Банк Пивденный
Це просто жах ...у мене таке враження, що там працюють люди які не справляються зі своїми обов'язками .Я цілий день чекаю поки мені перезвонять співробітники, які обіцяли перезвонити, так ніхто мені і не допоміг в вирішенні питання, хоча помилка сталася саме з їхньої сторони. Таке враження, що вони крадуть клієнтські гроші. Не раджу нікому зв'язуватися з цим банком. До речі зараз телефону, від мене вже ніхто не бере слухавку, залиште ці кошти собі, вам вони потрібніші.
Доповнюючи скажу, дозвонився на гарячу лінію, відповідь вразила, звертайтеся до Польського банку, чому Південний повернув кошти, а куди поділися 122 євро, відповіді нема, бариги, кошти поверніть на мій рахунок євро в Україні. Обходьте добрі люди цей банк стороною, по далі від проблем.
На сьодні багато чого не зрозумів, но факт, що шахраї, безпідставно повернули на мій рахунок у Польщі кошти, які я переводив на свій рахунок в Україну, з 600 євро не дійшли 122 євро, окрім того, польський банк забрав ще й комісію 50 злотих. Як вам.... До відома усім, хто має з цим банком справу, гаряча лінія не працює.
Потрібно зараз зняти кошти з рахунку через касу. Ні, не можна. Чекай доки скінчиться повітряна тривога. Хоча і персонал банку знаходиться у приміщенні і я не куди не йду і чекаю, коли впустять. Зніму кошти і більше не буду мати справ з цим банком
Почти 30 лет с этим банком. Всегда, как главбух, рекомендовала своим руководителям переходить в этот банк. Но сейчас я от них ухожу и забираю всех своих клиентов. Ситуация: ФОП не работает, операций по счету нет. Но, если вы на минуточку зайдете в банк-клиент, проверить почту, сменить пароль или сформировать выписку - с вас тут же слупят 150 грн за "обслуживание"! Итог: долг по РКО при полностью неработающем счете! Есть банки с нулевой комиссией, к ним перехожу. Они не такие нищие как Пивденный.
Добрий день. Хочу висловити подяку працівниці вашого банку Разіній Вірі. Двічі вона допомагала мені в роботі і обидва рази мене приємно вразила її компетентність, вміння доступно все пояснити і терплячість в спілкуванні з рознервованим клієнтом. Загальна оцінка її роботи - відмінно. Також відмінно ставлю за роботу вашим працівникам з відділення у Львові на вул. Чупринки. Дякую за роботу.
02.05.2024 Фінансовий моніторинг банку «Південий» заблокував мої рахунки.У відділенні начальник відділу роздрібного бізнесу повідомила мене, що банк розриває зі мною відносини в односторонньому порядку. Також мене повідомили що всі мої кошти в банку будуть переведені в інший банк (повернення через касу не передбачено), а за переказ з мене будуть стягнуто 30% комісії. ЖОДНИХ ПОЯСНЕНЬ НЕ НАДАЛИ. В мене запросили документи щодо походження коштів та операцій за останні 30 днів.03.05.2024 я надав повне пояснення щодо походження коштів та руху коштів по рахунках в банку Південний: виписки, довідки ОК-7, та всі необхідні документи у відділенні.06.05.2024 мені подзвонили з відділення де я надавав документи та повідомили що мені погодили вивід коштів, тобто документи, що я надав повністю покривають запит банку. Також співробітник банку сказала мені, що причина блокування, яку назвав фінансовий моніторинг банку Південний — це те що я нібито отримував кошти від осіб з тимчасово окупованих територій.Всі транзакції за моїми рахунками я також фіксую в себе в спеціальній програмі, тому я бачу всі транзакції які в мене були. Я точно знаю, що за останні 30 днів отримував кошти від сторонніх осіб лише тричі.Я зв’язався з усіма людьми, хто платив ці кошти — ніхто з них не перебував та не перебуває на тимчасово окупованих територіях. Також вони надали квитанції по цих трьох транзакціях, які я направив до банку. Всі інші надходження за цей період на мій рахунок в банку «Південний» були з моїх власних рахунків в інших банках, можу довести це виписками.Я написав email до банку Південий на що отримав відповідь 16.05.2024, де вказано що:«В процесі аналізу операцій Банком виявлено індикатори підозрілості відповідно до пунктів 4, 11 Додатку 19. пунктів 62, 63 Додатку 20 Положення. Враховуючи зазначене, Банком було прийнято рішення про відмову від підтримання ділових відносин…»Тобто просто загальні слова, а про отримання коштів з ТОТ взагалі не слова, якось дивно. Я переглянув критерії що вказані в положенні НБУ, справедливим є тільки те що в мене великі обороти по картці, однак я можу пояснити кожну транзакцію, адже вони були майже всі з моїх власних карток, просто мені так зручно було мінімізувати комісії за перекази, я можу надати виписки по власним рахункам з інших банків, але південому байдуже.Мені вже доводилось проходити фін мон в інших банках і це не викликало складнощів, фін мон вів зі мною діалог, та запитував пояснення та документи, коли я все надавав — всі питання знімались, але банк Південий чомусь без того щоб розібратися вирішив розіврвати відносини та забрати 30% коштів, при тому що в мене там доволі велика сума на депозитах.У відділенні взагалі нічого не можуть та не хочуть пояснювати.Хіба це законо? просто сказати — нам здається що ви підозрілий, ми не будемо вас слухати, а просто заберемо у вас 30% ваших коштів???
Хочу відповісти Маріанні на коментар від 18 квітня: можливо у вас старий мобільний додаток, то він вже і не оновиться. Бо зараз інший додаток діє - Південний Онлайн.
Підшуковую кредит з вигідними процентами. Набрів на банк Південний. І здивувався, що він кредити не видає, посилаючись на пріоритет безпеки працівників та клієнтів. Але ж депозити банк приймає. Як же він функціонує... Я не фінансист, але думав що видача кредитів це дуже прибуткова частина діяльності банків.
Чомусь не оновлюється додаток до останньої версії. Спробувала декілька раз - не виходить.