ББС Иншуранс
Повний ігнор звернень, максимальне затягування всіх можливих термінів. Гіршої страхової і представити не можу
18.02.2025 потрапила у ДТП, потерпіла сторона, місяць чекала на огляд та оцінку, порахували суму, з якою я не зможу відремонтувати авто. Звідки у них такі ціни на ремонт відмовчуються, методики розрахунку, кажу, що на сто удвічі більше треба заплатити за машину, а від них тільки мороз. Максимально все затягують
Не рекомендую нікому потрапляти в таку халепу , як «ББС ІНШУРАНС». В даній ситуації я потерпіла, винний в ДТП клієнт , тягнуть резину і роблять гойдалки вже 6 місяців. Обходьте десятою дорогою!
Компанія жахлива! Брешуть, немає зворотного зв'язку! Страшенно затягують процес! Обходьте стороною цих ******
Номер страхової справи 124644.ДТП відбулось 22.08.24 з моєї вини (наразі вже КОЛИШНІЙ клієнт ББС). Максимально затягували всі процеси, наскільки це можливо. Повідомлення та документи від мене прийняли, про подальші дії з обох сторін не сповістили. Відношення до потерпілої сторони було дуже грубим, навіть хамовитим. Також було озвучено, що необхідно чекати 90 днів. Огляд експерта відбувся 20.09, майже через місяць після ДТП (!!!). Сума для відшкодування не було озвучена аж до моменту здійснення виплати, хоча експерт озвучував, що про суму мають проінформувати впродовж 3х тижнів з моменту здійснення оцінки.0507374541 - контакт експерта.після численної кількості дзвінків 28.11.2024 компенсували "аж" 22501,11 грн., яких вистачило, щоб покрити б/в деталі до авто, ще й 3,5 тис. лишилось на ремонт.зі своєї кишені довелось ще додати 16 тис. грн.Хочете зберегти свої нерви та нерви іншої сторони (якщо ви станете винуватцем ДТП) - трішки доплатіть та візьміть автоцивілку у НОРМАЛЬНОЇ страхової, а не в цих пройдисвітів. З цими більше жодних відносин, ніколи.
15.11. 2024 стала потерпілою стороною, де виноватець був затрахований в цій компанії. На сьогодні 12.12.2024 р., представники компанії жодного разу самостійно не зв'язалися зі мною, всі комунікації потрібно вибивати, між чатом, гарячою лінією, представником в місті ( до речі до якого одразу по факту звернулася, щоб надали перелік документів які від мене потрібні, але цей перелік отримала від гарячої лінії, а від спеца тільки на наступний день, після того як телефонувала і нагадувала) Агент який оглядав авто- незалежний експерт, єдиний адекватний з ким можна було поспілкуватися відносно строків виплат, та і взагалі відносно ситуації. Після спілкування з гарчою лінією не отримала жодної компетентної відповіді на свої питання, тільки -чекайте з Вами зв'яжеться фахувець який обслужає Ваш регіон/місто....і досі НІХТО самостійно не зв'язався. За цей час ще не озвучили і приблизної суми розрахунку відшкодування - тому за суму виплат нічого сказати не можу ....чекаю...
Игнор, Обман, Некомпетентность: Сроки по делу затянули максимально настолько, насколько позволяли нормы закона "Про ОСЦПВ"(это раз). Сумму компенсации, которая была со мной согласована, в итоге без меня пересмотрели и урезали на треть (это два). Сопровождение дела велось на отшибись, менеджер попросту месяцами не перезванивал. В итоге, при всей моей правоте, уйма времени (4 месяца с момента ДТП) и нервов в топку, к тому же потеря в денежных стредствах. Не рекомендую даже своим врагам.
Клієнт даної компанії вчинив ДТП, після звернення, я нічого не можу дізнатись в страхового консультанта, він не відповідає на поставлені питання, обіцяє набрати і не набирає, маю тільки негативний досвід, не раджу мати досвід з цією компанією. Виплати не було.Відкорегую, так як ваша компанія комунікує тільки у відгуках гугла.Прошу пояснити, раз ви вже тут написали про попереднє дтп? А я вам скажу що його не було. Тому прошу не вводити в оману людей це раз. По друге ви жодного разу не подзвонили і не пояснили ні терміни, ні те що щось йде не так, а зараз озвучили свої припущення. Ваш консультант мав глупість сказати з самого початку тиждень-два. Тому можете своє згідно законодавства розказувати на базарі. Бо треба комунікувати правильно, або в вашому випадку просто комунікувати. Бо ви цього не робите. При першій зустрічі треба було сказати реальні терміни, а не фантазії.ОновленняПісля дзвінка з менеджером і після відгуку, ніхто так і не почав працювати. Документи після 2 дзвінків так нікуди не передавалися.Менеджер не компетентний, організація дно.Максимально кончена страхова компанія.Оновлення 2Виплачена сума, за які не зробиш навіть половини ремонту, сума не була озвучена, коментарі відсутні. Буду оскаржувати.
Доброго дня ! хочу застерегти та попередити всіх хто планує придбати полюс в страховій компанії ББС Іншуранс!!! Звернулися до страхової в зв’язку з виплатою по страховому випадку де ми були потерпілими. Проводилась незалежна експертиза з оцінкою заподіяної шкоди, страхова значно занизила суму страхової виплати. Звернулися з позовом в суд на компенсацію різниці, але страхова подала зустрічний позив з проханням відсудити в нас половину суми , яку вони нам компенсували. Мало того, що заплатили значно меншу суму ніж по експертизі так ще й хочуть забрати половину того , що виплатили. Шахраї!!!
После страхового случая компания выплатила 100т из 143т. Спустя 2 месяца подала на нас *юр лицо" в суд и судится что бы мы им вернули 40 т из выплаты тк они привлекли эксперта подставного который им дал заключение что страховая много выплатила. Идут суды. Наша фирма уже потратила на адвокатов 20т и на ремонт тс более 200т. Теперь думайте какие они козлы