0 800 307 555
0 800 307 555
Ощадбанк

Ощадбанк

2,6

Отзывы о Ощадбанк

  • 23 декабря 2025 г. в 14:14

    Дуже не сподобалася послуга з відеоідентифікації,замовив відеодзвінок,в призначенний час так і не дочекався оператора,дзвінок скінчився через 10 хвилин повідомленням :Час вийшов ,ЗАМОВТЕ ще

  • 13 декабря 2025 г. в 10:58

    Підкажіть навіщо ви клієнтам надаєте особистих менеджерів які не виходять на звʼязок, або виходять коли це банку вигідно. А ще проведіть роботу з кол центром , тому як ваші оператори не розуміють що відповідати і вже так плутаються у відповідях що навіть смішно слухати

  • 8 декабря 2025 г. в 23:17

    Обман с обовязковим страхованям ..Я думаю так бути не повинно .. Була жінка зі своєю бабусею..Требя було оформити митеву пенсійну карту . На слова що горяча лінія ні чого не говорила . .. кажуть що горяча лінія багато чого не знає!!!

  • 5 декабря 2025 г. в 13:07

    Знаючи про відключення світла, невже не можна заживити банкомати в режимі безперебійника. Ситуація. Отримав пенсію. Прихожу знімати - мигнуло світло. Операція пройшла - грошей немає. Пішли до директору банку. Каже, якщо не повернуться на рахунок, то чекати інкасацію і писати заяву. Погуглила. Каже повертають від кількох днів - до кільков тижнів, а може і довше. А за що жити весь цей час. Мені прийшлося 5 км пішки додому йти, бо не було коштів на автобус, я ж розраховував на отримання пенсії. Намагалася зв"язатися через зворотній зв"язок. Питання, навіщо ви пропонуєте веб месенджер чи фбмесенджер, коли ви після введення номера, знову направляєте в тг або вайбе. Якщо в людини немає вб чи тг, чи немає смартфону...

  • 3 декабря 2025 г. в 21:27

    Жахливо, пів дня витратив на комунікацію для поновлення можливостей користуватися мобільним додатком, заблокованим ощад. Нікому не рекомендую.

  • 24 ноября 2025 г. в 19:47

    жахливо. творят что хотят, могут блокировать без основания деньги , могут принимать/не принимать деньги ,я не говорю уже об отношении, разговор через спину, в реальном понимании а не переносном, сидят обсуждают при клиенте свои личные дела по телефону. до сегодняшгего дня самый худший банк, с которым мне довелось столкнуться.гарячая линия с мальчиками-спальчиками и девочками -припевочками, которые ничего не могут ответить по существу, которые никогда ничего не знают. письма писать бесполезно, даже некий комплаенс офис -это полная фигня, люди там абсолютно бесполезны. если вы еще думаете , открыть ли там счет- бегите как можно дальше и быстрей.

  • 24 ноября 2025 г. в 15:47

    Сервіс банку бажає кращого таких ПОВІЛЬНИХ менеджерів я ще ні в якому банку не зустрічав , 1 людина 1 година , добровільно ні в якому разі в цей банк не йдіть

  • 23 ноября 2025 г. в 11:21

    Нахожусь в Европе. Сделал 20.11.2025 покупку в интернете. Сумму под списание заблокировали. В дополниение ещё и комиссию,чего другие банки не делают. Статус операции: ожидает обработки. Третий день. Третий без изменений. Деньги интернет-магазину не поступили. Товар может уйти. Чёрная пятница всё таки. Но Сбербанку наплевать. Или украинский Сбер тоже отключили от международных платежей?

  • 20 ноября 2025 г. в 12:42

    Добрийдень,хочу висловити слова вдячності, відділенню 10021/077 ,та особисто Корчевській Н.Н за допомогу в оформленні 1000 від президента.

  • 18 ноября 2025 г. в 10:32

    Відвідалавідділення банку на вул. ОрестаВаскула 23/25, враженнячерез край: записатись потрібно (за вийнятком ощада ніде такого немає) про те щопотрібніпапаерві документи ніхто не пропереджає, президент каже "країнавсмартфоні", виготовлення карти киянина 14 днів, це ж карта !!!! а не портрет. Прост жах!

Показать еще
Сторінка 1 з 50