«Будь-який каприз» або як працює консьєрж-сервіс monobank

5 реальних історій

Підігнати автокран, щоб клієнт над стадіоном зміг подивитися матч при порожніх трибунах, забезпечити охорону, знайти колекційну чашку в Мілані або дитячу коляску в Сінгапурі - 5 реальних історій про те, як консьєрж-сервіс monobank виручає VIP-клієнтів у нестандартних ситуаціях.
Зміст

Чим займається консьєрж-сервіс банку? Купівлею авіаквитків, бронюванням готелів, пошуком зниклого багажу та іншою нудною роботою, подумаєте ви. В якомусь банку – може й так, але тільки не в monobank. Асортимент послуг його «консьєржів» набагато ширший. Щоб власники преміальних карток залишалися задоволені, його співробітникам часом доводиться виконувати їхні доволі нестандартні прохання.

Автокран до стадіону

У червні 2020 року відбувся матч 27-го туру Української Прем'єр-ліги: чернігівська «Десна» приймала луганську «Зорю» на стадіоні імені Гагаріна. За вимогами МОЗ футбольні матчі під час карантину проходять при порожніх трибунах, що, ясна річ, засмучує уболівальників. Але якщо відданий фанат вирішив подивитися матч команди на власні очі, його не зупинити 😃. Особливо, якщо він – клієнт monobank.

Щоб подивитися гру, двоє підприємливих уболівальників «Зорі» зателефонували в консьєрж-сервіс mono і попросили підігнати автовишку. Прохання оригінальне, але в банку без зволікань взялися до пошуків спецтехніки. До початку матчу вона була на місці. Піднявшись в люльку, двоє чоловіків спокійнісінько стежили за ходом матчу на пристойній висоті. Треба сказати, що команда їх не розчарувала. «Зоря» тоді перемогла з рахунком 1:2.

Чашка з Мілана

Один з клієнтів monobank колекціонує чашки Starbucks з назвою міст різних країн світу, які відвідує. Купити таку він збирався і в Італії. Але в кінці подорожі по країні з'ясував, що єдиним італійським містом, де була присутня ця мережа кав'ярень, був Мілан, через який його маршрут не проходив. Клієнт подзвонив консьєржу monobank і попросив доставити чашку в готелі Риму або Венеції, в яких планував зупинитися пізніше. Той зв'язався зі Starbucks, різними італійськими кур'єрськими службами, але братися за таке клопітке і малобюджетне замовлення ті не хотіли. Інший би опустив руки і сказав клієнту, що прохання нездійсненне, але консьєржа mono це тільки заохотило. У підсумку він знайшов вихід на російськомовних гідів, які проводять екскурсії по Мілану, домовився з одним з них про те, щоб той купив заповітну чашку і відправив в Україну. Клієнт, якому її доставили прямо додому, був у захваті.

Кіт-боксер

До консьєржа з проханням звернувся клієнт. Він побачив рекламу із зображенням фірмового кота monobank, який боксує, стоячи на задніх лапах. Клієнт захотів роздрукувати собі такий самий постер і повісити на стіні у себе в кімнаті. Він попросив надіслати картинку в хорошій якості. Щоб виконати прохання, консьєржу довелося в неробочий час розшукати творця картинки і попросити зробити файл з більш високою роздільною здатністю. Клієнт подякував, на наступний день роздрукував постер, повісив на видному місці і опублікував у соцмережі пост з вдячністю співробітникам консьєрж-сервісу.

Відпустка в Сінгапурі

Клієнт попросив консьєржа уточнити, чи потрібна віза в Сінгапур. Надавши інформацію щодо візи, співробітник monobank поцікавився, коли клієнт збирається в подорож і чи спланував він її. «Ні слова більше», сказав консьєрж, коли дізнався, що серйозно поїздкою ще ніхто не займався. За кілька годин він організував відпустку клієнта «під ключ»: забронював готель, переліт, організував трансфер, кілька цікавих екскурсій, оренду авто і навіть коляски для маленької дитини клієнта. Той був приємно здивований.

Служба охорони

До консьєржа звернувся клієнт з незвичайним, можна сказати, життєвим питанням: «На вхідних дверей біля домофона з'явився напис 12/2. На 3 під'їздах з 4. Друзі, ви з таким не стикалися?». Його побоювання були в тому, що він десь читав, що подібні мітки на будинках ставлять квартирні злодії. Група співробітників mono тут же взялася вивчати все, що є про це в відкритих джерелах. Знайшли новину, яку читав клієнт, і навіть підключили правоохоронців. Ті заспокоїли, сказавши, що це провокації, з якими вони стикаються досить часто. Проте, клієнт попросив підібрати йому охоронне агентство з хорошою репутацією і адекватними цінами на встановлення домашньої сигналізації. Вивчивши ринок охоронних структур, консьєржі підібрали службу, з якою клієнт уклав договір, а також на основі порад поліцейських і приватних охоронців склали список рекомендацій про те, як не стати жертвою злодіїв і шахраїв.

Консьєрж-сервіс monobank – це одночасно туристичне, івент-, довідкове та інші агентства в одному флаконі. Завдання його співробітників – благополуччя клієнтів, які оформили картки преміум-класу, в будь-якому місці і в будь-який час доби. Людей готують до того, щоб максимально оперативно реагувати на всі побажання клієнтів (в рамках Кримінального кодексу 😃). Якщо потрібно, навіть грошей дадуть.

У мережі вже стала вірусною історія про те, як співробітник monobank на прохання клієнта, який жартома попросив дати йому 2 гривні, переказав йому особисті гроші. Після того, як листування між ними потрапило в соцмережі, клієнти завалили підтримку такими ж проханнями. Співзасновник monobank Олег Гороховський на facebook написав, що загалом клієнтам було переказано близько 30 000 гривень. А співробітник, який випадково запустив цей флешмоб, був премійований, тому що любить клієнтів. Клієнти, схоже, теж люблять monobank, оскільки повернули співробітникам mono в півтора рази більше.