0 800 307 555
0 800 307 555
ПроКредит Банк

ПроКредит Банк

Отзывы о ПроКредит Банк

  • 22 декабря 2025 г. в 16:12

    Не розумію хто взагалі ще користується послугами цього Прокредитбанку? У моєму місті жодного відділення немає, платежі довше обробляє мабуть тільки Укрпошта, комісії захмарні, застосунок постійно глючить. Знайшов час, поїхав за 120 км, але рахунки тут закрив і перехрестився!

  • 9 декабря 2025 г. в 13:08

    ProCredit банку клієнти не потрібні! Віддалено відкрити рахунок неможливо, бо застосунок не може нормально підтягнути дані з Дії. Заявку на сайті залишати на приносить жодних результатів, просто ніхто не перетелефонує. Думав зможу все зробити у відділенні, спробував зарезервувати візит, щоб не чекати в чергах, та де! Прийшов о 16, а попереду ще двоє людей таких самих, що резервували час. О 16:30 мене і ще одного хлопця відправили за двері, бо відділення зачиняється. Таке ось ставлення до потенційних клієнтів((

  • 17 ноября 2025 г. в 16:39

    Прокредитбанк автоматично продовжив мій депозит, хоча я на це згоду не давав! У підтримці почали робити з мене дурня, казати, що так і має бути, що це я щось переплутав. На мої аргументи, що з боку банку мали хочаб попередити повідомленням, відповіли, що такої практики в жодному банку немає. А це відверта брехня. Маю депозити ще у двох банках і там завжди повідомляють. Тож майте на увазі, що ніхто вас ні про що не повідомить і будете, як я мати додатковий клопіт, витрачати час та нерви. Прокредитбанк нікому не раджу!

  • 11 ноября 2025 г. в 12:16

    Прокредит наклепав купу застосунків, але жодного не довів до нормально стану. Старе оновлювали, оновлювали і нічого не виправили. Тепер з новим та ж історія! Постійно злітає біометрія. Перекази по IBAN доводиться створювати по декілька разів, поки пройде. І таких багів не перелічити! За що ви своїм розробникам платите невідомо.

  • 21 августа 2025 г. в 06:08

    Советую таких людей по больше.

  • 11 октября 2024 г. в 15:51

    Ввазажала, що це один з найкращих банків, до сьогоднішнього дня (працюючи з банком більше 13 років). Персонал чесно кажучи, що року це гірше і гірше, не компетентність зашкалює! Що місяця, в одних і тих самих числах надходили кошти в валюті одна і та сума від однієї і тієї ж особи, весь час з однієї країни, кошти від чоловіка, він не є резидентом України, а сьогодні мені сказали надати документи від особи, що їх пересилає, походження (звідки) до нього надходять кошти і звідки вони в нього! Є політика конфіденційності! Це вже переходить всі межі! На сьогодні для мене це один з найгірших банків!

  • 31 мая 2024 г. в 16:11

    Я є клієнтом банку більше 10 років. На мій погляд це один із найкращих банків.

  • 9 мая 2024 г. в 14:05

    Дуже довго і дуже повільно!Дуже довго і дуже повільно!Це мабуть все про «німецький» сервіс.Його величність бюрократія.Співпрацюю з банком понад 14 років, надійний, зрозумілий, все гаразд, але доти, поки тобі не доведеться щось змінити. А останнім часом комунікація з клієнтами і компетентність співробітників ще й погіршилася, м’яко кажучи.Ситуація.Вирішили в березні 2024 дистанційно (через електронні сервіси) змінити розпорядників рахунків по 3-х компаніях, оскільки уповноважені люди перебувають в різних містах країни і дуже складно з’явитися у відділення всім одночасно в одному місці. Банк декларував, що така можливість є. Ми ініціювали цю процедуру 13 березня 2024, то заледве завершили по одній з трьох компаній аж 08 травня 2024.Це без малого 2 місяці!!! А по двох інших компаніях епопея ще триває. Зрозуміло, що перелік документів не з одного пункту, але вичерпний і усі ж засоби перевірки і доступу є: і установчі, і ЄДР, і протоколи, накази, паспорти, і ЄЦП та КЕП, і бенефіціари, і анкети фінмоніторингу, і зв’язків з країною агресором, і всі особи раніше ідентифіковані в банку.Та диявол криється в деталях, компетенції у фахівців НЕМАЄ, працюють шаблонно і прямолінійно, не вникають, немає швидкої комунікації, зворотній зв’язок на наші листи відсутній, буває, тижнями. Ні листів, ні дзвінків. Декілька разів дали неправильні/неточні інструкції, що і як підписати та завірити. Для чогось вимагали документи про звільнення попередніх уповноважених осіб, хоч як на мене достатньо лише про призначення нових осіб і витяг з ЄДР.Робіть щось з цим! Це не рівноцінний обмін і не той рівень сервісу за який ми платимо «німецькому» банку.

Finance.uaБанки УкраиныПроКредит БанкОтзывы о ПроКредит Банк