Не рекомендую! Ні В якому разі!Я зареєструвалась в додатку банку, через цікавість,почитати про умови,і т.д щоб вирішити для себе чи підходить мені цей банк як альтернатива тому що є. Думаю дізнаюсь за одно і про кредитування! Цікава умова в кредитуванні,я зобов'язана( без цього відмовлять в кредиті) надати персональні дані керівника з роботи,разом з номером телефону! Це треш! Хіба це законно? І момент номер два,після цього я вирішила,що для мене це не підходить,і щоб видалити профіль (увага,просто профіль!) я маю їхати до відділення банку,яке знаходиться за 70 км від мене в Києві( наминутку,ми знаємо що там в Києві останнім часом з повітряними і безпекою) щоб видалити профіль,бо за користування щей можуть( як сказав оператор)будуть нараховувати кошти до сплати! І третій момент,щоб видалити профіль маю надати дані закордонного паспорту! Які я ніколи ніде не надавала, навіть при реєстрації!!! Ніколи не ставайте клієнтом ! Це просто Треш!
Бежіть куди подалі від цьго банку. Горяча лінія жах, не дозвонитися. Свої ,,косяки,, перекладають на клієнта, потім ще і блокують карту.
Банк гавно. Нельзя связаться с консультантом из за границы
в связи с агрессией рф....не могут оформить кредитную карту в приграничных областях. В том числе в Харьковской области, даже при наличии зарплатного проекта в банке. Политика банка ))))
Не має зв'язку з Інформації 00000000
Супер банк я с ним! С 2008 года не разу не подводил!
Самый ужасный банк! Заблокировали счет за перевод( мне вернули долг) и поэтому еще и заблокировали валютный счет, который к этому переводу не имеет никакого отношения . Перевод был в гривне. Отделение на Глушко № Одессе . Наденька - отвратительный специалист и человек!
Я нахожусь за границей и не могу прийти в отделения банка. На счету меня 21000 грн. я не могу перевести их детям. В онлайн банке пишут, чтобы я пришел в отделение с паспортом и кодом для обновления персональных данных. Как это можно сделать онлайн?
Жахливий банк, помилки своїх працівників скидає що це клієнт не правий , а консультація по кредитній карті, це взагалі відверте знущання , на питання скільки з мене знімає банк процентів в день , щоб рахувати собі чи вірно нарахована сума, відповідь це комп'ютер порахував, а як мені перевірити , самі собі вираховуйте, все ось і вся консультація, все самі і нащо тоді дзвонити щоб щось з'ясувати.
Новий застосунок укрсиб онлайн 2.0 це просто жах. Немає можливості зайти в застосунок під особистим ключем, тільки через номер телефону. Про яку безпеку і захищеність клієнтів ви говорите? Єдиний позитив банку це мій персональний менеджер.