Вусо
Після складного грипу почалось ускладнення у вусі,отит.Звернулась в страхову підібрали лікарню в кінці міста.Лікар оглядав п,ять хвилин,поставив дивний діагноз гостра глуховатість.Страхова такий діагноз не покрила.В результаті ,потратила час,залишилась з хворим вухом.Ніякої допомоги,крім спрея для носа не отримала.Дуже обурена!Думала,через не дешеву страхову отримаю швидку,кваліфіковану допомогу,а прийдеться йти за допомогою в поліклініку,де точно допоможуть.Просто для мене було питання,щоб найшвидше,щоб не було більших ускладнень.Почуваюсь ошуканою
Про Страхову компанію ВУСОВід Джінгьоз Шевкі, клієнта за договором страхування №24220136-02-10-01, номер т.з. KA0259HBКонтактні дані: email: troja.finanz.wien@gmail.comЩодо відмови у компенсації послуги, без якої неможливий повноцінний ремонт транспортного засобу Страхової компанії ВУСО.Я, Джінгьоз Шевкі, є клієнтом Страхової компанії ВУСО, протягом останніх п’яти років, маю укладений договір страхування №24220136-02-10-01 і до цього часу високо цінував якість наданих послуг. Проте змушений звернутися зі скаргою щодо ситуації, яка виникла під час врегулювання мого останнього страхового випадку.У межах погодженого ремонту мого автомобіля після пошкодження задньої частини кузову було передбачено усунення подряпини, для чого сервісний центр Тойота, відповідно до технологічного регламенту та тиехнічних вимог, включив до переліку робіт демонтаж захисної плівки з пошкодженої деталі.Суть конфлікту полягає в тому, що Страхова компанія ВУСО відмовляється компенсувати витрати на демонтаж захисної плівки, попри те, що ця процедура є технологічно обґрунтованою та обов’язковою для якісного виконання основного ремонту. Без проведення цієї операції фізично неможливо відновити лакофарбове покриття пошкодженої ділянки, а отже, неможливо виконати в повному обсязі сам страховий ремонт.За словами представників сервісного центру, дана послуга була офіційно включена до кошторису та передана страховій компанії на погодження. Проте страхова компанія не погодила цю позицію до оплати, не надавши обґрунтованої відмови, що я вважаю неприпустимим втручанням у технологічний процес та порушенням умов договору.З огляду на викладене та без включення в компенсацію витрати на демонтаж захисної плівки як необхідну складову процесу ремонту - основне зобов’язання страхової компанії — покриття витрат на повне відновлення автомобіля після страхового випадку — залишається невиконаним.Як багаторічний клієнт, я щиро розчарований таким підходом до врегулювання ситуації. Протягом 5 років я демонстрував лояльність до вашої компанії, сумлінно виконував свої обов’язки, вчасно сплачував внески, і не очікував, що виникнуть труднощі з питанням такого невеликого масштабу. Проте переживати цей досвід неприємно.Я вкрай незадоволений вибірковим підходом до виконання договірних зобов’язань. Майте на увазі, що компанія намагатиметься урізати виплати де можливо, .чесно та не чесно, перед тим як заключите договір.З повагою,Джінгьоз Шевкі 21.07.2025
Після ДТП, де я потерпіла сторона, пройшов огляд експерта і подав всі документи на розгляд. Це зайняло 3-4 дні. Десь в рамках тижня прийшов результат з пропозицією виплати, але сума була заниженою. Домовились на повторний огляд в моєму місті на СТО, але тут почались тормоза. По нормальному має бути запропоновано мінімум 3 СТО на вибір, тут же все тягнеться на стадії «я позвонила на СТО, вони мали відзвонитись вам, зараз узнаю і передзвоню». Тягнеться це все уже тижня з 2, поки сам не позвониш, ніхто не відзвонюється, хоча на словах постійно «сьогодні до кінця дня відзвонюсь з результатом», але на ділі, коли звониш, таке відчуття, що ніхто нічого й не починав, бо завжди розмова починається з фрази «нагадайте мені, вам уже пропонували суму чи ні». Тож як на мене це або повний непрофесіоналізм або свідоме затягування процесу. Як би там не було, більше користуватись їх послугами не буду ні при яких обставинах
03.06.2025 року в Іспанії стався страховий випадок , компанія консультувала 24/7 після надання всіх документів отримала страхову виплату у повному обсязі Згідно умов Договору, щиро вдячна компанії та її співробітникам , бажаю процвітання компанії , раджу всім , всі мої рідні та знайомі тепер будуть страхуватися тільки у VUSO.
ДТП сталось 27.05.2025 р. , звернулись по прямому врегулюванню , за декілька днів був проведений огляд, здійснено розрахунок та 02.06.2025 здійснено виплату страхового відшкодування. Велика вдячність менеджеру Гуцуляку Андрію за чудову комунікацію та кваліфіковане ведення справи .Рекомендую СК ВУСО
Доброго дня. СК "ВУСК" гарна компанія якщо їй лише платити кошти, а якщо трапляється страховий випадок то починається епопея. З моєю дитиною яка застрахована в СК "ВУСК" трапився нещасний випадок "Оступився та в результаті падіння зламав першу пясткову кістку лівої руки" цього ж дня було зафіксовано про страховий випадок через "Приват24" та під час звернення до лікарського закладу було наголошено, що потрібен повний пакет документів для страхової. Після завершення лукування в лікарні було видано на руки два консультаційні висновки спеціаліста, перший при першочерговому звернені, а другий після одужання в яких вказана дата звернення діагної і т.д. з мокрими печатками лікаря, закладу, ренгенографія кисті при першому звернені та при контрольному з підписами лікарів та іх мокрими печатками. В лікарні наголосили, що це стандартні документи які надаються з встановленою інформацією яка повинна бути вказана. Після завантаження та направлення документів " консультаційні висновки спеціаліста, ренгенографія кисті та свідоцтво про народження" прийшло повідомлення з страхової про потребу доповнення у консультаційному висновку інформацію про дату, причину та дату первинного звернення до медзакладу з печатками лікаря. Я додатково звернувся до лікарні де мені повідомили, що всі довідки надано згідно затверджених зразків з датою, діагнозом, та мокрими печатками. Слід зазначити, що під час неодноразових дзвінків менеджеру страхової компанії на тел.0445813767 слухавку ніхто не здійняв. Страхові виплати під великим питанням. Не страхова, а розводняк)
Вже не вперше стикаюся з випадками недобросовісної поведінки з боку компанії.При укладенні договору медичного страхування була надана неповна і неточна інформація.Якщо розібратись детальніше - майже кожне звернення підпадає під один з численних випадків виключень, які не відшкодовуються.Тому співпраця з цією компанією - це гроші на вітер.
Я бы и 1 звезду не ставила, ни кому не советую эту шарашкину контору, она а работе у сотрудницы заключение врача идентично моему,ей покрыли,мне отказывают,((( страховки одинаковые
Зареєстрували страховий випадок у грудні 2024 року. Чекаємо на пластикові накладки для BYD досі-травень 2025
Вже в третій раз відмовляють. Дуже обурена ставленням до клієнтів.
