Конченый банк. С карты по их вине списали деньги на чужой счет вместе того что бы вернуть деньги две недели кормят завтраками.
Сегодня хочу оставить отзыв не о банке, а о сотрудниках. Бвла в Харьковском отделении 976,обслуживала меня консультант Надежда. Это самый приветливый доброжелательный, профессиональный специалист,из всех, с кем я когда либо имела честь сталкиваться!
https://ukrsibbank.com/news-post/card-to-card-transfers-limits-updating/ Что хотят, то и творят. Беспредел! Самовольно установили лимит по переводам 100 тысяч на карту другого банка, и 50 тысяч ТОЛЬКО внутри Укрсиба. Хотя НБУ разрешил перевод с карты на карту любого банка 150 тысяч.
При оформленні зарплатної картки, менеджер банку також оформила мені якусь страховку, про яку я дізналася, коли отримала повідомлення про списання коштів з рахунку. Після спілкування з фахівцем,з яким вдалося зв'язатися отримавши номер телефону з гарячої лінії після 30 хвилин багаторазового очікування, дізналася що страховка не обов'язкова і від неї можна відмовитись, але тільки через місяць, звернувшись в це саме відділення. Вважаю це шахрайством. Не рекомендую цей банк.
Підписувала договір з банком та отримання картки Київ вул Антоновича 170. Відношення до клієнта ніяке, ні на одне питання не дали конкретної відповіді! Кодове слово для договору не запитали. Коли приїхала отримувати картку- не вірно вказане прізвище на картці! Перевипуск! Банк нікому не раджу!
Я колишній працівник Укрсиббанку. І хочу попередити кожного хто хоче іти працювати в цей банк то будьте готові до булінгу збоку всього колективу що ви нові і нічого не знаєте а ще як не дай Бог з досвідом іншого банку , відсутності будь якого навчання(вчіться на помилках за які ви потім і получатимете), до надто емоційного і незавжди цензурного висказування керівництва( присутність матів),відсутність субординації у керівництва і найважливіше відсутності кінцевого розрахунку з вами при звільнені. Особисто мені при і так їх копійчаній зарплаті не доплатили 4000 грн. бонусами. При виясняні чому мені їх не нарахували з розрахунковими дізналась що мій керівник не подав запит на дострокове нарахування бонусів. На моє питання чому ви цього не зробили то керівник Галина Миколаївна відповіла що вона не знала цього бо в неї рідко звільняється персонал( особисто за моїх неповних 4 місяці роботи я 2 працівник який звільняється а перед тим рік тому звільнилось ще 2)тому через те що мій колишній керівник з 15 річним стажем з відсутністю компетенції у своїй справі я не отримала коштів які заробила. Ну і я не буду вже поглинатися в те що банк віддалений від інших банків на років 30 бюрократія цвіте та пахне, затримка на роботі регулярна а також постійне докидання якигось обов'язків. Банк знаходиться в м.Тернополі вул.Крушельницька 25.
Добрый день! Сегодня открывал счет в отделение Киева на Голосеевский проспект 94. Спасибо огромное Анне Борщ!!! Профессионально, вежливо, участливо ! Рад , что такие люди есть ! Благодарю и управляющую! Вы большие молодцы!
Номер горячей линии не не когда не поднимает , в банк звонишь они тоже не берут трубку , Я звоню с Европы не могу дозвонится уже пару месяцев, ужасно относятся к своей работе!
был оговоренный и проверенный порядок доступа к аккаунту; а именно, при входе приходил пароль в СМС и Я подтверждал вход. в один день СМС перестали приходить, — Я находился за границей! доступа к счету нет! денег нет! Оказалось, что они (банк) самовольно изменили порядок доступа и переадресовали пароли через Вайбер, но только Вайбер в Азии Н Е РАБОТАЕТ! Я сидел несколько дней без денег, даже пришлось занять у коллеги! Когда Я всё-таки подключил Вайбер через VPN и добрался до счета, некоторые платежи уже были просрочены! когда Я попал в/на Украину, Я попытался попасть в банк, записался на приём к начальнику отделения. Всё объяснил по телефону, когда пришёл в банк, эта дамочка ни сделала НИЧЕГО к моему приходу. Так она ещё и забыла всё что Я объяснял! Когда мы дошли по второму кругу до ответственности банка началось мычание, что они ничо никому не должны, а отправкой сообщений рулят как хотят и т. д. Короче, прошло четыре года, Я попытался поинтересоваться что с моим вопросом? Работы с моей стороны было потрачено немеряно! Если в деньгах выразить, то это где-то 1500 Евро, это на момент обращения в банк, сейчас неплохо бы прояснить ситуацию, что с деньгами? Там еще депозитарную ставку добросить надо-бы! Написал на их сайт, ответ, — просто снёс остатки мозга: «Якщо Ви зверталися до відділення, то в нас відсутня інформація про це. Наразі запит до відділення для уточнення зафіксований, потрібно лише очікувати на зворотний зв’язок.» Вот это уровень банка! Теперь связался с начальником отделения с которым Я общался ещё в августе 2021 года. Она отрицает, что вообще такое общение было! Короче, лжецы и мошенники. Такое их поведение полностью исключает возобновление сотрудничества. Я, наверное, и дальше буду обслуживаться в Турции; там такого скотства нет. Вот только деньги в/на Украину заходить не будут и, соответственно, налоговые отчисления тоже!
Надійшов дзвінок від банку, про прострочений кредит.З оператором не можна зв'язатись у післяробочий час. Чому тоді мені телефонують ввечері? І саме головне, що у мене немає карти цього банку і послугами даного банку я ніколи не користувалась.