Не перший рік клієнт цього банку. Завжди всім був задоволений, навіть пенсійну картку у них оформив і маю тут депозит. Нещодавно знадобилися терміново гроші, подав заявку на кредитний ліміт, але не отримав ані копійки! Подавав через день ще пару разів і знову по нулям. У пітримці розвели руками, мовляв система вирішує, а не вони. Ось так, ніби надійний клієнт, але грошей не отримаєш. Неприємно.
Вітаємо, Іван. Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією, і розуміємо, що це могло викликати розчарування. Рішення щодо надання кредитного ліміту приймається на основі великої кількості факторів. Ми регулярно переглядаємо можливості кредитування для наших клієнтів, тому радимо повторити запит пізніше, адже доступні пропозиції оновлюються. Сподіваємось, що найближчим часом у вас з’явиться можливість отримати бажану кредитну суму.
Хотіла відкрити дебетову картку, співробітники відділення повідомили, що виявляється у банка така послуга відсутня, спершу роблять кредитку віртуальну, потім дебетову віртуальну, а потім тільки пластикову. Для мене це дивно, якщо я не хочу чергову віртуальну кредитку, вона мені просто не потрібна, чому не відкрити дебетову і чому одразу не видати пластикову. Незрозумілий сервіс.
Ірина, вітаємо!👋🏻 Дякуємо за відгук. Для надання розгорнутої відповіді прохання надати більш детальну інформацію щодо вашого звернення до відділення банку та контактні дані для зворотнього зв’язку. Також ви можете звернутись до нашої служби підтримки в месенджерах (Телеграм: t.me/GLOBUSBANK_bot або Viber, в пошуку необхідно ввести "Глобус Банк") і наші фахівці оперативно допоможуть вам.
Нещодавно став клієнтом цього банку. Оформив картку, одразу дали кредитний ліміт. У мене з кредитним рейтингом все добре, сплачуюю вчасно. Трошки затримали заробітну плату, вирішив скористатися кредитними. До кінця грейсу, борг погасив. Але у доньки зламався телефон, довелося знову влізти в кредитні. І вийшло так, що банк ще не надав новий грейс, а порахував у попередній, тож нарахувли відсотки. У підтримці "розвели руками". Можливо, комусь буде корисним мій досвід. Щоб дали новий грейс, потрібно погасити борг і не користуватися кредитними якийсь час. От такий у Глобуса є нюанс.
Вітаємо, Валерій 👋🏻 Нам прикро, що ви отримали негативний досвід під час користування нашими послугами. Щоб допомогти у вирішенні ситуації, прохання надати детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації і зворотнього зв’язку
Хотів вивести кешбек, вже 3 дні не можуть на картку прийти невчасні 99 грн, не подобається відношення,підтримка каже : "чекайте", дуже не приємно
Богдане, вітаємо! 👋🏻 Дякуємо за ваш коментар. Нам дуже прикро, що вам довелось чекати вирішення питання декілька днів. Наразі ми приймаємо всі заходи, щоб в майбутньому ситуація не повторилась та клієнти могли отримувати відповіді на питання в найкоротші терміни. Сподіваємось, що сервіс, який надаватиметься банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
Зайшла у відділення банку, і до мене майже одразу почали говорити підвищеним тоном. Я спочатку навіть розгубилась, бо давно такого не відчувала. Можливо, у працівниці був поганий день, але це не моя проблема. Неприємно. Я навіть досі не розумію, що так розлютило працівницю. Збираюся написати скаргу.
Лілія, вітаємо 👋🏻 Нам прикро, що ви отримали негативний досвід під час відвідування нашого відділення Прохання надати більш детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації та зворотнього зв’язку. Дякуємо за відгук.
Не зміг розрахуватись карткою у магазині, хоча кошти були на картці. Говорив з контакт-центром, сказали що можливо якісь тех. проблеми, чи з зв'язком проблеми, чи з чіпом, крч. я так зрозумів що це просто шаблоні фрази. Через пару годин спробував знову розрахуватись і все вийшло. Я вже думав може карточки почали блокувати, але видно дійсно просто якісь технічні проблеми були, але всеодно приємного мало.
Віктор, вітаємо 👋🏻 Нам прикро, що ви отримали негативний досвід під час користування нашими послугами. Щоб з'ясувати причини чому так сталось, прохання надати детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації та зворотнього зв’язку.
Відкрив кредитну картку, щоб отримувати кеш бек, по кеш беку тут плюс, конкурентний банк, але всього 500грн кеш беку на категорію тут мінус. При цьому поставили ліміт 23500грн, тобто не хватитить цього ліміту щоб 2 місяця отримати кеш бек 500грн. Я в додатку пробував підняти ліміт на грудень, але мені його знизили. Пишу на підтримку там ніхто не знає чому, пишу що платоспроможний, можу надати виписку по зарплатній картці, та й банк сам може запросити мою кредитну історію, питання не вирішене.
Вітаємо 👋🏻 Нам прикро, що ви отримали негативний досвід під час користування нашим мобільним застосунком. Щодо зміни ліміту, то при запиті зміни ліміту в застосунку необхідно вказувати суму з урахуванням діючого ліміту. Наразі ваш кредитний ліміт збільшено. Щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід. Дякуємо за відгук!
Не завжди, але зазвичай приємні працівники у цьому банку, завжди допомагають. Додзвонитись на гарячу лінію не проблема, не потрібно довго чекати, лише один раз були якісь перебої з зв'язком.
Дякуємо за відгук. Щиро сподіваємось, що сервіс, який надаватиметься банком в майбутньому буде оцінений вами максимальною кількістю зірочок)
Не можу знайти на сайті банку інформацію про купівлю металів, так важко написати?? По цьому питанню я маю зараз дзвонити-писати банку, я не розумію, невже це так важко зазначити на сайті?!
Ніна, вітаємо👋🏻 На сайті відсутня інформація щодо даної послуги в зв'язку з тим, що вона не надається. Дякуємо за відгук.
Потрібно було терміново переказати кошти, думаю через інтернет банкінг перекажу, вибиває помилку, спробував через хв 10, знов помилка. На вулицю виходити не дуже хочеться, але що робити, мені потрібно було через пів міста добиратись у відділення, у свій вихідний витратив купу часу.
Валерій, вітаємо👋🏻 Дякуємо за відгук. Нам прикро, що ви отримали негативний досвід під час користування послугами банку. Щоб ми могли перевірити ситуацію, надайте, будь ласка, більш детальну інформацію та контактні дані для зворотного звʼязку.