Сенс Банк
Неможливо увійти в застосунок. Вирішити питання у відділенні, фахівці ніяк не сприяють.
Дякуємо, що поділились своїм досвідом із нами. Для нас це дуже важливо 🫶 Зі свого боку ми повністю розуміємо вас та ваші емоції щодо проблеми із застосунком, адже на сьогодні мобільний банкінг є зручним способом для керування та контролю своїх фінансів. Ми дуже хочемо вам допомогти вирішити це питання, тому будемо вдячні якщо ви виконаєте певні дії. Для початку, будь ласка, спробуйте перевстановити застосунок та повторити спробу. Якщо проблеми залишиться, то напишіть нам на help@sensebank.com.ua. В листі вкажіть ваші ПІБ, номер телефону, що вказаний у системі банку, також додайте дані про ваш пристрій (модель та версія операційної системи) та залишить короткий опис проблеми, що виникає при вході, разом зі скріншотом чи записом екрану, щоб було видно цю помилку. У листі вкажіть номер звернення 7115227. Чекаємо на ваш лист☺️ З повагою, Андрій 💙
В банку або тривога, або нема спеціалістів.
Дякуємо, що поділились своїми враженнями з нами. Для нас дуже важлива думка клієнтів про нашу роботу🤗 На сьогоднішній день наш банк робить все можливе, щоб адаптуватись до умов сьогодення та надавати нашим клієнтам сервіс найвищого рівня. Але, на жаль, на повітряні тривоги ми не можемо вплинути, тому під час сигналу тривоги наші відділення не працюють, адже безпека наших клієнтів та співробітників завжди для нас на першому місці. Якщо ви маєте термінове питання, а відділення зачинене через тривогу, то ви завжди можете звернутись до нашої підтримки у чаті, відеочаті чи зателефонувавши на гарячу лінію. Де наші спеціалісти зроблять усе можливе для вирішення вашого питання. З повагою, Андрій💙
Как получить карту иностранцу? Есть израильский паспорт и ИНН.
Нам дуже приємно, що вас зацікавили наші продукти🤗 Для оформлення картки нашого банку вам потрібно звернутись до найближчого відділення із документами. Якщо ви резидент України, але громадянин іншої держави, то із собою потрібно взяти документ, який засвідчує особу (з відміткою про дозвіл на постійне місце проживання на території України або інший документ, що підтверджує факт дозволу на постійне проживання в Україні) та ваш РНОКПП (ІПН). Ознайомитись з адресами та графіком роботи наших відділень ви можете за посиланням https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/9159664480658 З повагою, Андрій 💙
Я так розумію, що це був раніше Альфа банк рашки?
Ні, банк завжди був і є українською юридичною особою з 4500 українськими співробітниками. Ми працюємо для більш ніж півтора мільйона українців, наших клієнтів. Податки, що сплачує банк до бюджету України, йдуть на посилення боєздатності української армії. З 22 липня 2023 року банк став державним. Міністерство фінансів України та Фонд гарантування вкладів фізичних осіб уклали договір купівлі-продажу 100% акцій системно важливого АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "СЕНС БАНК". Жодного відношення до росії Банк не має. Єдиний власник — держава. Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Хочу открыть карту
Ми дуже раді, що ви зацікавлені послугами банку та бажаєте приєднатись до нашої Sense-сім'ї☺️ Відкрити картку можна за кілька хвилин, для цього достатньо лише встановити застосунок банку Sense SuperApp та пройти у ньому коротеньку реєстрацію, під час якої ви зможете обрати підходящу вам картку. Ось за цим посиланням можете переглянути покрокову інструкцію з оформлення https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360016970939 У разі виникнення додаткових запитань, будь ласка, напишіть нам у чат із застосунку або на help@sensebank.com.ua 😉 З повагою, Андрій 💙
Реєстрація з/п картки - довге, не зручне, працює через раз, а то і не працює... Через Дію - не робе... Якщо фото документів, знову ж через ..опу вся активація!!! Біометрія в додатку не робе! В самому офісі банку, все те саме... Довго, нудно і нічого в висновку не працює! Розчарований! Дуже!
Дякую вам за звернення! На момент написання вашого відгуку у нас в застосунку проводилися роботи з оновлення системи для реєстрації/повторної ідентифікації, які передбачали використання Дії, через що процес працював не як зазвичай 😥 Дійсно могли виникати ситуації, які могли сповільнити роботу, проте, роботи були заплановані та проводились з метою покращення всього процесу Щодо ваших слів про біометрію - таких проблем не спостерігалося, тож, будь ласка, напишіть до нас на help@sensebank.com.ua (в темі потрібно зазначити номер запиту 7057127) - для більш детального розгляду проблеми 🙏 Я перепрошую за завдані незручності, та повністю розумію, що хотілося, щоб все пройшло швидко та без проблем 💙Мені б дійсно хотілося покращити ваші враження про нас, адже наш банк може багато що запропонувати клієнту - тож, якщо у вас виникнуть запитання, я радо допоможу та підкажу! Валерія
Вже другий раз попався на їх розвод. Дають карту хамелеон, відкривають кредитний ліміт — я ним користуюсь, вчасно кладу мінімальний платіж, ні однієї прострочки по платежам, сьогодні приходить повідомлення ваш кредитний ліміт закритий просто так без причини. Так, що не відкривайте в цьому банку ні яких кредитних карток, і це вже не перший раз таке, 3 роки назад була така ж історія, потім вони дзвонили казали, типу дайте шанс виправитись, я повірив, і тепер знову та ж, історія!!!
Дякую вам за відгук! Ми жодним чином не маємо на меті вводити наших клієнтів в оману, згідно з нашим ДБО, а саме з Додатком №4 п. 2.3. банк має право змінювати встановлений розмір кредитного ліміту, тобто, як збільшувати його, так і зменшувати 🙌 Банк приймає відповідне рішення враховуючи внутрішні критерії, проте, навіть якщо наразі у вас було зменшено кредитний ліміт - це не означає, що це назавжди 😉 Ви можете користуватися нашими продуктами й надалі — для підвищення шансів на надання ліміту, а також додатково залишити заявку на перегляд рішення банку звернувшись за номером 0800 50 35 30 (графік роботи: Пн-Нд (09:00 - 19:00). Під час повітряної тривоги лінія не працює) Чудово розумію, що повторення досвіду, з тим що у вас знову зменшують ліміт залишає неприємні враження, проте, як і у минулий раз - банк надав ліміт повторно, тож, є ймовірність що така пропозиція з'явиться у майбутньому 🙏 Завжди є сенс спробувати ще раз 💙 Валерія
Банк, дно просто, нікому не рекомендую. Додаток не працює у них, 2 години часу витратив, щоб спілкуватися з ними, і вони так і не вирішили проблему мою і я не можу зареєструватися у них в додатку, бо якість технічні проблеми.
Пане Віталію, добрий день👋 Дякуємо, що знайшли хвилинку поділитись своїми враженнями про нашу роботу. Для нас це дуже важливо. Наразі жодних проблем у роботі нашого застосунку не спостерігається, так само як і з реєстрацією нових клієнтів. Тому якщо у вас виникають труднощі з реєстрацією та входом у Sense SuperApp, будь ласка, напишіть нам на help@sensebank.com.ua. У листі вкажіть ваші дані (ПІБ та номер телефону), опис ситуації, дані про ваш пристрій, а також додайте запис екрану, щоб було видно послідовність ваших дій та на якому етапі виникає помилка. Чекаємо на ваш лист З повагою, Андрій 💙
Я Мошура Оксана Миколаївна,мати загиблого старшого солдата 3 штурмової бригади Азов, Момота Романа Сергійовича. В мене ситуація сталась жахлива. В мене був кредит у вашому банку,з 15-19 травня період коли потрібно було внести платіж,мій син загинув на війні та його везли на щиті додому. В цей період було здійснено 100 дзвінків з вашого банку для того щоб я проплатила кредит,оператору було сказано що мій син сьогодні їде на щиті додому і кредит буде проплачений пізніше тому що в той момент було не до кредиту але у відповідь я почула що особисті проблеми клієнта не є вашими проблемами та кредит потрібно платити вчасно. Мій син воював та загинув для того щоб ви могли сидіти своїми ****** в кріслах та давати свої ******* відповіді. Але у відповідь ніякого співчуття та ніякої поваги до загиблого воїна не було та немає. Я проклинаю вас та ваш банк. Не рекомендую звʼязуватись з цим банком.
Дякую вам, за те що звернулися, та розповіли про цю ситуацію Одразу хочу виказати вам співчуття щодо втрати, яку ви пережили 💔 Зі свого боку ми будемо назавжди вдячні героям, які залишили своє життя для здобуття перемоги в нашій країні, та які щоденно сміливо тримають оборону й захищають нас від підступних нападів ворога Ми завжди готові піти на зустріч нашим клієнтам, адже розуміємо, що в житті можуть виникнути різні обставини Тому, коли я прочитала про ваш досвід спілкування з нашими співробітниками, одразу ж подала запит щодо розгляду цієї ситуації 🙌 Будь ласка, напишіть до нас на пошту help@sensebank.com.ua (в темі листа потрібно буде зазначити номер запиту 6997448) або в чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport , щоб вирішити дану ситуацію 💙 Буду очікувати, Валерія 🫧
Цей банк самий хужий банк. Задовбують своїми дзвінками по 20-30 разів на день. 4 рази в суд подавали заблокували запрплатну карту. Дурять людей неіснуючими боргами. Це не банк а колекторська компанія по вибиванню боргів. Цей банк шахрай. Не рекомендую звязуваться з цим банком.
Пані Олеся, ми з великою повагою ставимось до кожного клієнта, адже це наша найбільша цінність — саме тому ми прагнемо до відкритої та прозорої взаємодії з клієнтами, й щиро цінуємо саме такий вид комунікації 💙 Справді часті дзвінки можуть втомлювати, але мета дзвінків завжди тільки інформативна, щоб допомогти знайти рішення. Ми жодним чином не налаштовані на створення труднощів для наших клієнтів, така кількість дзвінків зумовлена виключно потребою погашення поточних заборгованостей. Запевняємо, що жодна заборгованість не виникає на рівному місці й банк не вимагає погашення "неіснуючих" боргів. Розуміємо, що взаємодія з банком лишила у вас не найкращі враження, проте будемо вдячні, якщо ви напишете до нас на пошту help@sensebank.com.ua (у темі листав вкажіть: "Відгук на Finance.ua за 20.05.25") й поділитесь деталями щодо цієї ситуації, а ми зі свого боку усе проаналізуємо, а також допоможемо вам розібратись та закрити це питання 🫶🏻 Дякуємо вам, що поділились власним досвідом, для нас важливо чути наших клієнтів 😊 Ваш друг та помічник, Володимир 💎