Люди !!! Читайте отзывы перед тем как регистрироваться в А банк! Эти жулики заблокировали карты с 34 евро на остатке и 2 тысячи на остатке , потребовали справки о зарплате, получили и перестали выходить на связь!Если бы я сразу знал что банк принадлежит жуликам Суркисам ,ни за что не доверил бы им и одного евро ! А тут целых 34 евро!!)))Никому не рекомендую!!!
Прийшла смс у вас борг 700 гривень а в банку виявилось що висить кредит 25000 і пеня росте тварюки .
Все очень плохо
Шахрайська контора,блокують рахунок ФОП без будь-яких пояснень і не виходять на зв'язок
Не банк а шахраї
Заблокували кредитку при переказі , зявилась кнопка відео виклик . Це був допит тебе бачать ти нікого. Питання : Ви робили переказ? На яку суму? Кому? На які потреби? Ким приходиться отримувач?Ви попередньо домовлялися? Ви особисто зустрічались?👀👀👀 Мене порвало і понесло!
Маю кредит по картці а-банку, життєва ситуація склалась так що попросила реструктуризацію, але банк відмовив мамі в декреті по догляду за дитиною , написавши відповідь шукайте фінансовий дохід , щоб загнати безробітню у фінансову прірву.
Я открыла счет в, А банке. Мою карту заблокировал, А банк вместе с деньгами, которые были на карте. На карте было 53 тыс грн Начали несанкционированную проверку походження моїх коштів. После завершения проверки мою карту не разблокировали. Деньгами пользоваться я не могу. А банк начал вымогать чтобы я заплатила 30% от своих средств, А банку. Это 16 тыс грн. Я отказалась. Счет продолжает быть заблокированным. Шантаж банка продолжается. Я сняла видео о том беспределе который творит, А банк... хочу щоб розголос був на всю Украину. Я відкрила кримінальну справу проти, А банка.
Нещодавно також зіткнувся з неприємною ситуацією, коли банк заблокував мою картку. Залишився без доступу до власних коштів, що створило багато незручностей – не міг оплатити покупки, розрахуватися за послуги та зняти гроші в банкоматі. Причина блокування залишається незрозумілою, і доводиться витрачати чимало часу на з'ясування та розблокування картки.Особливо розчаровує те, що служба підтримки працює повільно, а рішення проблеми затягнулося. Щоб уникнути подібних ситуацій, банку слід переглянути підхід до комунікації з клієнтами та спростити процедуру розблокування.
Шахраї 15.10 в 21:15 и 21:17 вкрали з моєї картки 550 євро. Зробили оплату в якомусь інтернет магазині в Німечині поки я перебував в ТуреччиніОплати проходили без підтвердження в додатку - гроші просто списувалися!!!Я повідомив про це одразу в підтримку та встиг заблокувати картку (хотіли зняти іще 600 євро) поки підтримка прийшла в чат. Все вислухали і розмістили заявку на шахрайство. Про це я повідомив в чат банку через 9 хвилин після моменту списання Дзвонили по відео перевіряли мою присутність. Через день видали рішення - «не передавайте дані карток третім особам» і все….На мої запитання що буде з грошима (гроші не мої а кредитні) сказали що вони будуть робити усе можливе… На запитання що саме вони роблять і будуть робити почали відповідати шаблонними сповіщеннями і що в разі чого Вони мене наберуть …Зі служби безпеки телефонували тільки один раз із них я кліщами витягнув що оплата пройшла в Німеччину (так я хоч узнала де це відбулось) більше вони нічого не знають і звʼязатися з ними немає можливості Тільки той тупий чат На мої запитання чи звʼязувались вони з магазином який отримав оплату тим хто прийняв оплату менеджер в чаті відповідає якусь херню. Я ж розумію зо комусь прийде товар оплачений вкраденими грошима сказали звернутися в поліцію яка не приймає мою заяву бо я знаходжуся в іншій країні а злочин пройшов у третій Прозрачно намекають що ці гроші буду повертати я інкаше я буду платити ще й відсотки та мій кредитний рейтинг понизиться))Коротше донне дно і ще нижче я користуюсь більшістю банків в країні і ще ніде мене так не брили