Мы подобрали 7 карт для вас
Доброго дня , закрила всі рахунки в вашому банкі не можу закрити пакет вайт , допомогти ніхто не може !!!!!!!!
Закриття картки це звичайний процес і дивно, що у вас з ним виникли труднощі🤔 Будемо вдячні, якщо ви більш детально поділитесь ситуацією, що склалась на нашу пошту help@sensebank.com.ua. В листі, будь ласка, вкажіть ваші дані (ПІБ та фінансовий номер телефону) та опис ситуації, що склалась під час спроби закрити рахунок. В темі листа вкажіть номер звернення 6022717. Чекаємо на ваш лист, щоб все перевірити та допомогти вам 🤗 Ваш помічник Андрій 💙
Пишу на русском, так как о Сенс-банке. В октябре 2022 открыл карту Сенс White. Плата за обслуживание - 0 грн. Спустя полгода введена плата за обслуживание и начались списания. В одностороннем порядке. Комиссия за перевод на счета других банков тоже взимается. И немалая. Вопреки указанным выше заверениям. Карту не закрываю только потому, что на неё приходят выплаты как переселенцу. Как этим банку не воспользоваться?
Вітаю, Руслане. Дійсно, був період, коли певний час плата за пакет послуг не списувалася. Проте з 01.10. 2022 щомісячна плата за невиконання критеріїв повернулася (умови потрібно було виконати за період з 01.09.2022 по 30.09.2022). Про що ми інформували наших клієнтів. Так як у вас картка White, то ви можете виконувати 1 із умов щомісяця і не платити 50 грн: - за всіма рахунками в рамках пакета буде виконуватися 10 і більше покупок в місяць; - або загальна сума покупок за картками з пакета перевищить 2500 грн.; - або залишок коштів на всіх рахунках в банку буде перевищувати 50000 грн. При переказі власних коштів з картки White є комісія сервісу за переказ 1% + 5 грн. Більше про тарифи: https://sensebank.com.ua/packages Якщо у вас виникнуть запитання або потрібна допомога, будь ласка, напишіть нам. У застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport Бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot або зателефонуйте 0800502050 Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐