Це якась жесть. Банк спонукає користуватися рахунком (відсотки на залишок, кешбек, колесо з призами). Ну добре, вмовили. Підключив до google wallet, почав розраховуватися у супермаркетах. Через це банк заблокував мені рахунок. Еммм... шо? Попросили джерело доходів. Добре, надав. Моя зарплата в рази перевищує надходження на рахунок. Що ще? "Надійша скарга щодо транзакції у 2000 грн" Від кого? На кого? "Банк не може надати цієї інформації". Добре, надав квитанції та скріншоти. Місяць чекав на відповідь. У телеграмі відповідали через 16, 21 та 12 годин після мого повідомлення. Зазвичай посеред ночі. "Питання актуальне? Нема відповіді 5 хвилин? Дякуємо що звернулися, ми завжди на звʼязку". Дуже дотепно. За декілька днів таки відповіли не вночі. "Банком прийнято рішення про припинення співпраці". "Чому?". "Банк залишає за собою право не повідомляти". Дичина якась. І треба було мені морочити голову місяць через це. Звісно що, усі кешбеки та бали якими вони спонукали мене користуватися своїми послугами тепер "власність банку". Це цитата. В цілому непоганий банк, якщо ним не користуватися.
Банк не віддає мій кешбек 400 грн . Спочатку заблокували рахунок.
Два дня немогу связаться с оператором,в телеграмм канале неотвечаю,первый раз такое,в других банках такого небыло,у меня шок
хуже банка нет! Блокируют любую транзакцию и требуют чек происхождения Ваших денег. Не важно, сколько это: 5 грн., 10 грн. Служба поддержки сутками включает "мороз". Дозвониться некому.
Банк не надав мені належного офіційного повідомлення про зміну тарифів за обслуговування рахунку. Як виявилося, протягом трьох місяців із мого рахунку щомісячно списувалися кошти в розмірі 200 грн за неактивність, про що я не був попереджений у відповідності до вимог чинного законодавства. Представники банку стверджують, що було надіслано пуш-сповіщення, проте я його не отримував. Пуш-сповіщення не може вважатися офіційним способом сповіщення про такі важливі зміни, оскільки воно не забезпечує юридично значимого підтвердження отримання інформації клієнтом.
Це жах. Відношення до клієнта просто жесть. Шість днів розблоковув картку. Дзвонив на гарячу лінію. А через касу не міг зняти кошти. Не рекомендую. Бережіть нерви. Обходьте стороною. Обслуговування на 1
Неможливо получить техпідтримку
Просто нет слов .У меня подписка на ютуб , как все знают у них авто списание , так вот после некоторых попыток авто списания с карты они мне заблокировали платежи, в AppStore я не могу не добавить не удалит способ оплаты . Писать в поддержку нет смысла, легче помолится …
Давно пользуюсь этим банком, предоставлением услуг вполне доволен. Желаю дальнейшего процветания.
Хочиця подати в суд на такій Бан і напевно так і зроблю за блокува мені рахунок і нечого не пояснили нехера такі банки в Україні