відмінити!!! Після транзакції пройшло меньше 12 годин. 2 роки це мабуть багато - треба змінювати банк, який подібні запити задовільняє.
Недавно открыл карточку в этом банке. В целом, хорошо. Отдельно могу выделить приложение – оно очень порадовало. Я до этого пользовался приват24 и думал, что другие приложения значительно хуже, но это, если и уступает, то не сильно.
Это банк,который не может решить проблему мошенничества,звоню неделю они каждый раз разную информацию говорят, сумма небольшая 400 грн но всё же,переведите на зсу ети деньги прошу их , ничем помочь не могут ,чеки доказательства предоставил!