0 800 307 555
0 800 307 555
Все страховые компании
Арсенал Страхование

Арсенал Страхование

Отзывы о Арсенал Страхование

Марта 

18 ноября 2025

Коли дитина зламала руку на прогулянці, я перше, про що подумала, дякувати Богу, що у нас є ДМС!Ми платили за цей поліс, аби мати спокій і швидку, якісну допомогу, а не стояння у чергах в державних поліклініках. Перші кроки були ідеальні. Оперативно записали до травматолога, зробили знімок, наклали гіпсв.Тут я готова була ставити 5 балів із 5! Лікар був уважний, клініка сучасна.Травматолог призначив цілий список відновлюючих препаратів, вітамінів для кісток та спеціальних добавок для прискорення зрощення. І тут-ВІДМОВА!Профілактичні та загальнозміцнюючі засоби, не покривається. Покриваються тільки основні медикаменти під час гострої фази. ВИ СЕРЙОЗНО?! Моя дитина в гіпсі, у неї зламані кістки, а ви називаєте вітаміни для відновлення кісткової тканини профілактикою?! Це була просто істерика! Я маю платити за дорогий поліс, а потім з власної кишені купувати те, що напряму впливає на здоров'я мого сина(

Дякуємо, що звернулися до нас та надали свій відгук щодо ситуації з відшкодуванням вартості призначених препаратів. Нам дуже шкода, що виникло непорозуміння, і ми розуміємо ваше занепокоєння станом здоров'я дитини.

Ми раді, що початковий етап організації медичної допомоги — консультація травматолога, діагностика та накладення гіпсу — пройшов оперативно та якісно, і ви залишилися задоволені роботою клініки та лікаря.

Ми уважно розглянули вашу скаргу стосовно відмови у покритті вартості призначених препаратів.

Згідно зі стандартними умовами більшості програм Добровільного медичного страхування (ДМС), дійсно, вітаміни, біологічно активні добавки (БАДи), а також профілактичні та загальнозміцнюючі засоби, як правило, не покриваються страховою компанією. Це обмеження чітко прописано у відповідних розділах Договору страхування, які регулюють перелік винятків із покриття.

Щоб ми могли предметно перевірити, чи поширюється покриття на призначені препарати у вашому конкретному випадку, а також які саме умови діють за вашим полісом, нам необхідно ідентифікувати ваш Договір страхування.

Будь ласка, надайте нам наступну інформацію на нашу адресу box@arsenal-strahovanie.com

1.  Прізвище, ім'я та по батькові власника/страхувальника Договору дитини, застрахованої особи.

2.  Номер Договору (Поліса) ДМС (якщо можливо).

Отримавши ці дані, ми зможемо:

•  З’ясувати точні умови покриття саме вашої програми страхування.

•  Здійснити додаткову перевірку медичних призначень лікаря.

Ми прагнемо надати вам вичерпну відповідь та організувати допомогу в межах умов вашого поліса ДМС. Ми очікуємо на зворотний зв'язок з необхідною інформацією для подальшого розгляду вашого звернення.

Дякую за розуміння.19 ноября 2025

Дякуємо, що звернулися до нас та надали свій відгук щодо ситуації з відшкодуванням вартості призначених препаратів. Нам дуже шкода, що виникло непорозуміння, і ми розуміємо ваше занепокоєння станом здоров'я дитини. Ми раді, що початковий етап організації медичної допомоги — консультація травматолога, діагностика та накладення гіпсу — пройшов оперативно та якісно, і ви залишилися задоволені роботою клініки та лікаря. Ми уважно розглянули вашу скаргу стосовно відмови у покритті вартості призначених препаратів. Згідно зі стандартними умовами більшості програм Добровільного медичного страхування (ДМС), дійсно, вітаміни, біологічно активні добавки (БАДи), а також профілактичні та загальнозміцнюючі засоби, як правило, не покриваються страховою компанією. Це обмеження чітко прописано у відповідних розділах Договору страхування, які регулюють перелік винятків із покриття. Щоб ми могли предметно перевірити, чи поширюється покриття на призначені препарати у вашому конкретному випадку, а також які саме умови діють за вашим полісом, нам необхідно ідентифікувати ваш Договір страхування. Будь ласка, надайте нам наступну інформацію на нашу адресу box@arsenal-strahovanie.com 1. Прізвище, ім'я та по батькові власника/страхувальника Договору дитини, застрахованої особи. 2. Номер Договору (Поліса) ДМС (якщо можливо). Отримавши ці дані, ми зможемо: • З’ясувати точні умови покриття саме вашої програми страхування. • Здійснити додаткову перевірку медичних призначень лікаря. Ми прагнемо надати вам вичерпну відповідь та організувати допомогу в межах умов вашого поліса ДМС. Ми очікуємо на зворотний зв'язок з необхідною інформацією для подальшого розгляду вашого звернення. Дякую за розуміння.

Роман 

11 ноября 2025

ДТП була незначна, але пошкодження вимагали ремонту. Я відразу, як годиться, подав усі документи, чітко дотримуючись інструкцій. І тут почалося справжнє пекло.Оцінка збитку, яка мала тривати тиждень, розтягнулася майже на місяць, мені довелося самому вибивати інформацію, наче це не вони мені винні, а я їм.Коли нарешті прийшла сума виплати, я просто офігів. Вони застосували таку дику амортизацію на деталі, що покриття ледь вистачило б на половину необхідного ремонту на офіційному сервісі.Кожен крок вимагав нового папірця, нової заяви, нової копії. Мені довелося брати відгули на роботі, щоб постійно їздити у їхній офіс.Вони навмисно виснажують клієнта, щоб він просто махнув рукою на решту суми.Моя порада всім, хто розглядає КАСКО в Арсенал Страхування-тікайте! Краще відкладайте ці гроші на окремий рахунок і ремонтуйтеся самі. Це не захист, а легалізований спосіб забрати ваші гроші.

Нам шкода, що у вас склалося таке враження про співпрацю з нашою компанією. Ми вже звернулися до вас на вказану електронну адресу, щоб отримати інформацію для ідентифікації справи та перевірити всі обставини вашого випадку.

Будемо вдячні за можливість розібратися в ситуації та надати вам зворотній зв’язок після детального аналізу.12 ноября 2025

Нам шкода, що у вас склалося таке враження про співпрацю з нашою компанією. Ми вже звернулися до вас на вказану електронну адресу, щоб отримати інформацію для ідентифікації справи та перевірити всі обставини вашого випадку. Будемо вдячні за можливість розібратися в ситуації та надати вам зворотній зв’язок після детального аналізу.

Паша 

23 октября 2025

Мав справу з «Арсенал Страхування» і враження залишилися змішані. З одного боку — при ДТП оформили заяву без зайвих нервів, гроші прийшли, хоча й трохи менше, ніж очікував.З іншого боку — у додатку бувають збої, а відповіді на гарячій лінії іноді суперечливі: кожен оператор каже по-своєму. Хотілося б більше прозорості та єдиного підходу до клієнтів.Загалом компанія справляє враження надійної, але з нюансами. Якщо все робити уважно, читати договір і контролювати процес — проблем не буде. Для мене досвід швидше позитивний, але не ідеальний.

Дякуємо за ваш відгук!
Ми цінуємо, що ви поділилися своїм досвідом співпраці з нами. Водночас нам шкода, що в процесі ви зіткнулися з деякими труднощами. Написали вам на вказану пошту, будь ласка, надайте інформацію, щоб ми могли перевірити ситуацію та детальніше розібратися в ній, щоб покращити процеси на майбутнє.
Ваші зауваження допомагають нам ставати кращими. Дякуємо за довіру й сподіваємося, що наступний досвід буде лише позитивним.23 октября 2025

Дякуємо за ваш відгук! Ми цінуємо, що ви поділилися своїм досвідом співпраці з нами. Водночас нам шкода, що в процесі ви зіткнулися з деякими труднощами. Написали вам на вказану пошту, будь ласка, надайте інформацію, щоб ми могли перевірити ситуацію та детальніше розібратися в ній, щоб покращити процеси на майбутнє. Ваші зауваження допомагають нам ставати кращими. Дякуємо за довіру й сподіваємося, що наступний досвід буде лише позитивним.

Артем 

20 октября 2025

Арсенал Страхування - солідний страховик з хорошим потенціалом, але рекомендую уважно читати умови і бути готовим до перевірки деталей

Полина 

13 октября 2025

После звонка менеджера мы перечислили деньги на счет компании, полис мы так и не получили без внятных обьяснений, каждый день нам разные менеджеры сооблали новую информацию, сначала обещали полис, потом вернуть деньги через 10 дней, потом через 14, через неделю сообщили, что деньги уже должны быть на карте, денег как не было, так и нет, после этого сообщили, что только сейчас "подали заявку в бугалтерию, т к от нас был первый звонок! До настоящего времени у нас нет ни полиса ни денег, на официальном сайте компании невозможно оставить отзыв, кнопки предусмотиительно не активны, видимо , таких, как мы , много !

Просимо вибачення за незручності, з якими ви зіткнулися.
Заявка на поліс була вами самостійно оформлена на сайті, проте через відсутність оплати в день створення вона була автоматично анульована в МТСБУ. Після цього кошти були перераховані вами безпосередньо на реквізити компанії, тому платіж не міг бути зарахований до поліса.
Після вашого звернення ми оформили заяву на повернення помилково перерахованих коштів і повідомили про термін опрацювання до 14 днів. Станом на зараз кошти вже передані в банк для виконання платежу, тому зарахування на вашу картку очікується найближчим часом — сьогодні або завтра.
Щиро шкодуємо за ситуацію та вже працюємо над тим, щоб процес подібних повернень відбувався швидше.
Дякуємо за розуміння та ваш зворотний зв’язок.13 октября 2025

Просимо вибачення за незручності, з якими ви зіткнулися. Заявка на поліс була вами самостійно оформлена на сайті, проте через відсутність оплати в день створення вона була автоматично анульована в МТСБУ. Після цього кошти були перераховані вами безпосередньо на реквізити компанії, тому платіж не міг бути зарахований до поліса. Після вашого звернення ми оформили заяву на повернення помилково перерахованих коштів і повідомили про термін опрацювання до 14 днів. Станом на зараз кошти вже передані в банк для виконання платежу, тому зарахування на вашу картку очікується найближчим часом — сьогодні або завтра. Щиро шкодуємо за ситуацію та вже працюємо над тим, щоб процес подібних повернень відбувався швидше. Дякуємо за розуміння та ваш зворотний зв’язок.

Юлія 

15 сентября 2025

Оформила автоцивілку в СК «Арсенал Страхування» онлайн за кілька хвилин — поліс одразу прийшов на пошту, підтягнувся в базу й не довелося нічого друкувати. Через два місяці трапилось невелике ДТП: оформили європротокол, подала документи через сайт і чат, менеджерка ввічливо підказала кожен крок. Розгляд зайняв недовго, виплату перерахували без «танців з бубном» — приємно здивувало. Ціна адекватна, умови прозорі, ще й надійшло нагадування про продовження завчасно. З мого досвіду — надійний варіант, коли хочеться спокою на дорозі без зайвої бюрократії.

Дякуємо за відгук!17 сентября 2025

Дякуємо за відгук!

Василь 

09 сентября 2025

Хочу залишити позитивний відгук про програму ДМС від Арсенал Страхування. Користуюся їхніми послугами вже понад рік і можу з упевненістю сказати, що якість обслуговування перевершила мої очікування.Кожного разу, коли мені потрібно було звернутися до лікаря, я легко та швидко отримував консультацію від координатора. Зазвичай, вже протягом 15-20 хвилин мені знаходили зручний час та записували до потрібного фахівця. Це значно заощаджує мій час і позбавляє зайвого стресу.

Дякуємо за відгук!10 сентября 2025

Дякуємо за відгук!

Игорь 

20 июня 2025

Главное договор не расторгать, а то разуют и разденут

Віктор 

26 марта 2025

Нормальна страхова компанія, виплатили все швидко та без проблем.

Діана 

16 декабря 2024

Це було весною. У мене був жахливий фізичний стан, в період важкого загострення хвороби. Замовила консультацію онлайн з неврологом. Лікар попалася дуже турботлива, назначила препарати, що зняли гострі симптоми, постійно мені писала як я. Та порадила все ж звернутися в лікарню на детальний огляд. Такий алгоритм дуже допоміг. За декілька днів я змогла хоча би встати з ліжка (що до цього було нереально) і своїми ногами дійти до лікарні для подальшого обстеження та лікування.Нещодавно сталося повторне загострення. Подзвонила в асистент, мені відмовили. Аргументуючи, що лікаря невролога онлайн не може бути((((Шкода, що змінилася політика. Адже для пацієнта важлива допомога вже і зараз.

Данные проверены Finance.ua 26.11.2025
ГлавнаяСтраховые компанииАрсенал СтрахованиеОтзывы о Арсенал Страхование