0 800 307 555
0 800 307 555
O.Bank

O.Bank

2,58

Отзывы о O.Bank

  • 24 сентября 2025 г. в 15:34

    Мне нужна эта карта

  • 28 августа 2025 г. в 03:38

    Сделала перевод со своей карты отп на idea банк ,счёт был обмежен на видатковiоперацii,предоставьте подтверждение откуда это поступления

  • 18 августа 2025 г. в 07:15

    Я хочу такую кврту

  • 9 июля 2025 г. в 22:18

    Банк повне заблокували кошти попросили документи що я військовий надав одразу убд і військовий квиток , місяць ніхто не розблоковує і нічого не каже ...

  • 7 июля 2025 г. в 13:44

    Вы знаете я очень разочаровалась вашим онлайн банком!!!!! Мало того что два месяца заблокировали карту.на 3750. Гр. Я объяснила что продаю и покупаю опт.детские вещи. Вы каждую неделю мне обещали решить вопрос а сейчас вообще заблокировали

  • 5 июля 2025 г. в 11:18

    Жах! процес реэстрації адовий. Фізичну підпис вимагають. БанкІД не підходить .. Видалив та забув. Доречі в цей самий день отримав картку іншого банку за 10 хвилин через НБУ ІД.

  • 26 мая 2025 г. в 21:12

    Додаток не зручний, щоб створити та потім входити в додаток треба пройти сім кіл аду, а якщо ви видалили його а потім встановили знову то будете проходити по нові сім кіл аду. Не рекомендую.

  • 20 мая 2025 г. в 13:23

    Гаряча лінія у Обанк ніяка! Всі питання трошки складніші ніж "Як поповнити картку?" відправляють вирішувати у відділення. Це так по вашому працюють цифрові банки? Ви навіть інформацією про власні комісії не володієте. Просто жах, а не підтримка клієнтів!

  • 8 мая 2025 г. в 17:33

    Складається враження, що О банку не потрібні нові клієнти! Сім кіл пекла пройти і так і не стати клієнтом цього банка віддалено! Спочатку постйні помилки, потім обличчям крутила сто разів, нарешті пропустило. Потім їм не підійшли мої документи з Дії. І нарешті після звернення на гарячу лінію пояснюють, що потрібні тільки документи з пропискою! А оскільки в Дії їх немає, потрібно їхати у відділення. Це у мене вперше. Усім банкам документи з Дії підходять, цим дивакам ні! Ну то втрачайте і далі можливість отримувати нових клієнтів.

  • 5 мая 2025 г. в 21:13

    відкрив депозит. під кінець строку захотів закрити але закрити можна тільки коли закінчиться період. пролонгація стоїть автоматично в додатку вона не знімається хоча колл центр каже що за 5 днів можливо убрати але додаток це не дозволяє.так що якщо не встигли наступного дня після закінчення строку депозита закрити в додатку або приїхати особисто у відділення то банк сам забере знов ваші грошики і ви їх не побачите. а ще ці шахраї запросто здеруть з вас комісію за переводи грошей через 3-4 доби після переводу хоча коли ви набираєте в додатку платіж то там комісія пише 00.00 грн. але вони через 3-4 дні вам ії нарахують . от такі справи

Показать еще
Сторінка 1 з 3