Налаштування регулярних платежів у Приват24

Вони можуть спростити вам життя, але за ними потрібно стежити

Всім періодично доводиться здійснювати одні й ті самі платежі. Деякі дуже бажано проводити вчасно. Наприклад, забувши вчасно погасити кредит або кредитку, можна нарватися на зайві відсотки, а не сплативши за інтернет або мобільний зв'язок – позбутися і того, й іншого. Добре, що є Приват24, де регулярні платежі можна налаштувати один раз і більше не боятися їх пропустити. Робиться це досить просто, майже так само просто, як підписатися на наш канал в телеграмі.

Як створити регулярний платіж у Приват24

Щоб налаштувати регулярні платежі в Приват24, потрібно обрати вкладку «Всі послуги» -> «Платежі» -> «Регулярні платежі (календар)». З'явиться схожа на календар форма створення регулярних платежів:

Якщо почати набирати реквізити платежу в полі над календарем, з'явиться наступне вікно:

Як бачимо, можна створити чотири види регулярних платежів:

  • оплата послуг;
  • поповнення мобільного телефону;
  • переказ за реквізитами на будь-яку картку або рахунок;
  • переказ зарплати або пенсії з картки іншого банку.
Майте на увазі

За проведення регулярного платежу Приватбанк бере 1 гривню комісії

Які платежі варто зробити регулярними

Це дуже корисна послуга, якщо розумієш, для чого вона тобі потрібна, і знаєш, як її правильно налаштувати.

За допомогою регулярного платежу зручно, наприклад, поповнювати дитячу приватівську картку «Юніор», щоб у вашого чада завжди були кишенькові гроші, або «Універсальну» картку для близьких або родичів.

Налаштувавши регулярне поповнення мобільного, ви не залишитеся без зв'язку в найбільш невідповідний момент. До того ж поповнювати телефон через регулярний платіж вигідніше, ніж окремим переказом. У другому випадку «приват» візьме комісію, яка буде залежати від суми платежу:

  • до 50 грн – 1 грн;
  • 50,01-100 грн – 2 грн;
  • 100,01-150 грн – 3 грн;
  • 150,01-200 грн – 4 грн;
  • понад 200 грн – 5 грн.

При «регулярному» поповненні комісія становитиме 1 гривню незалежно від суми.

Якщо використовувати приватівську «Картку для виплат», то можна майже безкоштовно здійснювати регулярні платежі на рахунки юридичних осіб – комісія становитиме 1 гривню. Є люди, які постійно купують у компаній певні послуги і платять їм через платежі за реквізитами. Для них це буде дуже доречно.

Нарешті, якщо регулярними платежами оплачувати комуналку за допомогою приватівської пенсійної картки, то більшість платежів будуть взагалі безкоштовними. Точніше, комісії не буде, якщо у банку укладено договір з компанією – постачальником послуг. А такі договори у «Привату» укладені з багатьма комунальними підприємствами.

Поповнення мобільного регулярним платежем

Поповнення мобільного – один з найпопулярніших платежів. Розгляньмо на його прикладі створення регулярного платежу.

Для цього обираємо «Поповнити мобільний» і потрапляємо на екран, де потрібно ввести номер телефону:

Як бачимо, поповнити можна номера п'яти операторів зв'язку: Київстар, Vodafone, Lifecell, Укртелеком та Інтертелеком.

Вводимо номер і натискаємо «Налаштувати регулярний платіж», після чого потрапляємо на наступний екран:

Тут можна налаштувати:
1) Період оплати. Доступні 4 варіанти:

  • Довільний період. Наприклад, кожен 28-й день. Дуже актуально для сучасних тарифів, які розраховані не на місяць, а на 4 тижні;
  • Місяць. При цьому списання буде щомісяця в обрану дату списання;
  • У міру витрат. Це працює так. Мобільний оператор відслідковує залишок на рахунку і повідомляє банку, коли потрібно поповнити рахунок. Мінімальна сума залишку – 5 гривень. При її досягненні ваш рахунок буде поповнено на зазначену в платежі суму;
  • Від зарахування. Ця опція працює тільки із зарплатними, пенсійними або картками для соціальних виплат. Рахунок буде поповнено автоматично при надходженні на картку чергового платежу.

2) Дату списання. Її можна вказати вручну або клікнути на календар і обрати потрібний день.
3) Картку/рахунок для списання. Джерело списання коштів. Це може бути як поточний рахунок, так і картка (дебетова або кредитна).
4) Альтернативну картку/рахунок для списання. Альтернативне джерело коштів на випадок, якщо на основному виявиться недостатньо грошей.
5) E-mail, на який буде відправлятися квитанція після оплати.
6) Суму платежу.
7) Призначення платежу.

Заповнивши всі поля, натискаємо «Додати в календар платежів». Після цього платіж буде відображатися в календарі. Наприклад, ось такий вигляд в ньому має регулярне поповнення мобільного телефону на 30 гривень 24 числа кожного місяця:

Нижче під календарем буде видно список всіх ваших регулярних платежів, якщо їх декілька:

Як видалити регулярний платіж

Будь-який створений регулярний платіж можна:

  1. Призупинити. При цьому він не буде проводитися доти, доки ви його знов не активуєте.
  2. Редагувати. Можна ввести інші дані або обрати інші вихідні картку/рахунок.
  3. Видалити повністю. При цьому система попросить уточнити, чому ви вирішили відмовитися від послуги:

Потрібно буде вказати один з трьох варіантів відповіді:

  • платежі або реквізити стали неактуальними;
  • користувач незадоволений якістю послуги;
  • не вистачає функціоналу.

Якщо оберете третій варіант, вас в окремому віконці додатково попросять розповісти, чого саме не вистачає у функціоналі:

Так розробники інтернет-банку організують зворотний зв'язок з користувачами, щоб постійно допрацьовувати сервіс.

Як правильно користуватися регулярними платежами

З одного боку, регулярні платежі створені для того, щоб їх «налаштувати і забути», з іншого – про них завжди потрібно пам'ятати і адмініструвати. І це, мабуть, їх єдиний недолік. Про що мова?

1. Не забувайте в міру необхідності міняти їх реквізити

Простий приклад: ви змінили номер мобільного телефону, але забули переналаштувати регулярний платіж. Тоді він просто піде на користь мобільного оператора. А ваш чинний номер за несплату можуть заблокувати або обмежити в функціях.

Або інший приклад. Припустімо, близька людина, чию картку ви регулярно поповнюєте, перевипустила її з новим номером. Якщо не зміните реквізити платежу, ваші гроші підуть і через добу просто повернуться, а ваш підопічний залишиться без фінансової підтримки.

2. Видаляйте неактуальні платежі

Наприклад, змінилася компанія, яка обслуговує у вашому домі домофон. Слід відразу видалити старий платіж і сформувати новий. Інакше ви просто подаруйте гроші компанії, яка вже не робить вам ніяких послуг.

3. Слідкуйте за вартістю послуг

Ціни змінюються, і про це теж треба пам'ятати. Припустімо, зросла щомісячна плата за мобільний телефон або будь-яку іншу послугу. Не переналаштувавши регулярний платіж, ви ризикуєте залізти в борги або навіть бути відключеним.

4. Слідкуйте за сумами в платіжках

В першу чергу це стосується оплати комуналки. Налаштувавши автоматичний платіж, ви втрачаєте контроль за тим, скільки і кому платите. Можна перестати контролювати суми в платіжках, які не завжди бувають виправданими.