Пыталась открыть счёт в этом банке.После подачи всех документов, приложение зависло на подписи.Висело 2-е суток.Обратилась в поддержку, посоветовали перезагрузить приложение.В итоге висит на проверке документов.В поддержке, постоянно передают запрос в "определенный" отдел.И обратной связи потом нет,пока сама не напишу.Итог,4 день не могу оформить счёт.Очень разочарована таким подходом к клиентам.
Довго користувався банком, доки не довелось звернутись в підтримку, через що мав негативний досвід: 1. тікети не створюють і не дають номера заявки 2. Оператор коли має труднощі і не знає що відповісти одразу завершує чат, надавши відповідь яку вона важає істиною, не розібравшись (3 оператокри). 4. Кажуть, що звернення зафіксоване, але номер і тікет відсутній. Сервіс дизайн, нє? не чули?
40 дней заморожена карта , каждый день просто какие-то отговорки , прошу закрыть счёт ,отвечают что не закрывают счёт если стоит ограничения. Прошу их подорвать договор ,не разрывают . Прошу разморозить счёт ,не размораживают, докумен в предоставил . Отвечают отписками стандартными. В субботу пишут ,что дадут конкретный ответ в понедельник и опять стандартные отписки ,это какое-то мошенничество ,кто сталкивался когда вам разблокировали карту?
Гамно полнейшее трубку не беруть не хочуть гроші заморозили пі**** одним словом с**
Ужасный банк, не рекомендую никому!!!связи с операторами нет,в чате ответ не потеме.после ихнего обновление не могу зайти в личный кабинет,деньги скинула по реквизитам который скинули смс.в итоге деньги не дошли,а мне влепили штраф, ещё и судом теперь пугают,это пиз,,ц какой-то.
Вже 3 день не можу зв'язатися з оператором або з чатом , весь час всі оператори зайняті , карту заблокували за секунду , а як розморозити або як мінімум відписати в телеграмі або підняти трубку то ні , днями телефоную та чекаю на звʼязок годинами і нічого
Найгірший банк з усіх які я бачила. Підтримка працює жахливо, я не могла додзвонитися більше ДВОХ тижнів, відповідають повну брєдятіну. Мені заблокували карту через те, що я начебто не актуалізувала дані ( хоча все було упорядку з усим) заблокували у вересні на початку місяця, зараз кінець жовтня і вони досі не перевірили мої документи а натомість надіслали лист про те, що не хочуть щоб я була клієнтом їхнього банку. Для повернення моїх коштів написала заяву, так там ще й комісія за повернення 20%. Це просто жесть. Ніколи не звертайтеся до цього банку.
Не банк, а какое-то ***…Уже несколько месяцев при переводе своих средства по реквизитам на свой же счет — удачных 1 из 10 попыток!Можно себе представить, что происходит с переводами на счета третих лиц…А у этой псевдоподдержи лишь одно: «технически не удалось — мы ***банк! спасибо»
17.09.25 прийшло повідомлення від izibank про обмеження витратних операцій з вимогою актуалізувати дані. Хоча дані актуалізовані були відразу після вклейки фото. Добре. Знову 18.09.2025 я актуалізувала дані через додаток. Всн прийняли, написали дані відправлені в роботу. І, Увага! - 27.09.2025 картку заблокували через неактуалізовані дані. На гарячій лінії відповідають не менше як за півгодини, а то і довше. Причому відповіді тупо "на морозі". То в чат надішліть фото паспорта, а потім ні не в чат, а в додаток. То в них технічний збій в додатку. І тут вони самі без відома клієнта поміняли канал зв"язку і пишуть на нього. Четвертий день писананини то надішліть фото в додаток, то надішліть селфі, то не надішліть. І кожного разу новий операціоніст і по старому сценарію починається все спочатку... Відношення до клієнта взагалі ніяке. А на гарячу лінію додзвонитися взагалі неможливо. Реально якась "кантора" , а не банк. Працювати з ними дуже важко.
Заморозили мне все карты для актуализации данных. Я прислал им в приложение новые данные и подпись. Прошло 3 дня, карты по прежнему заморожены, на горячую линию пишу в чем проблема а они ОТВЕЧАЮТ ЧЕРЕЗ 55 МИНУТ: ЖДИТЕ, ВАШ ЗАПРОС ОБРОБАТЫВАЕТСЯ. И ЗАВЕРШАЮТ ЧАТ. ЗАВЕРШАЮТ ЧАТ ПРОСТО БЕЗ ВОЗМОЖНОСТИ ДИАЛОГА ВЫ ПОНИМАЕТЕ? ТО ЕСТЬ ЕСЛИ Я ХОЧУ СПРОСИТЬ СКОЛЬКО ЖДАТЬ ЕЩЁ РАЗМОРОЗКИ КАРТ, МНЕ ПРИДЁТСЯ ЗАНОВО ПРОЙТИ ПУТЬ 55 МИНУТНОГО ОЖИДАНИЯ В ДИАЛОГЕ С ОПЕРАТОРОМ ЧТО БЫ ПОЛУЧИТЬ ОТВЕТ: ХЗ, ОЖИДАЙТЕ.