На жаль, поточна оцінка обслуговування Укрсіббанку не заслуговує ні однієї зірки. Я є клієнтом банку багато років по з/п проекту. Поки працював тільки в Україні, нарікань не було, користування особистим кабінетом для проведення платежів достить зручне. Останніми місяцями маю серйозні проблеми при зарахуванні коштів кожномісячних з/п платежів із ЄС. Кошти своєчасно не зараховуються. Звернення через особистий кобінет навіть не обробляються. Звернення на гарячу лінію не привели до вирішення питання ні у пятницю 28-го листопада, ні сьогодні 01-го грудня. Декілька останніх місяців перетворились на марафон, де потрібно телефонувати та вирішувати питання зарахування своїх коштів. На жаль, довіру до банку подірвано, навіть враховуючи попередній успішний досвід. Не рекомендую Укрсіббанк, та змушений припинити свою із ними взаємодію на користь іншої фінансової установи.
Хотіла зняти власні кошти в банкоматі UKRSIBBANK, видало повідомлення про відхилення транзакції, але в онлайн банкінгі кошти зняли, звернулась на гарячу лінію, оформили заявку і сказали чекати опрацювання 30 днів. Тобто, мені потрібні терміново мої кошти, які я не отримала та маю шукати, де мені тепер взяти кошти, бо у банкоматі був технічний збій і вони будуть МІСЯЦЬ шукати та з’ясовувати, чи дійсно я не зняла кошти, хоча навіть чек з банкомата збережений. Просто знущання з людей. Я вже не говорю, про те нав’язування кредитних карток.
До горячей линии, из за границы, дозвониться нельзя, Вайбера нету, или если он есть, его не афишируют. Если бы на работе не навязали бы этот банк, НИКОГДА бы с ним не работал. Оценка банку 1 в минусовой прогрессии.
Це жах. Банк "добровільно-примусово" нав'язує страхування карти і дає змогу відмовитись від цієї "послуги" лише через місяць, подавши офіційну заяву через у відділенні!з якого дива в договір вписані доп.послуги від яких я не можу відразу відмовитись, не зрозуміло взагалі. І так, з кожної людини по 20 грн. в місяць за умовчанням...І от Щастя, ви тільки отримуєте ЗП карту з мінусом!Я вже мовчу про жахливий застосунок який лагає постінойно.
Заблокували рахунок без повідомлення, без попередження, без пояснень. Перед банком жодних заборгованостей не було, все вчасно оплачувалось. Прийшла на відділення закрити рахунок напередодні закінчення договору, та повністтю погасити кредитні кошти. На що працівник банку відповіла, що не може розблокувати рахунок , на гарячій лінії відповіли те саме!!! Тобто, відслідкувати нарахування відсотків в кабінеті неможливо, бо немає можливості зайти в застосунок!!! На момент останнього візиту в застосунок була одна сума погашення до вказаної дати, оператор назвала суму на 3000 більшу! Роз'яснювальної відповіді не отримала, звідки нарахувались гроші!!Окрема тема, коли банк запропонував 100000 грн кредитних коштів, за три місяця до кінця закінчення договору!!! Не наголосивши , що дія договору скоро закінчується і потрібно повернути всі гроші через дуже короткий термін ( така собі пастка)!!! До вже діючого договору з певною сумою, пропонують ще 100000! В застосунку ніде не вказано на кінцеву дату закінчення кредитного договору, тому, таким чином, хитрим способом банк підсажує платоспроможного позичальника на новий кредит, щоб ще в останні місяці заробити нараховані відсотки, і за 3 тижні до закінчення договору надсилає повідомлення про необхідність сплатити всі кошти до вказаної дати!!! І заблокувати рахунок, на якому ще є гроші! Унеможливити доступ до особистого кабінету в застосунку, щоб відслідкувати стан рахунку! Цим самим наражаючи позичальника на неочікувані труднощі, це унеможливлює погасити всю кредитну заборгованість дистанційно до кінцевого терміну!!!! Жахливий банк!!! Нікому не пораджу!!!! Банк першого та останнього клієнта!!!!
Не звертайтесь до цього банку!!! Вас ошукають
Просто треш. Заблокували картку (у мене ще преміум-картки в 3 інших банках — Приват, Моно, А-Банк) через те, що в мене якесь виконавче провадження, по факту його немає. І тепер саме цікаве, на питання яке саме впровадження, вони мені сказали щоб йшов виконавчої млужби і брав довідку що в мене ніяких впроваджень немає. Жесть.
Абсолютно розчарована роботою Укрсиббанку. При знятті власних коштів банк приховано знімає комісію, про яку ніде прямо не попереджають. У платіжках ця комісія не вказана – щоб побачити її, потрібно замовляти виписку платежів окремо. Виходить, що клієнтів вводять в оману і просто обкрадають. Це *** і повна неповага до людей, які довірили їм свої гроші. Нікому не раджу користуватися послугами цього банку.
Ну просто самый дырявый банк!такого дебелизма я не видел никогда и таких процентов!реально банк хочет сразу и с каждого клиента заработать 1 млн. Пришёл восстановить карту лица такие что аришел забрать хлеб из дома у каждого работника.вы дико уважаемые наймите норм работников либо закройтесь намерен.тупой недобанк.сервис 0,проценты просто охренет!обслуживание-одни курицы с недовольными лицами
Найгірший банк, яким я користувалась, як власниця зп-рахунку! Від онлайнНЕпідтримки до відділень. Нав'язують кредитні карти. Посеред робочого дня закривають відділення на ревізію каси (Тичини 16/2)!!!