СК Респект
Очень печально. На заявку головокружение заложенные уши и кашель ответили, не критично, не покроем. На вопрос как определили, нашли отмазку, что не прошло 5 дней, но соврали что с даты покупки, а не оформления. Тупо развод. Не рекомендую категорически.
Перебувала з дитиною в Польщі, потрапили на швидку з температурою і кишковою інфекцією. Медичний асистент пропонувала приватну клініку, але ситуація була така, що не хотілось втрачати час. Коли прочитала відгуки тут думала нічого не компенсують ( але сьогодні отримала кошти! Процес відправки документів і очікування результату зайняло десь місяць часу
Перебували з грудною дитиною в іншій країні. Дитині майже одразу після приїзду стало погано. Були змушені звернутися до швидкої допомоги. У лікарні зробили аналізи та поставили крапельницю. Страхова компанія відмовилася гарантувати візит. Апеляцію розглядають вже більше місяця, усіма способами намагаються затягнути процес і просять відправляти одні й ті самі документи як в цифровому, так і в паперовому вигляді.Дуже не рекомендую, найгірший спосіб взаємодії зі страховою компанією.Перебували з грудною дитиною в іншій країні. Дитині майже одразу після приїзду стало погано. Були змушені звернутися до швидкої допомоги. У лікарні зробили аналізи та поставили крапельницю. Страхова компанія відмовилася гарантувати візит. Апеляцію розглядають вже більше місяця, усіма способами намагаються затягнути процес і просять відправляти одні й ті самі документи як в цифровому, так і в паперовому вигляді.Дуже не рекомендую, найгірший спосіб взаємодії зі страховою компанією.Перебували з грудною дитиною в іншій країні. Дитині майже одразу після приїзду стало погано. Були змушені звернутися до швидкої допомоги. У лікарні зробили аналізи та поставили крапельницю. Страхова компанія відмовилася гарантувати візит. Апеляцію розглядають вже більше місяця, усіма способами намагаються затягнути процес і просять відправляти одні й ті самі документи як в цифровому, так і в паперовому вигляді. Дуже не рекомендую, найгірший спосіб взаємодії зі страховою компанією.
З дитиною в Болгарії трапився страховий випадок. Написала в асистанс у вотсап (передбачено договором), описала Номер полісу, Прізвище, країну, скарги. Відповіли майже через добу з проханням надати купу документів, в тому числі інформацію, яку я вже надавал
Все викладене тут є моїм особистим оціночним судженням, власною думкою про співпрацю з страховою компанією та/або асистуючою компанією: Нова асіст спілкуються РОСІЙСЬКОЮ(скарга подана). Звертатись лише в НовАст і лише по тел і лише 24 год від поч симптом. НовАст повідомила, що відшкод коштів по схемі: повернення в Укр і протягом 15 днів звернутись з чеками до найбл. офісу. Потрібно збирати по максимуму документи, завіряти їх ЕЦП, заповняти чатбот, від руки писат історію випадку. Звернувся з гострим станом, 3 год жодних інструкцій, поїхав сам на швидку. Вартість: 52Є огляд + 24Є ліки. В компенсації відмовили, бо лікар вказав початок симптомів 4 дні тому. Я був не в тому стані, щоб перевіряти документи. На мою думку процес повідомлення і надання деталей про випадок дуже складний, вимагає багато часу від клієнта та навиків ЕЦП, чатботи. В інших СК набагато простіше відшкодов кошти або їм оплач візити по схожій ціні поліса. Не бачу сенсу до них навіть звертатись, скупий платить двічі
Якщо ви застрахуєтесь у цієї компанії, будьте готові до того, що вам не окажуть навіть інформаційної допомоги. Зі мною сталась неприємна подія в Іспанії. Мене вкусили якісь маскити. Зауважу, що до цього випадку я не мала ні яких алергічних реакцій ні на що. І я вже бувала в Іспанії, ні чого там зі мною не трапилось подібного. Но все буває. Перед поїздкою я купила страховий поліс на себе та на доньку. Коли мене дуже сильно обсипало, мені страховая не допомогла навіть інформаційно де та як я можу получити допомогу. Тільки пів дня тягнули час, щоб я отримала відповідь, що допомога вам не буде оказано, тому що усі шкіряни прояви не попадають під страховий випадок. У мене була гостра алергічні реакція практично з отеком квінки. В медичних документах написано, що гостра алергічна реакція і все. Я жодного разу не стикалась з медичними послугами за межами нашої країни, коли зіткнулась, я вам скажу це жах. Я розраховувала на страхову, но ні. Вони відповіли що по приїзду додому будемо розбиратися, но ні. Я вам скажу, що я навіть не змогла оплатити послуги лікарні, тому що мені випасали рахунок для оплати на Європейський iban, но так как в нашій країні йде війна, ми не можемо робити переводи на рахунки міжнародних компаній. Так що чийте умови страхових договорів та беріть с собою купу ліків для скорої допомоги (дексаметазон тепер буде у мене завжди). А страховка -це в загалі не потрібна річь. Гроші повинни бути у вас. Не раджу цю страхову