0 800 307 555
0 800 307 555
Все страховые компании
Уника

Уника

3,97
(44)

Отзывы о Уника

Диана 

26 марта 2025

23.03.25 рано утром сломала ногу и обратилась в Унику. Пол дня записывали в травмопункт, наконец то я попала туда. И началось... очень долго не отвечали на звонок из травматологии чтобы подтвердить покрытие страховкой сначала рентген.... по результату которого определили перелом... опять звонок из травматологии и снова долгое ожидание, на которое уже жаловался врач-травматолог... подтверждают ли гарантийное покрытие на наложение гипса... Гипс наложили в диапазоне по времени 15-16.00.. Во вторник я с удивлением увидела что больничный мне НЕ открыт. Открываю приложение а там страховая отметила что больничный лист мне не нужен!!! НЕ спросив у меня!! И началось самое "интересное": На мои жалобы 25.03.25, мне предложили открыть больничный по ОРВИ на 3 дня......... Вот так работает УНИКа... с перелом вы ждете ВСЕ время....плюс если у вас ПЕРЕЛОМ - вам предлагают больничный на 3 дня по ОРВИ, не смотря на то что в базе есть висновок травмотологии о переломе и наложении гипса... НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!! УЖАСНО!!! НЕКОМПЕТЕНТНО!!!

27 марта 2025

Вітаємо, пані Діано! Приносимо Вам вибачення від імені компанії UNIQA за принесені незручності. Детально вивчивши обставини Вашої справи хочемо повідомити наступне. З фахівцем, який допустив помилку та не уточнив при зверненні чи необхідний лікарняний лист проведено роботу згідно внутрішнього регламенту страхової компанії для уникнення подібних випадків у майбутньому, додатково про ситуацію повідомлено прямого керівника співробітника та взято на моніторинг відділом контролю якості для покращення роботи та сервісу. Дякуємо, що залишаєтесь з нами, сподіваємось на розуміння та подальшу плідну співпрацю. З повагою, Команда контролю якості UNIQA Україна.

Сергій 

26 марта 2025

В лютому 2025 року мав місце страховий випадок із застрахованою дитиною. Відшкодування було виплачено дуже оперативно - на другий день після подачі документів (онлайн). Бюрократії було мінімум. При дзвінку на горячу лінію з'єднання було дуже швидким, а надана консультація ефективною і зрозумілою. В цілому я задоволений реагуванням та взаємодією з боку компанії

26 марта 2025

Вітаємо, пане Сергію! Дякуємо за Ваш відгук!

Анна 

18 марта 2025

Це не компанія,всіх попереджаю не заключайте з цією компанією унікум ніяких договорів ,це ******** з великої букви,нам нічого не виплатили,знайомій відмовили,дитина була застрахованих теж відмовили.В них одна відповідь для всіх "не страховий випадок"

19 марта 2025

Вітаємо, пані Анно! Нам дуже шкода, що у Вас склався негативний досвід після взаємодії з компанією UNIQA. Для детальної перевірки ситуації надішліть нам, будь ласка, номер Вашого договору та деталі страхового випадку на quality@uniqa.ua. Ми проведемо перевірку та зможемо надати Вам зворотній зв'язок найближчим часом.З повагою, Команда контролю якості UNIQA Україна.

Іванна 

14 марта 2025

Зіткнулась сьогодні вдруге з страховим випадком, минулого року у лютому перенесла ларараскопічне втручання, подала заявку на страховий випадок, за декілька годин перетелефонували, сказали що ларараскопія- це не операція , а діагностика.....була дуже розчарована, 11.03.25 подала страховий випадок, про видалення поліпів із матки, сьогодні передзвонили сказали, що поліпи не відносяться до новоутворення і не підпадають страховій виплаті. Одним словом ***, які збагачуються за рахунок таких як я

17 марта 2025

Вітаємо, пані Іванно! Дякуємо за ваш відгук. Завдяки вам ми можемо аналізувати наші процеси та вдосконалювати їх. Щодо вашого запиту: за першим випадком - на жаль, ми не змогли здійснити виплату відшкодування, оскільки зазначене захворювання відсутнє в нашому переліку. Детальніше ознайомитися з випадками, за якими можливе відшкодування, ви можете на нашому сайті https://h132.uniqa.ua:7443/storage/public-offer/partner-reports/1505_umovy.pdfі. Щодо другого випадку: рішення ще не прийняте, оскільки нам не вистачає документів для його розгляду. Просимо вас перевірити інформацію в застосунку Приват24 або зателефонувати до нашого Асистанс, де вам нададуть консультацію. З повагою, Команда контролю якості UNIQA Україна.

Оесана 

01 марта 2025

Сервіс обслуговування на самому низькому рівні,28.02.2025 звернулась до компанії на онлайн консультацію з лікарем,консультація пройшла о 12.40 були приписані ліки,але до кінця доби організовувати ліки ніхто не поспішав,на наступний день перетелефонувала на Уніку для уточнення ,відповіли,що пізно пробачили призначення, організували ліки о 13.15,через добу.Сьогодні 01.03.2025 о 09. 20 була повторна консультація і лікарем корегувалось лікування,до 18.00 організація ліків не відбулася пертелефонувала на Уніку,40 хвилин чекала на відповідь і знов немає відповіді коли зроблять організацію ліків.Ц просто якийсь жах.Я дуже обурена

03 марта 2025

Вітаємо, пані Оксано! Приносимо Вам вибачення від імені компанії UNIQA за принесені незручності, що мали місце під час Вашого звернення. На жаль, у зв’язку із сезонним приростом захворюваності та непередбаченими обставинами збільшилось навантаження на всі відділи медичного асистансу. Зауваження стосовно процесу обробки заключень та організації ліків прийнято до уваги і ми робимо все можливе, щоб якнайшвидше його вирішити та уникнути таких ситуацій в майбутньому. З повагою, Команда контролю якості UNIQA Україна.

Віта 

28 февраля 2025

Не рекомендую нікому страхову компанію Уніка, жахливо все- починаючи з запису до лікаря ( до якого дуже часто просто забувають записати і передзвонити), закінчуючи гарантуванням, знаходять будь яку причину аби не компенсувати нічого!!! І це так в найдорожчому пакеті «Престиж», навіть не уявляю, що в інших дешевших… Уніка це не страхова компанія, а просто обман людей і відмивання на них коштів!!!

03 марта 2025

Вітаємо, пані Віто! Нам прикро, що у Вас лишилися негативні враження після взаємодії з компанією UNIQA. Для детальної перевірки інформації, надішліть, будь ласка, Ваш номер полісу та деталі страхового випадку на quality@uniqa.ua. Ми проведемо перевірку та зможемо надати Вам зворотній зв'язок. З повагою, Команда контролю якості UNIQA Україна

Світлана 

28 февраля 2025

Просто жах. Записалася через Додаток, моє звернення просто видалили, навіть нічого не пояснили, а дозвонитися їм взагалі неможливо.

03 марта 2025

Вітаємо, пані Світлано! Приносимо Вам вибачення від імені компанії UNIQA за принесені незручності, що мали місце під час Вашого звернення. Інформацію стосовно помилки в додатку передано на відповідальних фахівців для вирішення. Стосовно другого запиту, на жаль, у зв’язку із сезонним приростом захворюваності та непередбаченими обставинами збільшилось навантаження на всі відділи медичного асистансу. Ваші зауваження прийняті до уваги і ми робимо все можливе, щоб якнайшвидше їх вирішити та уникнути таких ситуацій в майбутньому. З повагою, Команда контролю якості UNIQA Україна.

Петро 

21 февраля 2025

Я дуже розчарований та обурений страховою компанією. Клієнт цієї страхової компанії вдарив моє авто. Вони порахували коефіцієнт зношення авто 2018 року 44%, а коли я не погодився на їхню суму компенсації, вони провели експертну оцінку ще раз і коефіцієнт зношення змінили до 52%, для розуміння, авто не використовувалось від попередньої оцінки і коефіцієнт зношення змінився чисто через їхнє бажання. При розмові з фахівцем, мені жодного разу не змогли об'яснити чому такий великий коефіцієнт, хоча я перепитував кілька раз. Також оператор ігнорував мої інші запитання щодо виплат. Після цього я зателефонував на гарячу лінію і попросив звязатись зі мною когось, хто зможе мені надати відповіді, які не може надати оператор, мені сказали, що керівництво зателефонує мені. Наступного дня мені просто надіслали кошти, які я не погоджував. Керівництво на звязок не вийшло.

21 февраля 2025

Вітаємо, пане Петре! Приносимо Вам вибачення від імені компанії UNIQA за принесені незручності. Ваш запит до страхової компанії був отриманий 19 лютого. Згідно з регламентом роботи компанії, термін розгляду звернень становить до 3 робочих днів. Сьогодні ви можете очікувати консультацію від фахівця, який займався вашим розрахунком. Сума страхового відшкодування була визначена на основі Звіту незалежного експерта. Цей звіт складено відповідно до Закону України про обов'язкове страхування цивільної відповідальності власників транспортних засобів (ОСЦПВ) та Методики товарознавчої експертизи та оцінки колісних транспортних засобів. Зверніть увагу, що попередня сума була розрахована нашими фахівцями, тому вона може відрізнятися від остаточної. Відповідно до законодавства України, у випадку залучення незалежного експерта, розрахунок відшкодування здійснюється на основі його звіту. З повагою, Команда контролю якості UNIQA Україна.

Сергій 

13 февраля 2025

Всім доброго дня! Хочу подякувати компанії за швидке і якісне вирішення питання щодо ремонту мого авто SUBARU FORESTER. Був страховий випадок, пошкоджені двері. Практично за місяц були врегульовані усі паперові питання та ремонт. Спілкувався з фахівцем з врегулювання Оксаною, окреме дякую.

14 февраля 2025

Вітаємо, пане Сергю! Дуже вдячні за Ваш відгук! З повагою, Команда контролю якості UNIQA Україна.

Наталя 

13 февраля 2025

Дуже прикро, що даній страховій головне не задоволений клієнт, а головне - не покрити страховий випадок і ПРИХОВАТИ інформацію від клієнта. Мала випадок, коли лікар призначила лікування, страхова сказала, що покриє, АЛЕ через кілька днів страхова сказала, що час вийшов і вони передумали ))) Круто?

14 февраля 2025

Вітаємо, пані Наталю! Нам прикро, що у Вас лишилися негативні враження після взаємодії з компанією UNIQA. Для детальної перевірки інформації, надішліть, будь ласка, Ваш номер полісу та деталі страхового випадку на quality@uniqa.ua. Ми проведемо перевірку та зможемо надати Вам зворотній зв'язок. З повагою, Команда контролю якості UNIQA Україна.

Данные проверены Finance.ua 05.04.2025
ГлавнаяСтраховые компанииУникаОтзывы о Уника