Ще доповнюю свій пост. Вже тиждень пройшов як я намагаюсь купити чотири євро. З 3.07 крутиться в обробці. Сьогодні 10.07 . Підтримка розповідає що проблема в самому високому пріорітеті. Кожен день відписки фахівці дивляться. Не зрозуміло куди дивляться. Не звязуйтесь з цім банком. Підтримка ніяка. Дозвониться неможливо
Зайшла сьогодні в додаток і була в шоці, на моєму рахунку мінус 9142.83. Я ніразу не поповнювалася там та не знімала кошти цілий день телефоную оператору ніхто не відповідає, в вайбері теж шукають спеціаліста. Що за жах робиться??🤬🤬🤬
Жахливий банк. Купив чотири євро 3.07. Сьогодні 7.07. Вже чотири дні крутиться в обробці. Підтримка неадекватна. Кажуть передали спеціалістам і вони дивляться. Що там можна дивиться чотири дні. Якщо транзакція підвисла треба її відмінити
Як додзвонитися до оператора??? Скільки разі потрібно набрати, щоб підняли слухавку?????
Набрал на гарячую линию 50 раз и ни разу не дозвонился. Клиентоориентированность на нуле.
24.06.2025 самостійно встановився на телефон без моїх дій,навіть про такий нечув.
Не можу додзвонитися. Хотіла повідомити про шпхрайські дії з рахунком
Банк просто ужасный. Всё время какие-то сбои, техничные проблемы. Ничего нельзя нормально сделать. Что бы в приложении сделать перевод надо чтоы случилось чудо. Горячая линия не отвечает, перезванивают спустя два часа. Тг бот вообще безполезный. Часто случаются техничные сбои, и очень долгие, пару раз было что не работал 4-6 часов, и один раз вообще сутки. Банк просто отвратительный!
Це жах, пів дня не можу звʼязатися з оператором з приводу дій коштів, гроші в повітрі....🤬
Ніно, добрий день! Бачимо, що ви того ж дня поспілкувалися з нашим оператором і отримали відповідь на ваше питання. Бажаємо вам приємного користування застосунком!
Рахунок закрили, гроші зависли на рахунку. Попросили надати заяву з реквізитами куди вивести кошти - направив, потім написали що якась проблема і кошти банк отримувач повернув; сказали надати інші реквізити - надав інші, те саме пройшло. Почав пробувати в підтримці уточнити в чому проблема ніхто пояснити те може. Банки отримувачи кажуть що вказують по відправці зовсім інші дані айбан відмінні від тих що я надавав. Квитанції не надають, даних про платіж теж, і виходить що ганяють до банків отримувачів, ті просять квитанцію... а гроші зависли і не повертаються...
Борисе, добрий день! Дякуємо за звернення. Відповідно до вашої останньої заяви на перерахування залишку коштів, платіж було направлено на вказаний вами рахунок в Акодбанку. Станом на момент перевірки вашого запиту повернення коштів не було. Будь ласка, уточніть питання щодо зарахування коштів безпосередньо у банка отримувача. Сподіваємося, що все вирішиться успішно, і ми завжди готові надати всю наявну у нас інформацію для сприяння у вирішенні вашого питання. Дякуємо за розуміння.