Уника
Проходит проходит практически три месяца нам звонит автосервис и говорит что ребята мы сможем вашу сделать машину наполовину потому что половину запчастей не пришло и это нам звонит автосервис а не менеджер который нас представляет и который получается этот день перезваниваю на горячую линию мне говорят Мы передаём вашу заявку на руководство на следующий день Я перезваниваю моему менеджеру спрашиваю получал ли она заявку Она говорит да получала Она говорит А почему ты не позвонила а что я вам буду говорить в результате сейчас уже практически 3 месяца машины нет непонятно когда она будет сделана потому что единственное что они могут ответить Мы вам перезвоним
Була потреба оформлення туристичного страхування.Звернення до страхового агента з питанням до яких медичних закладів в країні перебування можна буде звернутися в випадку потреби.Відповідь — не знаемо.Зверніться до ассістенса України.Звернулись.Відповідь що також не знає або це конфіденційність.Порадили щоб страхова Uniqa зробила запит, тоді вони надають дані про медичні установи країни перебування.Пройшло понад 10 днів ніхто з працівниками даної установи не відповів.Всі листи надіслані нами в електронні адреси Uniqa проігноровано щоб дати відповідь.Ось як працює організації з головним офісом у Відні.Тобто заплатити гроші клієнт може, отримання допомоги в разі потреби — це великий сумнів.Наразі виникає питання — це тому що немає контролю, чи звичайне шахрайство.
Це був мій перший випадок коли я зіткнулася зі страховим випадком. Авто винуватця ДТП був застрахований в цій страховій і саме тому мені довелося співпрацювати з ними. На моє здивування я залишилась дуже задоволена сервісом співробітників! Дуже багато чого поганого чула про страхові компанії, але в моєму випадку все вийшло інакше. Оператори завжди на лінії, швидка подача документів онлайн що дуже дуже зручно! Консультація по будь якому питанню, а в мене їх було багато, так як я з цим всим працювала вперше. Але найголовніше, адекватна оцінка заподіяних збитків і сума виплати яка мене влаштувала з першого разу! І швидка виплата коштів! Короче я дуже дуже задоволена цією страховою і коли прийде час оновлювати свою страхову обовʼязково звернуся до співробітників цієї страхової компанії! Рекомендую
Десятому скажу аби не звʼязувались з цією компанією. Слів немає, бо емоції переповнюють. Логіки в діях взагалі немає. Все налаштовано тільки на те, щоб виставити клієнта на гроші
Нікому не рекомендую цю компанію шахраїв та аферистів, кидають трубку не вислухавши, лікарі дивуються з їхніх висновків, тільки щоб не робити клієнтам відшкодування.
27.07.2024 на мрт хребта у мене виявлені протрузії та екструзії. 09.08.2024 сімейний лікар зробив виписку з амбулаторної карти, яку я разом з заключенням радіолога надала в страхову компаеію. Відповідь страховаї була така.: "Згідно перелікц захворювань страховим випадком є лише кіла міжхребцевим дисків." Почути це було дуже дивно, тому що екструзія і кила - одне й те ж! Я знову пішла в заклад, де робила МРТ і попрохала вписати КИЛА! Лікар був здивований заявою спеціаліста компанії " Уніка" і сказав, що: грижа=кила= екструзія.Я записалась на прийом до невропатолога. 18.09.2024. Невропатолог теж підтвердила, що це ідентичні поняття. Виписку невропатологі і заключення МРТ я знову надала страховій компанії. Відповідь була такою: " У цій виписці не вказано, що кили виявлені вперше. Ви маєте піти знов до лікаря, щоб він вам написав нове заключення і щоб там було слово ВПЕРШЕ!" Я знову подивилась перелік захворюван, які вважаються страховими випадками. Так, там є хвороби: цукровий діабет І та ІІ типів ВПЕРШЕ ВИЯВЛЕНІ, але ж про кіли цього не вказано!!Лікари страхової компаніїї Уніка ( до речі вони так і не змогла мені пояснити відмінність між екструзією і грижею і все намагались мені розказати про протрузії настільки плавали в цьому питанні, що маю ще питання : а чи справді вони лікарі і ХТО складав цей перелік захворювань? Результатом бесіди було таке "лікар" Уніки сказав, що вони направлять запит в поліклініку, щоб невропатолог підтверлила, що грижа виявлен вперше. На моє питання, а як я можу дізнатись, на якому етапі знаходиться моя справа. Відповідь: " А ви ходфть туди ( в поліклініку) і дізнавайтесь. Це професійна робота страхової компанії?! І ще питання логічне до страхової компанії: А ЯКИЙ ЛІКАР ВІЗЬМЕ НА СЕБЕ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ НАПИСАТИ ВПЕРШЕ ВИЯВЛЕНА ГРИЖА, ЯКЩО ВІН НЕ РОБИВ МРТ?! ЗВІДКИ ВІН МОЖЕ ЦЕ ЗНАТИ?! Тим більше, що у аереліку страхових випадків слово ВПЕРШЕ відсутнє!!Йде вже третій місяць цього знущання страхової компанії наді мною!Моє враження від страхової компаніїї УНІКА КРАЙ НЕГАТИВНЕ! Довіряти цій компанії не можна в жодному випадку! Компанія не поважає своїх клієнтів. Дуже великі сумніви маю щодо професіоналізму та компетенції її співробітників, а особливо "лікарів". Нікому не рекомендую страхувати своє здоров' я в цій компанії!Я впевнена, що таких обдурених клієнтів страховою компвнією "Уніка" дуже багато. Дуже буду вдячна, якщо теж опишуть свою ситуацію. Мовчати не можна у жодному випадку! Адже такими безкарними діями компанія і далі буде обдурювати людей, витягуючи з них гроші і принижуючи їх моральну гідність.
Вы лгуны 5 лет я вам переводил деньги а когда пришла пора ввплатить мне страховку вы любыми путями искали причину чтоб не выплачивать я военный я вас защишаю а вы вот так со мной посиупили подавитесь этими леньгами
Нікому не рекомендуюцю компанію шахраїв та аферистів, читайте відгуки та аналізуйте,щоб не потрапити в їхню пастку.
Нічого не компенсували, надала всі необхідні документи! але кожен раз список змінювався і продовжувався поки не закінчився 30денний термін подання. По телефону дуже різко розмовляють, зразу зрозуміло, що вони не збираються нічого виплачувати
Дуже прикро,але компанія займається шахрайськими діями.