monobank | Universal Bank
Вивод коштів з Pioneer на свою картку до 5 робочих днів! В інших банках це займає півгодини.
Вже не вперше стикаюсь з дискримінацією з боку Монобанку. І я, і мої батьки, також всі мої знайомі страждають від дискримінації цим банком, бо не мають ІПН. Стоїть офіційна відмітка від податкової служби України в паспорті, написана офіційна відмова. З усіма банками все в порядку, тільки в Монобанку проблема дописати програмно можливість замість ІПН реєструвати людину за серією і номером паспорту.Сьогодні з татом стикнулись з проблемою знову. Відкрив тато ФОП. Всім банкам підтягло одразу інформацію і почали пропонувати послуги, але так, як є приватний рахунок в Монобанку і вважали цей банк найбільш просунутим, не дивлячись на вмовляння бухгалтера фірми відкрити рахунок в іншому банку (не називаю в якому, щоб не було реклами), вмовили її відкрити в Моно. Але сьогодні при спробі відкрити рахунок ФОП нам банк написав, що без ІПН ми цього не зробимо. Служба підтримки абсолютно безкорисна, стандартні фрази, щоб клієнт відчепився - "проблема вирішується", "коли питання вирішиться - повідомимо" і т.п. Але проблема існує вже багато років! Навіть пройти авторизацію, щоб підписати петиції - неможливо з МОНО. З іншими банками можна, з моно ні.І вишенька на торті - татові банк заблокував картку приватну. Аргумент - третя особа має доступ. Це при тому, що ми з татом стояли поруч, він пройшов авторизацію з фото в застосунку Моно, і коли я написала, що допомагаю зараз татові, вони заблокували все.По факту служба підтримки не тільки абсолютно не допомогла з вирішенням проблеми, а ще й створила додаткові проблеми з блокуванням рахунків.Дуже розчарована в цьому банку. Відкриємо рахунок ФОП у інших, які не дискримінують громадян України, які законно користуються серією і номером паспорту замість ІПН.
Сьогодні, 1 липня 2025 року був приємно «здивований» сюрпризом від Монобанку. Хотів оплатити комуналку на суму 1400 грн., але видало повідомлення про те, що недостатньо коштів. При цьому мій кредитний ліміт- 50 тис. грн. Витрачено кредитних коштів - 4500 грн., які необхідно погасити в строк до 31 липня (тобто, кредит непрострочений).Я є клієнтом Монобанку вже п’ятий рік . Жодного разу не прострочив погашення по картці та жодного разу не платив відсотки за користування кредитними коштами, оскільки погашав заборгованість до кінця пільгового періоду. Так чому так ? А справа ось у чому. Я є військовим і з метою стабільної роботи банку військовим буде кредитний ліміт – нуль , оплата частинами – нуль (так повідомив оператор колл-центру).При зверненні до колл-центру банку оператор порадила використовувати її як дебетову. З якого біса ? Які такі переваги Ви дасте? Відсотки на залишок власних коштів - нуль. Безкоштовна плата за комуналку є також і у інших банках. Тому, прощавай моно, ти обнулив нашу дружбу ! А менеджменту Монобанку порадив би застосовувати індивідуальний і гнучкий підхід до клієнтів, адже втрата платоспроможного і постійного клієнта лише за ознакою, що він військовий, ніяк не сприятиме стабільній роботі банку.
Оцінка цьому банку мінус 0! Заблокована карта. Повідомила, що зателефонували шахраї. Через хвилину після дзвінку на гарячу лінію зателефонував шахрай. Навіть подумати не могла, що розблокувати він зможе на відстані без мого сигналу банку. Вкрали досить велику суму грошей. Навіщо заблоковувати карту, якщо її можна розблокувати іншим чином на відстані? Хочу запитати адміністрацію банку: де безпека не тільки банку, а і вкладників? Чому після повідомлення, що трансакції, які тільки що були зроблені шахрайські ,не скасовуються?
Звернувся в службу підтримки з цілью відмінити останню транзакцію (через 5-7 хвилин після оплати) так як натрапив на сайт-двійник, результат : заблокована карта, відміна транзакції не відбулась. 5 годин нікчемних діалогів чи з ботом чи з людиною. Все зводиться до перевипуску карти і неможливість доступу до особистих коштів
Мудаки , запропонували кредит на 150 тисяч, використав 50 тисяч ., пізніше мене мобілізували, повідомив про це їм, і одразу забрали невикористані кредитні кошти.Обяснили , що зробили мені безвідсотково на 50 тисяч які використав. Кажу менеджеру , зробіть без пільг як було але поверніть ту суму яка була до цього... проморощились бо я військовий ...
Повна юридична та етична безвідповідальність.Я не очікувала, що в 2025 році банк може незаконно блокувати рахунок, ігнорувати постанову державного виконавця про зняття арешту, і при цьому ще й знущатися з клієнта.Арешт з рахунку було знято офіційною постановою державного виконавця, яка виконана понад 14 днів тому. Протягом цього часу банк не виконав постанову, не надав пояснень, і лише годує обіцянками типу «заявка в роботі», «чекайте ще 30 днів». Я залишилася без доступу до власних коштів, без будь-якої допомоги чи реальних дій з боку банку.Усі звернення в чаті — це безкінечне знущання, де тобі по 7−8 годин відповідають одне й те саме, повторюючи шаблони без юридичної суті.Монобанк свідомо ігнорує закон, зловживає своїм положенням і затягує час, імовірно, сподіваючись, що я здамся.Monobank перетворився на токсичну структуру, яка більше схожа на закрите бюро, а не сучасний банк. Якщо завтра вони без пояснень заблокують і ваш рахунок — вас чекає те саме пекло.
6 днів намагалися відкрити рахунок для юридичної особи, 100 разів просили направити фото. Діючий ключ КЕП не приймався банком. Не рекомендую для юр осіб, проблему вирішували 6 днів. А як працювати в клієнт банку, коли платіжки слід відразу підписувати, податки і т.д. Відмовився.
0000 самий поганий банк світу. Одна зірка це вже дуже багато....
Пишу только об услуге Открытие детской карты. На их сайте указано что ребёнок от 6 до 14 лет может пользоваться картой и совершать безконтактные платежи с телефона. Сразу скажу нет не может, только с 13 лет это доступно в Google pay, в Apple pay точно не знаю, но вроде тоже самое. Только потом когда вы оформите карту они вам скажут, «Но это же не мы не разрешаем», так что вот так, пишем могут, но не могут. Второе, у них на писано что можно выставлять лимиты на оплату по разным категориям (допустим 500 грн в день на кафе) — НЕТ НЕЛЬЗЯ, у них нет такой функции, можно только поставить общий лимит в интернете по всем категориям, либо просто разрешить либо заблокировать любую категорию, что вообще не удобно. Поэтому я никак не рекомендую Монобанк для оформления детской карты, потратите время зря. Мой совет узнавать сразу информацию у менеджера банка, только не тот шаблон который они говорят под копирку информацию с сайта, а правдивую с этого отзыва. Другие банки пока не могу посоветовать, теперь сам в поиске.