Додаток не зручний, щоб створити та потім входити в додаток треба пройти сім кіл аду, а якщо ви видалили його а потім встановили знову то будете проходити по нові сім кіл аду. Не рекомендую.
Гаряча лінія у Обанк ніяка! Всі питання трошки складніші ніж "Як поповнити картку?" відправляють вирішувати у відділення. Це так по вашому працюють цифрові банки? Ви навіть інформацією про власні комісії не володієте. Просто жах, а не підтримка клієнтів!
Складається враження, що О банку не потрібні нові клієнти! Сім кіл пекла пройти і так і не стати клієнтом цього банка віддалено! Спочатку постйні помилки, потім обличчям крутила сто разів, нарешті пропустило. Потім їм не підійшли мої документи з Дії. І нарешті після звернення на гарячу лінію пояснюють, що потрібні тільки документи з пропискою! А оскільки в Дії їх немає, потрібно їхати у відділення. Це у мене вперше. Усім банкам документи з Дії підходять, цим дивакам ні! Ну то втрачайте і далі можливість отримувати нових клієнтів.
відкрив депозит. під кінець строку захотів закрити але закрити можна тільки коли закінчиться період. пролонгація стоїть автоматично в додатку вона не знімається хоча колл центр каже що за 5 днів можливо убрати але додаток це не дозволяє.так що якщо не встигли наступного дня після закінчення строку депозита закрити в додатку або приїхати особисто у відділення то банк сам забере знов ваші грошики і ви їх не побачите. а ще ці шахраї запросто здеруть з вас комісію за переводи грошей через 3-4 доби після переводу хоча коли ви набираєте в додатку платіж то там комісія пише 00.00 грн. але вони через 3-4 дні вам ії нарахують . от такі справи
Приложение постоянно доставляет проблемы. Авторизоваться проблема, сделать селфи проблема, а теперь ещё и войти проблема
Воруют деньги, не предоставляют квитанцию в которой указаны реквизиты получателя, в поддержке сами не знают что ответить, например прошу увеличить количество транзакций, спрашиваю после 12 снова будет прежний лимит, на что получила ответ «если все хорошо, то сохранится, а возможно и нет». В отделении всем *** на тебя, они не заинтересованы помочь разобраться, грубые и некомпетентные, первый раз такое вообще встречаю!!!
Класс123456789
Було б цікаво спробувати, але читаю на їх сайті, як відкрити карточку і там написано через дію...,ок, а якщо в людини її немає, чи не хоче заходити в неї, то карточку не отримати? Це дивно, що банк своїми руками зменшує собі клієнську базу і оскільки я навіть відкрити карточку не можу, то оцінка відповідна
Як додаткова картка додаткового банку - піде. Якщо ви за кордоном, то теж не поганий варіант. В цілому нічого революційного немає, але і якісь серйозні проблеми я не зустрічав. Звісно є певні питання на які можна звернути увагу, наприклад, коли робив селфі для отримання картки, то вийшло разу з 4-5, і в цілому іноді щось грузить довго, але це все не значні мінуси. Головне що все працює.
Як ідея дійсно заслуговує уваги, але технічно поки є куди рости. Наприклад, ось реєстрація-відкриття картки, хоча в теорії все швидко, а на практиці через те що повільно все підгружається і завантажується, то забирає багато часу. Що стосується вже користування, не ідеально, але в цілому поки ок, політ нормальний.