0 800 307 555
0 800 307 555

Банк з доставкою додому

Як користуватися банківськими послугами, не встаючи з дивана

Коронавірус максимально перемістив наше життя в онлайн. І хоча карантин поступово послаблюють, але зайвий раз виходити в місця скупчення людей поки що все ж таки не варто. Благо в інтернеті сьогодні можна замовити все що потрібно: продукти, ліки і безліч інших товарів та послуг. І сфера фінансів - не виняток. Банки подбали про те, щоб ви змогли проводити всі потрібні фінансові операції віддалено, не встаючи з дивана, з ноутбуком на колінах. Ми розповімо, що потрібно для того, щоб віддалено користуватися основними банківськими послугами.

Замовлення та отримання банківських карток

Щоб почати працювати з банком віддалено, потрібні три інструменти: банківська картка (одна або кілька), інтернет-банк і сам інтернет.

В Україні сьогодні працюють 75 банків. Стати клієнтом деяких можна без візиту до відділень. Заявку на оформлення дебетової або кредитної картки можна подати на сайті банку, заповнивши потрібні поля з даними про себе і відповівши на кілька обов'язкових запитань. Банк розгляне її і, в разі схвалення, виготовить картку і доставить її вам. Доставка може бути до найближчого відділення «Нової пошти» – так клієнтам картки доставляє monobank. А може бути і кур'єром додому – так це реалізовано у Ідея Банку, Банку Форвард, Альфа-Банку.

Порада

Краще мати картки не одного, а кількох (2-3) банків. Якщо з однією з карток виникнуть проблеми (вона буде з якоїсь причини заблокована або, наприклад, буде перевищено ліміт на розрахунки в інтернеті), то завжди можна скористатися однією із запасних. До того ж різні картки дають різний кешбек на певні покупки. І щоб заробляти максимальну винагороду, потрібно вивчити структуру своїх витрат і для кожної категорії використовувати кращу картку з кешбеком.

Відкриття та закриття депозитів

Якщо у вас є вільні кошти, ними можна розпорядитися з користю, відкривши депозит. І якщо валюта депозиту – гривня, то для цього зовсім не обов'язково з'являтися в банку. Достатньо переказати гроші на картковий рахунок і вже з нього відкрити депозит. Це можна зробити на комп'ютері або смартфоні, якщо у банку є свій мобільний додаток.

Також з комп'ютера або смартфона можна пролонгувати вклад, який закінчився, або оформити новий, і сума з відсотками впали на картку.

Порада

Якщо у Вашого банку є інтернет-банк, в якому можна відкривати депозити, краще робити це саме віддалено. По-перше, не всі банки дозволяють потім віддалено керувати вкладами, відкритими у відділенні. Це означає, що після закінчення терміну дії депозиту, щоб його забрати або продовжити, вам обов'язково доведеться їхати у відділення. По-друге, за вкладами, відкритими онлайн, багато банків платять підвищений відсоток – плюс 0,5-1,5% до звичайної процентної ставки.

Бонус до депозиту

Ви також можете отримати підвищений відсоток за банківським вкладом, якщо оформите його віддалено у фінансовому супермаркеті Finance.ua. Ми гарантовано заплатимо вам до + 1,25% річних до процентної ставки.

🎁 Банки з бонусами до депозиту

Звідки береться бонус? Все просто: банки платять нам за те, що ми приводимо їм нових клієнтів, і більшу частину цих грошей ми віддаємо вам. Оформіть депозит прямо зараз, і ми поділимося грошима з вами.

Обмін валюти онлайн

З 7 лютого 2019 року в Україні дозволено онлайн-обмін валюти. Щоб ним скористатися, потрібні картки у відповідних валютах, інтернет-банк або мобільний додаток (у деяких банків онлайн-обмін працює тільки в мобільних додатках). Це може бути реалізовано як звичайний переказ між вашими картками в різних валютах. Наприклад, якщо ви переказуєте гроші з гривневої на доларову або єврову картку, то на останню буде зарахована валюта, сконвертована за поточним курсом банку. І навпаки. Все це можна зробити віддалено.

Порада

Дізнайтеся заздалегідь, чи є у вашому банку онлайн-обмін валют. Поки що така функція доступна клієнтам далеко не всіх фінансових установ. Часто люди, які багато працюють з валютою, відкривають потрібні картки в Альфа-Банку і Таскомбанку, у яких курси обміну та умови переведення в готівку валюти одні з найбільш вигідних на ринку.

Отримання та відправка переказів

Для того щоб отримати переказ з-за кордону, теж не обов'язково йти у відділення. Досить бути клієнтом державного Приватбанку, в якому віддалено можна отримувати перекази через Western Union та інші системи. Все, що потрібно, – встановлений інтернет-банк Приват24 і одна оформлена картка в гривні. Далі ви зможете віддалено відкрити віртуальну картку в потрібній валюті, на яку буде зараховано переказ. Потім нею в разі потреби можна буде оплачувати покупки на зарубіжних інтернет-сайтах, оформляти валютні вклади або міняти валюту на гривню онлайн.

Також в Приват24 віддалено можна і відправити перекази за кордон.

Порада

Перш ніж проводити такі операції самостійно, бажано ознайомитися з інструкцією на сайті банку і поставити уточнювальні запитання службі підтримки, якщо такі будуть.

Комунальні платежі

Довгі черги пенсіонерів з комунальними «книжками» в руках у відділеннях «Ощада», «Привату» та інших банків або «Укрпошти» – звичайне явище. У них можна простояти щонайменше годину, а це великий ризик підхопити який-небудь вірус і розхитати нервову систему. Цього можна уникнути, якщо платити всі комунальні платежі виключно через інтернет-банк. У багатьох банків оплата комунальних платежів реалізована дуже просто і зрозуміло на інтуїтивному рівні. Особливо варто виділити в цьому питанні Приватбанк і monobank. Це, до того ж, часто ще й дешевше, ніж платити через касу. А деякі банки – наприклад «Таском» – при цьому навіть нараховують кешбек.

Порада

При оплаті комунальних платежів варто користуватися шаблонами – або тими, які створює банк, або збереженими під час попередніх платежів. З ними платити буде в рази простіше і швидше.

Вирішення проблем і суперечок з банками

У роботі з банками періодично виникають різні проблеми: закінчується термін дії картки або з якоїсь причини її блокують; не виходить відкрити або, навпаки, закрити депозит; виникають складнощі при проведенні платежів або отриманні грошей, а також багато інших питань.

Для вирішення більшості з них зовсім не потрібно йти в банк. Це можна зробити віддалено. Перш за все, варто вивчити сайт банку, як мінімум його головну сторінку. Відповіді на найчастіші запитання, швидше за все, там вже є, і, як правило, на видному місці.

Так чи інакше, переважну більшість проблем можна вирішити за допомогою служб клієнтської підтримки, зателефонувавши в кол-центр банку або написавши в онлайн-чат і розповівши про проблему фахівцеві. Щоправда, через перевантаження під час карантину додзвонитися на «гарячі лінії» банків стало складніше. Але це все одно простіше і швидше, ніж іти у відділення (особливо, якщо не працює громадський транспорт).

Порада

Рекомендуємо скласти список телефонів служб підтримки та адрес сайтів банків, з якими маєте справу. Це скоротить час вирішення вашого питання. У разі, якщо банк пропонує передзвонити, погоджуйтеся: це може бути швидше, ніж чекати, поки з'явиться вільний фахівець гарячої лінії.