Оофіційне місце праці більшості шахраїв і інтернеті ,банк взагалі ні за що не відповідав блокують рахунки за вимогами шахраїв навіть неперевірять інформацію і неповідмляючи клієнта, одне слово державний банк ,яка держава такий банк ,аби тільки найбати
Без оголошення причини та без попередження заблокували рахунок. Відповісти на поставлені запитання не можуть.
Сервіс жахливий найбільше дратує їхній робот помічник. При цьому, дуже довго не беруть трубку.
Хочу написать что бы все были внимательны,мне предлагали кредит под 3 процента ,звонили сказали я супер клиент ,пришел в отделении переспросил ,сказали да,а сделали в итоге больше 30,дали мне подписать на планшете согласие ,а я не мог догодываться что там будет совсем другое ,доверял .А теперь говорят выж подписали ,теперь ниче сделать не можем.Так что будьте внимательны,приват банк хорошо разводит людей,не попадайтесь
Ніколи не працюйте з цим банком. За 250 грн за обслуговування рахунків, вам тиелефонує хамовитий коллектор, при тому, що ніде і ніяк не сповіщували про те що є цей борг. Виродки!
Вчора проводила оплату на 1220 грн. Термінал № 54763569 показав «операція успішна». Клієнт пішов з товаром. Десь через 10 хвилин появився надпис «обробка транзакції (реверс)». Потім платежі не проводились. Декілька разів намагалась провести платіж з власної картки-ключ. Постійно видавало теж саме повідомлення і потім «немає зв.язку». Потім таки провела з н-її спроби 10 грн зі своєї картки-ключ.Зранку прийшли платежі по еквайрінгу на рахунок і суми 1220 грн немає. Мені сказали, що я таку оплату не проводила. Якщо операція не проведена була, то чому написало «успішно»? Чому не висвітилось «помилка оплати». Працівник на ці питання фактично сказав, що я це вигадала.Зателефонувала на горячу линію по обслуговуванню термінала — нічого не можемо зробити, Ви оплату не проводили. Я попросила замінити термінал, бо не хочу по цьому терміналу більше нічого проводити. Звідки я тепер знаю, чи всі кошти зарахуються. Мені відповіли, що термінал замінювати не будуть. Це всього лише була така була оригінальна помилка зв.язку за мій кошт.Приватбанк — Шахраї
Очень плохой Банк уже целый месяц хожу чтоб забрать свой депозит но мне постоянно говорят ваша заявка не обработана .Интересно что ихние юристы делают .Какое руководство такой и банк
Жахливий банк і послуги. Не користуючись ним роками. Дзвонила оператору щоб закрити співпрацю наче все ок. Тепер виявляється з мене кожен місяць знімають кошти. І закрити все можна тільки у відділені. Шо за 90ті??? Ви зо не можете це зробити онлайн або за телефоном? Не дивно що всі на моно, бо це прогрес, а ви відсталі. Закрийтесь вже і попросітся до моно, може вас підберуть
Жахливий банк і послуги. Не користуючись ним роками. Дзвонила оператору щоб закрити співпрацю наче все ок. Тепер виявляється з мене кожен місяць знімають кошти. І закрити все можна тільки у відділені. Шо за 90ті??? Ви зо не можете це зробити онлайн або за телефоном? Не дивно що всі на моно, бо це прогрес, а ви відсталі. Закрийтесь вже і попросітся до моно, може вас підберуть
Галина. Мене ошукали шахраї,достукатись до працівників не можливо,я пройшла всі інстанції,залишився банк,добитися нічого не можу,ні по тел.зв'язку,ні онлайн зв'язку.