Жахливо, пів дня витратив на комунікацію для поновлення можливостей користуватися мобільним додатком, заблокованим ощад. Нікому не рекомендую.
жахливо. творят что хотят, могут блокировать без основания деньги , могут принимать/не принимать деньги ,я не говорю уже об отношении, разговор через спину, в реальном понимании а не переносном, сидят обсуждают при клиенте свои личные дела по телефону. до сегодняшгего дня самый худший банк, с которым мне довелось столкнуться.гарячая линия с мальчиками-спальчиками и девочками -припевочками, которые ничего не могут ответить по существу, которые никогда ничего не знают. письма писать бесполезно, даже некий комплаенс офис -это полная фигня, люди там абсолютно бесполезны. если вы еще думаете , открыть ли там счет- бегите как можно дальше и быстрей.
Сервіс банку бажає кращого таких ПОВІЛЬНИХ менеджерів я ще ні в якому банку не зустрічав , 1 людина 1 година , добровільно ні в якому разі в цей банк не йдіть
Нахожусь в Европе. Сделал 20.11.2025 покупку в интернете. Сумму под списание заблокировали. В дополниение ещё и комиссию,чего другие банки не делают. Статус операции: ожидает обработки. Третий день. Третий без изменений. Деньги интернет-магазину не поступили. Товар может уйти. Чёрная пятница всё таки. Но Сбербанку наплевать. Или украинский Сбер тоже отключили от международных платежей?
Добрийдень,хочу висловити слова вдячності, відділенню 10021/077 ,та особисто Корчевській Н.Н за допомогу в оформленні 1000 від президента.
Відвідалавідділення банку на вул. ОрестаВаскула 23/25, враженнячерез край: записатись потрібно (за вийнятком ощада ніде такого немає) про те щопотрібніпапаерві документи ніхто не пропереджає, президент каже "країнавсмартфоні", виготовлення карти киянина 14 днів, це ж карта !!!! а не портрет. Прост жах!
В городе Харьков постоянный обман на деньги клиентов банка во время переоформления карт,россказни про переоформление за 100 и 150 грн это бред,это страховка которую тебе втюхивают обманом и которая не обязательна.Любое переоформление карты в ощад банке БЕСПЛАТНО!!И отправки на родное отделение "где открывал карту",рассказни что только по записи и прочее это все ложь так как менеджерам тупо влом работать.
Не дай Боже мати рахунок в цьому банку. Таке хамство можна зустріти тільки в черзі на базарі або я навіть не знаю, де ще. Робила запит у нотаріуса, був залишок на рахунку у моєї мами, я хотіла оформлювати на нього спадщину. Прийшла, сіла за стіл до вільного менеджера, починаю розповідати свою справу, вона не відриваючись втикає в свій телефон. Питаю "Я вам не заважаю?" Вона "А присядьте на диванчик, почекайте іншого менеджера". Кліентооріентованість на рівні.
за найгіршою оцінкою. контактні телефони відділень не актуальні. співробітники КЦ Діана, Назар не володіють інформацією по актуальних телефонах
Доброго вечора, хочу залишити відгук, про Ощадбанк, так як я думав , що це самий захищений банк від шахраїв, бо він є державний. Але нажаль коли я стикнувся з шахрайськими діями, що в зламали мій Ощад24, я помітив це, одразу набрав гарячу лінію банку, та просив заблокувати усі дії, але в цьому мені було відмовлено оператором, що вона не може блокувати ці дії, бо йде переказ на інший банк. Таким чином, під час розмови з оператором, вони вкрали в мене 59000 кредитних коштів. При чому самі змінили ліміти кредитних коштів.І в кінці розмови з оператором , він відповів, що я сам винуватий у ситуації, і просто заблокував порожні картки та додаток. На данному етапі ведуться слідчі дії, але банк все заперечує у користь шахраїв.Складається підозра, що сам банк у цьому заінтересований та підтримує шахраїв.Прошу всіх звернути увагу за кредитними коштами, та заблокувати кредитні картки, щоб не стати жертвою шахраїв, бо доказати свою невинність практично неможливо.