Мы подобрали 7 карт для вас
Добрый вечер. Открыл дебетовую карту white. За услуги 50 грн буду платить только после авторизации карты или с первого дня?
Вітаю вас! І дякую за ваше запитання 🤗 Отже, перше списання комісії виконується за повний місяць після оформлення нового пакету послуг. Тобто, комісія за перший місяць не стягується. Також нагадаю, що плати за пакет послуг не буде, якщо: за всіма рахунками в рамках пакета буде виконуватися 10 і більше покупок в місяць; або загальна сума покупок за картками з пакета перевищить 2 500 грн.; або залишок коштів на всіх рахунках в банку буде перевищувати 50 000 грн. Якщо жоден з цих параметрів не буде виконаний — плата становитиме 50 грн. Якщо ж у вас виникнуть додаткові запитання по умовам та тарифам картки, будемо раді вам відповісти у нашому чаті підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport 💙 Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Перекази в інші банки не безкоштовні. 1%+5грн
Пане Михайле, доброго дня! Дякуємо вам за відгук! Хочемо детальніше пояснити логіку списання комісій, аби не залишалось не розставлених крапок над "і". У Sense Bank існує 2 види комісій — 1) за тарифами картки та 2) за тарифами сервісу (Sense SuperApp). Комісія за тарифами сервісу становить 1% + 5 грн і списується одразу в момент проведення операції (застосовується лише для переказів на картки інших банків). Комісія за тарифами картки може бути різна, залежно від самого тарифу. Зазвичай це 1% + 5 грн або 4% мін. 20 грн — така комісія списується не в момент переказу, а вже по факту проходження операції по рахунку (через 1-3 дні). Вона може застосовуватись як для переказів на картки інших банків, так і в межах банку (зазвичай це комісія за кредитними або кредитно-дебетовими картками). Сподіваємось, що для вас ситуація стала прозорішою та ви переконались у якості послуг Sense Bank 😊 Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Хочу відкрити карту
Вітаємо, пані Ірино🤗 Дуже раді, що ви хочете стати нашим клієнтом, і ми залюбки вам допоможемо це зробити! Відкрити картковий рахунок можна самостійно в декілька кліків, через мобільний застосунок Sense SuperApp. Завантажте наш застосунок, введіть номер телефону, дату народження, додайте документи вручну або за допомогою застосунку Дія, після чого оберіть пакет послуг, який вас цікавить) Детальніше переглянути все можете тут: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360016970939 Якщо у вас виникнуть якісь складнощі чи будуть додаткові питання, ви завжди можете звернутись в будь-який зручний для вас канал зв'язку: Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання) На нашу пошту help@sensebank.com.ua Або зателефонуйте нам до Контакт-центру - 0 800 50 20 50 (безкоштовно). Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️