ТОП-5 найкращих МФО України
Компанії-лідери рейтингу Finance.ua за підсумками III кварталу 2023 року
Сервіс CreditPlus зберігає лідерство у Рейтингу, яке захопив у попередньому кварталі, хоч і з меншим підсумковим балом. Його було знижено через нарікання на роботу операторів кол-центру, а також через відсутність можливості оплати без авторизації на сайті МФО. З іншого боку, в III кварталі компанія виправила зауваження, щодо непрацюючого посилання на додаток сервісу для iOS.
По решті критеріїв CreditPlus можна лише хвалити. Наприклад, за відмінно реалізований розділ із інформацією про саму компанію та відповідями на поширені питання щодо кредитування. Обираючи МФО, свідомий клієнт може захотіти спочатку переконатися в тому, що компанія працює легально, подивитись на свідоцтво про реєстрацію, ознайомитись зі зразком кредитного договору, дізнатись про процес отримання позики. Все це не доведеться довго шукати, варто лише зайти на головну сторінку. Немає питань і до роботи служби підтримки користувачів. Є інтегрований BankID, програма лояльності для клієнтів та декілька варіантів погашення кредиту — все це must have функціонал для компаній, які очолюють наш рейтинг.
Порівняно з оцінкою попереднього кварталу CreditKasa набрала меншу кількість балів, але, які і лідер, зберегла своє поточне місце у п’ятірці. Минулого разу в нас були дорікання щодо даних по сумі по першого та наступних кредитів. Цього разу додались зауваження, щодо даних про строк по наступних кредитах. Також ми звернули увагу на відсутність мобільних номерів підтримки та суперечливі дані щодо можливості погашення через банки та компанії-партнери.
Утім, не дивлячись на недоліки, компанія другий раз поспіль займає в Рейтингу друге місце. Це означає, що переваг у CreditKasa куди більше. Компанію можна похвалити за інтеграцію BankID, завдяки якому клієнти можуть зареєструватись на сайті, не заповнюючи своїх реквізитів власноруч. Зроблено все для того, щоб їм було зручно гасити кредити. Для цього передбачено декілька варіантів: в особистому кабінеті на сайті, в касах банків, за допомогою терміналів самообслуговування, інтернет-банкінгу і за допомогою компаній-партнерів. Допомогу клієнти сервісу можуть отримати через онлайн-чат, популярні месенджери та за телефоном. Час очікування дзвінка, швидкість надання інформації та її якість — тут також все організовано на високому рівні. Можна навіть поскаржитись на оператора служби підтримки, у разі потреби, та поскаржитись на шахрайство, якщо клієнт з ним зіткнувся. Відповідні кнопки є на головній сторінці.
Moneyveo в III кварталі покращила свою позицію, піднявшись з 4 на 3 місце. Були враховані попередні недоліки щодо відображення інформації про ставки і комісії по першому та наступних кредитах, а також щодо платіжних реквізитів. Однак, на наш погляд, в плані сервісу працювати компанії ще є над чим. Наприклад, підтримка користувачів не цілодобова, в довідковому блоці немає інформації про те як погасити кредит.
В цілому ж сервіс надає якісні послуги і «тримає марку» вже не перший рік. Moneyveo — піонер онлайн-кредитування в Україні і один із найбільших гравців ринку, а його послугами користуються мільйони клієнтів. Сайт компанії, не дивлячись на деякі недоліки, продуманий і зручний у використанні. Він не перевантажений зайвою інформацією, а та що потрібна розміщена у найпомітніших місцях. Розділ «Довідка» містить ретельно підібрану та структуровану інформацію у вигляді відповідей на всі можливі питання клієнтів. Допомогу клієнти можуть отримати по телефону, в онлайн-чаті або одному із популярних месенджерів. І хоч вона і не цілодобова, але навіть якщо «наживо» спеціалісти не на зв’язку, то клієнт все одно може отримати потрібну допомогу, бо в нічний час на всі питання відповідає розумний чат-бот.
MyCredit доопрацювала сайт і зробила більш наочною інформацію про ставки та комісії по першому та наступних кредитах. Тож з більшою кількістю балів піднялась в рейтингу з 5 на 4 місце. З недоліків можна відзначити відсутність цілодобової клієнтської підтримки та суперечливі дані щодо можливості погашення через термінали.
За всіма іншими критеріями компанія показала себе достойно. Є сайт з усією необхідною для клієнта інформацією: про суми, терміни кредитування, відсоткову ставку, штрафні санкції за прострочення. Консультацію можна отримати будь-яким зручним способом – за безкоштовним телефоном 0-800 або через популярні месенджери. Всі дані розміщені на видних місцях, а не на «задвірках» сайту.
Credit7 — ще один постійний представник п’ятірки кращих. Що не дивно, адже компанія постійно вдосконалює свій сервіс. І третій квартал не став виключенням. Credit7 врахував всі побажання клієнтів і вже зовсім скоро можна буде відчути значну різницю, наприклад, в легкості користування сайту: умови першого та повторного кредитування викладені простою, зрозумілою мовою, буде оновлена головна сторінка з швидким доступом в особистий кабінет. Доопрацьовані розділи з новинами компанії, «як взяти» та «як погасити» кредит.
Оновлено функціонал особистого кабінета клієнта: додано можливість швидкої реєстрації за допомогою BankID та закордонного паспорту.
Також зменшився час очікування рішення по кредиту і збільшився відсоток позитивної відповіді в кредитуванні для нових клієнтів. Звичайно, дані користувачів надійно захищено SSL сертифікатом.
Ще одним показником клієнтоорієнтованості Credit7 є розробка власного мобільного застосунку. Він вже доступний для операційної системи Android, і готується до запуску на системі iOS. Створення функціонального мобільного додатку — чималі додаткові витрати для будь-якого сервісу. Тому на цей крок ідуть лише ті компанії, які дійсно цінують клієнтів і намагаються зробити процес користування своїми продуктами максимально зручним.
Вдосконалюється і програма лояльності. Постійно проводяться нові цікаві акції. Щоб взяти в них участь, клієнту достатньо або оформити кредит на суму від 1000 грн, або внести платіж по вже існуючому договору розміром від 1000 грн. Зараз, наприклад, сервіс розігрує грошові виплати, які дорівнюють сумі позики, і плюс 500 грн зверху, та знижки 99% на наступні позики.
Ще одна свіжа акція — «Black Friday». Переможці отримують нові гаджети від Apple (iPhone, AirPods, iPad та Apple Watch) та, знову таки, знижки 99% на повторне кредитування.
Успіхи компанії підтверджують винагороди у галузевих преміях. Вона зайняла друге місце в двох номінаціях щорічної премії FinAwards: «Найкраща МФО онлайн» та «Найкращий клієнтський сервіс МФО». Також її вдруге відзначено нагородою «DZWINNER», що присуджується представникам галузі контактних центрів за вклад у розвиток індустрії. Цього року вона отримала відзнаку експерта у номінаціях «Краща команда продажів» та «Кращий супервізор року».
Важлива складова бізнесу Credit7 — соціальна відповідальність. Компанія щомісяця звітує про допомогу ЗСУ, ПЦУ та чутливим верствам населення. Суми допомоги складають 0,7-0,9 мільйонів грн. Серед отримувачів такі відомі фонди, як UNITED 24, «Повернись живим’», «Регіональний фонд благочестя», Донецька єпархія ПЦУ та інші.