Кредо
Доброго Здоров'я!В компанії "Кредо"Маю страховий поліс "Захист на кожен день "з 2017р по теперішній час,за цей проміжок часу мав 3 або 4 травми,по всіх отримав страхові виплати. Дякую Керівництву і всій Команді. Приємно задоволений!!! ps... з минулого місяця компанія не працює з ПриватБанком продовжую договір,сплачую внески самостійно на реквізити Компанії ""Кредо "" всім Успіхів,Здоров'я Мирного Неба!!!
Менеджер Карпова веде себе грубо,,некомпетентно.Видалила мою заявку,не приймає недостаючих документів.Додзвонитися неможливо,вона заблокувала номер Гаряча лінія не відповідає .Можуть тільки гроші знімати.
Жахлива страхова. Страховий випадок (по автоцивілці) настав 2,5 місяці назад, всі документи і заяви з нашого боку надані, експерт машину оглянув протягом пари днів. І все, тиша. Жодних виплат не отримали досі, навіть розрахунку суми відшкодування станом на зараз немає. На надцяте звернення по телефону тільки зараз претензійним тоном сказали, що винуватець не надав рішення суду, хоча це жодним чином мене, як потерпілу сторону, не повинно обходити, це вони повинні з нього це рішення вимагати. Але ок, я подзвонила винуватцю, але з ним ніхто з цього приводу і не зв'язувався, я перша дзвоню! Шахрайська якась шарашкіна контора, а не страхова. Справа № 3017364
Компанія яка тільки гроші здирає.Якщо щось сталося шукають причини щоб не платити.Зломав ногу,ще на больничному був а вже відмова у виплаті страхового випадку прийшла.Як ПриватБанк з тими афірістами працює?
Пі**ри.Гроші автоматом знімаються.а виплати ніякої.Приват банк позорище вам.
Отвратительная компания. Оторвало палец полностью. А выплата 2900. Если б оторвало голову дали бы 5000?
13 травня трапилась страхова подія, експертиза пройдена, всі документи надані. Сьогодня 12 вересня, пройшло 4 місяці, я не маю ні виплати, ні навіть суми збитків внаслідок страхової події. Працює лише телефон гарячої лінії, всі інші номери телефонів фіктивні. Агент, що продав страховку, навіть не надав прізвище керівника компанії, запропонувавши мені шукати це в інтернеті. Висновки - це не страхова, це - злодійська компанія. Звісно, що більше ніяких справ з нею не буду мати, і нікому не раджу! Для відновлення справедливості і закону буду звертатись до МТСБУ, Фінуслуг і в суд. Нехай Божа кара прийде до злодіїв, які крадуть людські гроші, час і здоров'я!
Честно говоря ужасней страховой ещё не встречала. Дозвониться практически не реально, а если и удается до на другой стороне сидят некомпетентные и непрофессиональные менеджеры. Они никогда ничего не знают. Выплаты? Они есть но "сколько посчитала компания" столько и выплачивает, и с задержкой ужасной.
ДТП трапилось більше двох місяців тому! Всі документи і заяви були надані страховій! Експерт був через 4 дні. На електронну пошту страхової відправлені необхідні заяви, всі документи, а також заява на отримання розрахунку страхового відшкодування та заява на виплату страхового відшкодування. Відправлено на 2 електронні пошти (згідно вказівок гарячої лінії страхової) - credo@credo.zp.ua, credodtp@credo.zp.ua. Представники страхової компанії зі мною, як потерпілою, не звʼязувалися. Страхова відповідає лише на гарячій лінії : 0800500301, але там нічого не знають та говорять, що в базі не має ніякої інформації, зазначають, що передають інформацію!!! Але кому передають, невідомо! Результат 0!!! Я вже знаю по імені кожного оператора та їх робочий номер. Також, як і всім, дали, мабуть, не функціонуючий номер телефону менеджерів 0675234090! Але за цим номером не відповідають НІКОЛИ!!! Цілий день телефонували! Справа № 3015844.
Шахраї