Телефон 0 800 305 555+380 44 495 22 77 | Официальный сайт https://credit-agricole.ua/ | Электронная почта Info_creditagricole@credit-agricole.ua | ![]() Лицензия НБУ №99 от 12.10.2011 г. | |
Юридическое название Акционерное общество «Креди Агриколь Банк» | Главный офис 01024, г. Киев, ул. Евгения Чикаленко, 42/4 | МФО 300614 | ЕГРПОУ 14361575 | SWIFT AGRIUAUK |
Карлос де Корду
Председатель правления
Председатель правления Креди Агриколь Банка с апреля 2020 года.
Источник: сайт банка, пресс-служба банка
Креди Агриколь Банк (Joint stock company «Credit-Agricole bank») - это универсальный банк и старейший иностранный банк в Украине, работает на финансовом рынке Украины с 1993 года.
Согласно обнародованному НБУ в марте 2024 года перечню, Креди Агриколь Банк относится к системно важным банкам.
Владельцем/акционером банка является одна из крупнейших финансовых групп мира - Credit Agricole (Франция).
Уставный капитал АО «Креди Агриколь Банк» по состоянию на 2025 г.: 1 222 928 760,00 грн.
Банк является членом Фонда гарантирования вкладов физических лиц (Свидетельство №040 от 02.09.1999 г.).
Награды и премии:
Креди Агриколь Банк получил серебро FinAwards 2025 в номинации «Лучший кредит наличными», также стал бронзовым призером FinAwards 2025 в номинации «Стойкий банк».
Креди Агриколь стал бронзовым призером FinAwards 2023 в номинации «Стойкий банк».
Креди Агриколь Банк предлагает полный спектр банковских услуг корпоративным клиентам и физическим лицам, включая премиум-клиентов.
НБУ рейтинг
12 место из 61
Minfin рейтинг
1 место
Standard Rating
uaAAA
Наивысшая кредитоспособность, прогноз стабильный
Хочу поділитися неприємним досвідом з мобільним додатком Креді Агріколь. Після чергової спроби оновити додаток він просто завис і перестав працювати. Не вдалося ні завершити оновлення, ні увійти заново — додаток зависає на стартовому екрані або взагалі не відкривається.
Абсолютний кам'яний вік. 1. Плутанина з сервісами. Назви настільки невиразні, що важко зрозуміти, для чого вони: СА+, Інтернет банкінг, CA+Pro, Corpex підприємцям чи/або/та юр. особам. 2. Процес логіну надповільний за будь-яких умов: більше 40 секунд на авторизацію, ще й викидає після 5 хвилин. 3. Вхід у веб-систему за допомогою QR-коду веде в Google Play Store, а не у встановлений додаток CA+. 4. Веб-інтерфейс кабінету чорно-білий з нульових років н.е. 5. Якщо не користуєтеся системою тривалий час, вам дзвонитимуть з банку й проситимуть проводити транзакції час від часу, щоб “не заморозили рахунки”. 6. Якщо на ваш ФОП рахунок має прийти копійчина, то крім стандартних документів (контракт, інвойс) кожен раз треба подавати папірець-заяву з підписом та тими ж самими даними, інакше зарахування не відбудеться. 7. Електронні міжнародні платежі мають свої години роботи, як в сільському магазині.
Чесно кажучи, дуже засмутився, коли не зміг додзвонитися до довідкового центру саме тоді, коли це було мені вкрай потрібно. Уявіть тільки - термінове питання, а зв’язку немає ні телефоном, ні через Viber чи Telegram. Це викликало справжнє розчарування та стрес.Радий, що ситуацію все ж вдалося виправити. Але сподіваюся, подібне більше не повториться. Для нас, клієнтів, доступ до підтримки - це не розкіш, а необхідність.